Tervehdys kaikille tämän ketjun kirjoittajille! Olen pitkään jo seurannut ulkopuolisena näitä keskusteluja ja ajattelin, että nyt on minun aikani alkaa väsäämään tekstiä tänne. Taalaliigassa on paljon mieluisia joukkueita, mutta Tampa on aina itselle ollut se numero yksi.
Mielenkiintoiset ajat ovat edessä, eikä nyt tarvitse enää omassa päässä ajatuksia pyöritellä vaan niitä voi jakaa myös tänne teille.
Ensitöikseni haluankin palata vielä DeAngelon kauppaamiseen. Itselle tuli tämä treidi hieman yllätyksenä. Eikös DeAngelo ollut yksi Tampan top prospecteista heti Brayden Pointin jälkeen? Kaveri paukutti AHL:ssä ihan mukavia tehoja, mutta ei ehtinyt ikinä saamaan kunnon näytönpaikkaa NHL:ssä. Tiedän, että DeAngelolla on taipumusta olla kuumakalle niin kaukalossa kuin sen ulkopuolella. Jos tosiaan nettipuheita uskoo treidi oli ihan hyvä veto Yzermanilta, kun kerta kaveri tekee hallaa koko joukkueelle käytöksellään. Kuitenkin minun mielestäni DeAngelo oli vielä kääntämätön kortti. Toivottavasti Hajekista kehittyy sitten parempi pelaaja ja onhan Tampalla muitakin hyviä pakkeja vielä kehittymässä.