En tiedä oliko kaikki edes kuvissa, tuskin. Ei voida puhua rotaatiosta tuolloin.Pikkaisen pienemmällä porukalla silloin pelattiin.
R.I.P.Hämeenlinnan Tarmon kasvatti ja HPK:n edustuksen maalivahti I-Divisioonan alkuvuosina Juhani "Juhno" Salo on vaihtanut hiippakuntaa.
Itsellä ekoja muistikuvia HPK:n maalinsuulta 70-luvun lopulta on juuri Juhani Salosta. RIP.
Hetken aikaa Kerhon jäälletulobiisinä 80-luvulla...
Eikös tämä myös ollut maalibiisinä yhden kauden ajan?
Olin aika skidi tuolloin, joten en kättäni laittaisi pantiksi, mutta vahvasti tämmöinen mielikuva olisi.
Edit: @lartama24 ehtikin jo samaa tuumailemaan.
Niin se aika rientää. Oli ihan kiva peli olla katsomassa!Kerhon ensimmäinen Liiga-mestaruus tulee tänään täysi-ikäiseksi.
Onnea Kerho!
Kappas. Oli Kerhon somevastaavakin käynyt lukemassa tämän viestin. Lainannutkin melkein sanasta sanaan. Ei siinä mitään, antaa mennä vaan!Kerhon ensimmäinen Liiga-mestaruus tulee tänään täysi-ikäiseksi.
Onnea Kerho!
Tänään tulee kuluneeksi viisi vuotta Kerhon toisesta mestaruudesta.
Onnea Kerho!
Siinä parhaat palat jokaisesta Kerhon playoffs-ottelusta:
Tänään tulee kuluneeksi viisi vuotta Kerhon toisesta mestaruudesta.
Onnea Kerho!
Siinä parhaat palat jokaisesta Kerhon playoffs-ottelusta kyseiseltä kaudelta:
(Ihan ite oon koostanut)
Tässä vielä vuosipäivän kunniaksi hieno video Emil Larmin parhaista torjunnoista kaudelta 2018-2019 painottuen 2019 kevääseen ja loppuen mestaruusjuhliin.
Eikös tämä ole tämän ketjun asiaa?
Käykää äänestämässä.
Ken on heistä kaikkein parhain – Äänestä HPK:n kaikkien aikojen parasta ulkomaalaisvahvistusta
Kuka on mielestäsi se kaikkein kovin ulkomaalaispelaaja HPK:n liigahistoriassa?www.hameensanomat.fi
Olet asiantuntija. Meikäläisellä täysin sama lista, tosin Vujtek ja Igor eri järjestyksessä. Rafalski ehdoton ykkönen.Mä laitoin sattumanvaraisessa järjestyksessä: Rafalski, Vujtek ja Kuznetsov.
Kenet ulkomaalaisen vielä haluaisin nähä Kerhossa: Joly.