Tämän jälkeen en tule näihin vastaamaan ja tämä yksikin kerta taitaa olla aivan liikaa.
Ymmärrän, että joitakin kanssakeskustelijoita ärsyttää mielipiteeni ja näkemykseni. Minua saa myös jatkossa kritisoida enkä voi pakottaa ketään pitämään itsestäni, mielipiteistäni tai ulosannistani.
Sen sijaan toivoisin, että ihmisillä olisi sen verran rehellisyyttä ja suoraselkäisyyttä, ettei jälkikäteen muunneltaisi totuutta. Viittaan nyt lähinnä käyttäjään @coly tappara.co:n puolella ja tiedän, että viesti myös menee perille. Kaiketi asiat sitten ovat siltä, miltä ne näyttävät, mutta en kyllä löydä tuolta viime vuoden heinäkuulta sellaista hetkeä, kun olisin näyttävästi lähtenyt johonkin. Pyysin yksityisviestillä käyttäjätunnukseni bannausta ja sen jälkeen se on ollut bannattuna. Viitaten myös Ville98 tiedoksi, etten minä päätä siitä, koska bannini palstalle päättyy vaan siitä päättää tappara.co:n oma henkilökunta - ja mielestäni heillä on asiassa oikein hyvä arviointikyky. Kestän sen, ettette kaipaa minua ja pystyn asian kanssa elämään.
Kirjoitin mielipiteeni otteluseurannasta tänne Jatkoaikaan, koska täällä minulla on kirjoitusoikeudet. On aika lapsellista vaatia toisella palstalla kirjoittavaa yksilöä puolustautumaan foorumissa, jossa hän ei sillä hetkellä ole mukana muuta kuin lukijan roolissa. On silti mukavaa saada vastauksia foorumirajojen yli varsin vähäpätöisessä asiassa - varsinkin sellaisesta asiasta - josta olen kirjoittanut kymmeniä kertoja tuohon kyseiseen yhteisöön vuosien varrella.
Positiivisen puolella on kuitenkin se, että minua varmasti tuohon yhteisöön yhdistää jatkossakin rakkauteni Tapparaan. Yhdestä asiasta sentään varmasti olemme samaa mieltä: toivottavasti Tappara voittaa sekä CHL:n ja Liigan. Toivottavasti myös yleisö pääsee pian halliin. Minulle saa laitella yksityisviestiä, jos haluaa keskustella jostakin mieltä askarruttavasta asiasta ja minut kyllä tavoittaa. Ei ole myöskään salaisuus, että kyllä ne palautteet, jotka sinnekin foorumille kirjoitatte minut täältä saavuttavat. Älkää kuitenkaan oikeasti vaatiko vastauksia, jos siihen ei ole mahdollisuutta.
Menestyksekästä kevättä ystävät! :)
Viittaus:
Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä