Tämä on kyllä niin ianikuinen ja turha vääntö, itselleni on ihan sama vaikka Ilves olisi voittanut kaikki mestaruudet ennen vuotta 1985 mutta fakta on se 38 vuoteen ei ole napsahtanut ja itseäni vituttaa niin kauan kunnes napsahtaa. Tapparalla näitä tunnetusti on. Sitten toki jos Ilves sen mestaruuden voittaa sen mestaruuden niin ihan sama vaikka Tappara olisi edelliset kymmenen voittanut, minulle riitä se yksi alkuun ja tämän via dolorosan jälkeen.
Ja tuohon ”Tampereen ykkönen” chanttiin, ei siitä kannata yöuniaan menettään eiväthän nuo nyt faktuaalisesti pyri olemaan tosia. Joskus tuo on kyllä kiistatta vähän kiusallinen kun menee helvetin huonosti mutta toisaalta hieno chantti lyödä henkeä päälle katsomossa kun näyttää heikolta. Itse siis pidän.
Ja tuohon ”Tampereen ykkönen” chanttiin, ei siitä kannata yöuniaan menettään eiväthän nuo nyt faktuaalisesti pyri olemaan tosia. Joskus tuo on kyllä kiistatta vähän kiusallinen kun menee helvetin huonosti mutta toisaalta hieno chantti lyödä henkeä päälle katsomossa kun näyttää heikolta. Itse siis pidän.