Google Mapsissa on ainakin Sammonkadulta kuvat vielä vuosilta 2009-2011. Mukava nostalgiatrippi katsella, miltä Sarvijaakonkadun ja Rieväkadun väli näytti silloin aikanaan.Kaleva on vaarallinen.
Google Mapsissa on ainakin Sammonkadulta kuvat vielä vuosilta 2009-2011. Mukava nostalgiatrippi katsella, miltä Sarvijaakonkadun ja Rieväkadun väli näytti silloin aikanaan.Kaleva on vaarallinen.
Yksi seikka ainakin on se, että tuo Nokia Arena osin myös huonon kirjoitusasunsa takia ei sanaparina ainakaan vielä sovi suuhun, silmään eikä mieleen ollenkaan. Mutta ehkä sillekin tulee sitten käyttöön sellainen yleisnimi, ettei aina töksähdä (eikä sellainen todellakaan ole Ratametsä).
Nokia-Areena -> Noreena -> Nosse.En ole tästä ylpeä enkä todellakaan väitä hyväksi nimeksi, mutta kokemus osoittaa että tällä hetkellä tulee käytettyä nimeä Nokiareena. Se sopii suuhun ja kirjoitukseen. Keksikää parempi niin käytän heti!
Nokia-Areena -> Noreena -> Nosse.
Kuin myös, mutta vaikka yli 20v täällä on tullut vietettyä (niin se aika vain rientää) niin ei tässä väriä aleta vaihtamaan. Helmikuun alussa on Ilves-JYP, sitä voisi käydä katsomassa.Kieltämättä itsekin odotan, että pääsee ekaa kertaa vierailemaan uudella hallilla.
Tampereen keskustassa syttyi torstaina suuri tulipalo viemärissä, vaara alueella ohi – Kuvat ja videot näyttävät sankkana nousseen mustan savupilven
Palosta levisi ympäristöön myrkyllistä savua, minkä vuoksi ihmisiä kehotettiin vaaratiedotteella pysymään sisätiloissa. Pelastuslaitos muistuttaa, että mikäli on liikkunut alueella ja altistunut savulle, vointia tulee tarkkailla ja tarvittaessa olla yhteydessä päivystykseen.www.aamulehti.fi
Tää oli melkoinen näky kun palasin kotio keskustasta ratikalla. Koko hiton kortteleiden ympärillä tsiljoona hälyautoa ja sinivilkut näkyi nousevan aina Ratamettälle asti.
Vaikutti kyllä hurjalta. Hyvin keskeisellä paikalla, ja pirun sankan näköistä savua. Ilmeisesti on ainakin lähistöllä mennyt joihinkin asuintaloihin, ja niistä on porukka joutunut poistumaan, tai ainakin tuollaista päättelin silminnäkijöiden kommenteista. Saattaa olla pirullinen sammutettava...
Pitkälle ja nopeasti on savu levinnyt, loppui harjoitukset Koulukadulla 18:30 ja kun kopista poistuttiin oli haju ilmassa siellä saakka. Siitä kun siirtyi ytimeen niin oli melko erikoinen näky
Tampere-Pirkkalan lentotarjonta paranee kohinalla. Tässähän pitää alkaa suunnitella patikointiretkeä Alpeille ensi kesänä.
Tampere-Pirkkalasta tulee Air Balticin kotikenttä, kuusi uutta suoraa lentoa suosikkikohteisiin maailmalle – Yle seurasi suorana
Tampere-Pirkkalasta pääsee jatkossa suoraan monelle tärkeälle kauttakulkukentälle. Matkustajien lippujen hinnat ovat yhtiön mukaan halvimmillaan 49–155 euroa.yle.fi
Liittyyköhän nämä yllä seisovat alla oleviin?Hanakkana ratikan käyttäjänä ihmetyttää edelleen nämä innokkaat seisoskelijat, istumapaikkoja olisi melkoisesti mutta ei maistu. Parhaita on nämä jotka seisoo oven edessä kuin sulhasen mulkku. Olette idiootteja.
Ja toinen juttu: Sitten kun näen jonkun jäävän lipuntarkastuksessa kiinni, lupaan nauraa maskiini ihan ääneen.
Laajimmat esiintymät löytyy ovien ja maksupäätteiden lähistöiltä, myöskään sivupenkkejä ei uskalleta käyttää vaan seisotaan niiden edessä. Lähde sinäkin rohkeasti bongailemaan urpoja.Liittyyköhän nämä yllä seisovat alla oleviin?
Joo en oo ite vielä testannu tätä maanpäällistä metroa, niin en tiedä menostansa.
En minä kyllä uskalla noin rohkeesti ihmistenilmoille astua, varsin kun uhoin aikanaan etten tuohon härveliin astu. Ja kun ei ole pakkokaan, niin pitäähän tätä uteliaisuuttaan kurittaa ainakin vuosipäiväänsä.Laajimmat esiintymät löytyy ovien ja maksupäätteiden lähistöiltä, myöskään sivupenkkejä ei uskalleta käyttää vaan seisotaan niiden edessä. Lähde sinäkin rohkeasti bongailemaan urpoja.
Ratikalla matkasi keskustasta Kalevaan, viitisen minuuttia. Siinä ajassa kahdesti kävi keltatakkinen VR:n edustaja, olisiko ollut seuraavan vuoron kuljettaja, matkustajalle sanomassa, että pitäisi leimata matka. On se pahuksen vaikeaa puuhaa ja vaivaakin tuottaa.
Hyvää työtä häneltä.
Pelkällä ratikalla kulkiessa pääsee ne muutamat pysäkinvälit kulkemaan pummilla ja ei se ole Tampereen joukkoliikenteen kannalta mikään ongelma. Suurin osa ratikkamatkustajista joutuu vaihdoilla kulkemaan myös bussilla ja lipun joutuu siinä ostamaan. Enin osa pummilla matkuvista on henkilöitä jotka bussiin noustessaan maksavat lippunsa vain seuraavalle vyöhykkeelle vaikka matkustavat pidemmälle ja hörhöt jotka yrittävät lasten mobiililipulla luottaen ettei kuski hoksaa, välitä tai uskalla puuttua väärän ikäryhmän lippuun.Joo, kuskit jotka ovat kyydissä niin mainitsee asiasta mut niiltä ei saa sakkoja.
Lipuntarkastajia on ollu aika usein mutta kyllä pummilla pystyy matkustaan tarvittaessa helposti jos tarkastajat eivät ole ratikassa jo valmiiksi. Ja silloin ehtii hyvin vielä maksaan.
Sen lisäksi pysäkille näkee hyvin miltä ne tulee joten kyydistä voi hypätä samalla kun ne tulee sisään koska ei ne niiltä lippua kysy. Useasti ehtisi vielä seuraavallakin pysäkillä ulos.
Itseni kannalta on harmi etten pummilla pääse matkustaan koska joka kerta tarvii töihin mennessä käyttää myös bussia joten ei onnistu.
Toi on totta, C vyöhykkeelle joka Kangasalla alkaa hiukka Prisman jälkeen niin kyl siinäkin oon nähny lipuntarkastajia. Toki tuolla suunnalla se pummilla meno kirkolle asti ei ole ongelma koska ei siellä ole pummeille mitään.Pelkällä ratikalla kulkiessa pääsee ne muutamat pysäkinvälit kulkemaan pummilla ja ei se ole Tampereen joukkoliikenteen kannalta mikään ongelma. Suurin osa ratikkamatkustajista joutuu vaihdoilla kulkemaan myös bussilla ja lipun joutuu siinä ostamaan. Enin osa pummilla matkuvista on henkilöitä jotka bussiin noustessaan maksavat lippunsa vain seuraavalle vyöhykkeelle vaikka matkustavat pidemmälle ja hörhöt jotka yrittävät lasten mobiililipulla luottaen ettei kuski hoksaa, välitä tai uskalla puuttua väärän ikäryhmän lippuun.