Tuli taas Uberilla ajeltua ja ihan täydet viisi tähteä. Joku tosi nuori jamppa koppasi kotiovelta kyytiin ja suunnilleen tiesi mistä toimistorakennuksesta on kyse.
Jätti sitten vähän hassuun paikkaan, mutta kysyi pääsetkö tästä. No kyllä sitä nyt sata metriä jaksaa kävellä, jos tietää minne on menossa. Mitään laatua tai palvelua ei ollut, mutta hintalaatu vain kertakaikkiaan kohtaa näissä.
Olen tehnyt tutkimustyötä minkä verran on autoja eri kellonaikoina ja aina on se muutama siinä hollilla mihin aikaan tahansa. Tykkään.
Ei ne vanhat palveluajat palaa, mutta homma toimii kuitenkin näinkin. Kuskia vituttaa ajaa ja asiakasta vituttaa olla kyydissä, mutta sitten ollaan perillä. En keksi mitä huonoa tässä olisi. Parasta on nimenomaan se, että ei tarvitse minkään seteleiden kanssa säätää ja arpoa hintaa. Se on mikä se on, kun painaa Confirm-nappulaa.
Olen katsonut myös hintoja johonkin muutamankymmenen kilometrin päähän ja ihan järkeviä tarjouksia sieltä tulee. Se jää sitten jokaisen päätettäväksi kannattaako tuo maksaa tai mennä julkisemmilla.
Parinsadan kilometrin keikkoja ei ole tarjolla, ehkä nekin joskus tulee.
En tiedä onko muilla ollut tarvetta laittaa pakettia nopeasti taxilla johonkin.
Olin pienenä fillarilähettinä ja eipä niillä paketeilla mikään oikea kiire ollut. Oli aina mielenkiintoista mennä samaan puljuun iltapäivällä uudelleen vain nähdäkseen sen saman paketin siinä respan tiskillä minkä oli aamulla pikalähetyksenä toimittanut.
Ei sillä sitten ehkä ollutkaan niin kiire, vaikka toisin sanottiin.