Oli muuten vaari yhtenä mestarina työmaalla ja välillä tuonne mentiin toljailemaankin. Tokko se siinä vaiheessa ajatteli että tyttären poikansa Tunturi Ponilla joskus rakennuksen katollakin ajelisi...Kattotalkoot 1978-1979.
Oli muuten vaari yhtenä mestarina työmaalla ja välillä tuonne mentiin toljailemaankin. Tokko se siinä vaiheessa ajatteli että tyttären poikansa Tunturi Ponilla joskus rakennuksen katollakin ajelisi...Kattotalkoot 1978-1979.
Auttaako tämä yhtään?87-88 pelaajat ja pelinumerot olisi hakusessa. Kyseinen kausikirja on, mutta hukassa. Löytyykö keneltäkään pelaajalistaa ja pelinumeroita?
87-88 pelaajat ja pelinumerot olisi hakusessa. Kyseinen kausikirja on, mutta hukassa. Löytyykö keneltäkään pelaajalistaa ja pelinumeroita?
Nimet tuosta ylläolevasta EP-linkistä ja numerot ulkomuistista. Saa korjata :-)
Haapamäki 9
Henriksson 3
Hokkanen 2
Kokko 7 (tässä epävarmuutta)
Korpela 5
Peura 23
Piikkilä 4
Vuorinen 6
Kokko epävarma, muuten kohtalaisen lähellä.
Muistan että Piikkilä pelasi ainakin jonkun kauden 29, mutta onko pelannut nelosellakin. Kokosta tuli 25 mieleen. Muista olen samaa mieltä.
Eikö se ollut Make Piikkilä, joka pelasi numerolla 29 ennen kuin vaihtoi numeroon 12? Ja muistelen vaihdonkin olleen huhujen mukaan ketjukavereiden Teppo Kivelän (#10) ja Pekka Peltolan (#11) Maken selän takana junailema.
Komppaan @lartama24 ja veikkaan puolustaja Veli-Matti Piikkilän numeron olleen 4 :).
Varma en kylläkään ole.
Kyseessä on Maken veli,Veli- Matti Piikkilä #4, Make oli #29Muistan että Piikkilä pelasi ainakin jonkun kauden 29, mutta onko pelannut nelosellakin. Kokosta tuli 25 mieleen. Muista olen samaa mieltä.
Mun käsittääkseni Juha ja Ari eivät ole veljeksiä. Juhan veli on Petri, joka oli tanssija. Asuivat samassa talossa 70-80 luvuilla.Näin tais olla, kun seuraavalla kaudella Make näyttikin pelanneen 29, tämä selviää Elitestäkin.
Lisäksi kun nyt katoin tuon kauden rosterin Elitestä, niin tuon kauden Kokko niminen pakki olikin näköjään Juha Kokko eikä edellisenä kautena luutinut Ari Kokko. Ari Kokosta olen aika saletti, että oli 25. Ari asui samassa talossakin. Juhasta ei mitään hajua vaikka taisivat olla veljeksiä? Todennäköisesti siis @lartama24 on oikeassa noiden numeroiden kanssa.
Hieno postaus!Skannasin / kuvasin talteen KERHOLAINEN - HPK:n jäsenlehti n:o 1 vuodelta 1982, löytyy Tästä linkistä ! (Linkki vie imgur.com -palveluun). Lehti siis siltä keväältä kun kauden 1981-1982 ja play-offien lopuksi pudotettiin Lukko liigasta.
Kannessa komeilee edustava otos sen aikaisesta juniorituotannosta! Tossahan sitä olen alariveillä minäkin!
Kuka muu palstatovereista löytää itsensä tästä?
Luin tuon, että runkosarjan kalsarit eivät kelpaa karsinnoissa... no, hyvähän se olisikin vaihtaa puhdasta ylle aina välillä.Hieno postaus!
Silmiini osui sivulla 8 oleva ilmoitus, että runkosarjan kausarit eivät kelpaa karsinnoissa. Luulin, että tämä trendi oli tuoreempi.
Skannasin / kuvasin talteen KERHOLAINEN - HPK:n jäsenlehti n:o 1 vuodelta 1982, löytyy Tästä linkistä ! (Linkki vie imgur.com -palveluun). Lehti siis siltä keväältä kun kauden 1981-1982 ja play-offien lopuksi pudotettiin Lukko liigasta.
Kannessa komeilee edustava otos sen aikaisesta juniorituotannosta! Tossahan sitä olen alariveillä minäkin!
Upeaa! Kiinnostavaa myös bongata tuolta, että Sibeliuksenkatu 15 on Kummilan rakentama.Skannasin / kuvasin talteen KERHOLAINEN - HPK:n jäsenlehti n:o 1 vuodelta 1982, löytyy Tästä linkistä ! (Linkki vie imgur.com -palveluun). Lehti siis siltä keväältä kun kauden 1981-1982 ja play-offien lopuksi pudotettiin Lukko liigasta.
Oli pakko luntata, ja kyllä se tieto pitää paikkansa. Tähän voisi laittaa ainakin yhden vihjeen, joka avaisi asian...Tulipa selattua tilastoja. Kauden 1999-2000 maailmanmestarit 18-vuotiaissa. Mukana kaksi todellista myöhempää kerhon kulttipelaajaa: Joni Puurula ja Tuukka Mäkelä. Oli mukana myös Kari Lehtonen, Mikko Koivu, Tuomo Ruutu, Tuomas Pihlman, Jarkko Immonen... oi aikoja!
Vaan muistatteko, kuka oli joukkueen kapteeni? Itse en muistanut, mutta jos Eliteprospectsin tieto pitää paikkansa, huikeaa kerholaishistoriaa sekin.
Hämeenlinnassa syntynyt kaimansa on Suomen jääkiekkoleijona numero 171. Helpottiko?Oli pakko luntata, ja kyllä se tieto pitää paikkansa. Tähän voisi laittaa ainakin yhden vihjeen, joka avaisi asian...
Siis itse tiedän. Ajattelin jos joku haluaa arvuutella. Oli itseasiassa ihan tietty vihje mielessä, mutta se ehkä helpottaa liikaa.Hämeenlinnassa syntynyt kaimansa on Suomen jääkiekkoleijona numero 171. Helpottiko?
Juu ymmärsin - tarkoitin vain, että onko riittävä vihje vai jääkö kuti piippuun?Siis itse tiedän. Ajattelin jos joku haluaa arvuutella. Oli itseasiassa ihan tietty vihje mielessä, mutta se ehkä helpottaa liikaa.