Vähiin on jäänyt pelien katsominen itseltä. Eilinen peli tuli katsottua, kovin oli Tampa tehokas, 2 erään 17 laukausta, joilla saatiin 4 maalia ja Vasilevski huikea, ison miehen sulavaa liikkumista on kyllä hieno seurata.
Toivottavasti tänään pystyisi peliä katsomaan edes vähän analyyttisemmin, eilen oli aika "aivot narikkaan"-pelin seuraamista.
Heitetään nyt kommenttina Sergan oikea-aikainen syöttö Cirellin oivaltavaan nousuun 2-0 maalissa, upeaa yhteistyötä. Puhumattakaan tuosta Gourden yksilösuorituksesta.
Toisessa erässä ei oltu ihan parhaimmillaan, mutta tuntuu kuitenkin,että joukkue on kovin rennossa tilassa, ei varmaan paljon mailaa puristella, Stammerkin aika kylmän viileästi pienestä kulmasta painoi yläpörsän, tokin mikäs tuossa pelatessa hallitsevana mestarina ja noin nimivahvajoukkue sekä pelitapa. Tämä minun "huikea" analyysi siis nyt yhden pelin sekä muutaman alkukauden pelin perusteella, mutta voisin kuvitella,että tällä hetkellä joukkue löytää keinot voittaa pelejä eri tavoilla, joskus hallitaan vähän enemmän ja joskus vähemmän, kuten eilen.
Tänään Floridaa vastaa tarvinnee kyllä parantaa ja eiköhän joukkue myös sen tee.
Saatoin pilata Tampan hyvän draivin. Kävin ostamassa aamupäivällä Tampan mestaruutta kertoimella 7.5 (kun muut peliyhtiöt antoivat 6-6,5) eli sori siitä. Nyt on ekstramukava seurata Tampan loppukautta.
Oli mulla ihan asiaakin. Tuo Tampan musta paita on minun mielestä ihan ylihieno! Mitä mieltä muut ovat?
Pitkään olen halunnut Hedmanin mustan paidan, mutta maksaa aika paljon rahaa ja jos sen paljon rahaa siitä maksaa, niin olisi syytä olla laadukas, toki aina kotiinpäin jos olisi laadukas sekä siedettävän hintainen,
Eli olisiko jotain vinkkiä mistä tuollaisen saisi niin että hinta-laatusuhde on mahdollisimman hyvä?
Kiitos jo etukäteen vastauksista.