Vieraisiin pöytiin....
Mikäli juttu menee niin,että Kovanen on luistanut sopparistaan yksipuolisesti niin silloin Jyp toimii Kovasta kohtaan nyt täsmälleen yhtä reilusti miten herra itse toimii seuraa kohtaan.
Ja edelleen jos juttu on edellämainitulla tavalla, niin minä ainakin toimarin housuissa pitäisin pelaajaoikeudet seuralla tasan sopimuskauden loppuun.
Noin yleisellä tasolla on sanottava,että näin se leviää urheiluunkin tämä nykyaikainen työnteon moraali:Jos ei työnantaja tee niinkuin työntekijä käskee,niin työntekijä lähtee.Vitut sopimuksista!
Onhan näistä sopimusrikkomuksista esimerkkejä muuallakin, ja kyllä ne pelaajaoikeudet tuolla maailmalla pysyy sen alkuperäisen työnantajaseuran taskussa sopimuskauden loppuun ja hyvä niin.
Kaikille teille jotka olette täsä keississä Kovasen kannalla heitän tässä kysymyksen (olettaen, tietoa ei ole että T.K on yksipuolisesti purkanut sopimuksensa) että mitä vitun virkaa on millään pelaajasopimuksilla, jos pelaaja voi noinvaan yksipuolisesti lähteä kesken kauden,ja vieläpä joukkueen kannalta kriittisillä hetkillä laputtamaan isomman tilipussin perässä?
Ja sitten vielä orakkelin sana tähän loppuun: Itse uskon,että nyt kun Liigakin on asiassa Jyp:n kannalla niin pelaajaoikeudet pysyy seuralla sopimuskauden loppuun eli Kovasella on nyt runsaasti aikaa harjoitella omatoimisesti ja pysyä kunnossa.....
Edit:
mr purnu kirjoitti:
Sitten neuvottelut tulisi käydä siinä hengessä, että jatkuvuus ja uskottavuus on turvattava jatkossa seurojen pelaajaliikenteessä.
Nimenomaan,liigan uskottavuus tässä on nyt pelissä.Tässä on nyt annettava ehdottomasti pelaajille ja agenteille selvä signaali, että tehdyistä sopimuksista pidetään kiinni,puolin ja toisin.
Jos Kovanen voittaa jutun ja pääsee siirtymään mieleiseensä seuraan,niin silloin todellakin eletään Liigan lopun alkua.
Ainoa seuraus tästä on se, että pelaajat alkavat harjoitaa sanelupolitiikkaa silloinkin kun heillä on voimassaoleva sopimus.Silloin tää pelaajaruletti karkaa käsistä lopullisesti!