T. Kovanen jättää JYP:n

  • 172 757
  • 705

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
sampio kirjoitti:
Jaa, mulle siinä oli muutama uusi pointti, jotka ovat ilmeisesti livahtaneet muissa yhteyksissä ohitse.
Vilpittömänä kysymyksenä esitän, että mikä tuo taidelasi-viittaus on?
Ok. Hyvä jos jotain uutta tietoa sait tuosta jutusta.
Niin.. Kovanen kerää taidelasia. Tämä lasinkeräys on kuulemma oikein humaani ja filosofinen harrastus.
 

Alexandre

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JypFabu kirjoitti:
Koko juttu simppeliydessään on siinä, että pelastaakseen mitä pelastettavissa on, jypin olisi kannattanut se transfer card allekirjoittaa (sopimushan oli purettu?) .

No eiköhän SM-liigan pomot kuitenkin pyytäneet Jypiä olemaan allekirjoittamatta tätä cardia.
Pitäisi näiden Kovasen puolustelioiden tajuta että tässä on kyse paljon isommasta asiasta kuin Jyp vs Kovanen.
Herätkää jo viimein.
 

jani#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
UudestiSyntynyt. ReBorn.
Vieraisiin pöytiin....

Mikäli juttu menee niin,että Kovanen on luistanut sopparistaan yksipuolisesti niin silloin Jyp toimii Kovasta kohtaan nyt täsmälleen yhtä reilusti miten herra itse toimii seuraa kohtaan.

Ja edelleen jos juttu on edellämainitulla tavalla, niin minä ainakin toimarin housuissa pitäisin pelaajaoikeudet seuralla tasan sopimuskauden loppuun.
Noin yleisellä tasolla on sanottava,että näin se leviää urheiluunkin tämä nykyaikainen työnteon moraali:Jos ei työnantaja tee niinkuin työntekijä käskee,niin työntekijä lähtee.Vitut sopimuksista!

Onhan näistä sopimusrikkomuksista esimerkkejä muuallakin, ja kyllä ne pelaajaoikeudet tuolla maailmalla pysyy sen alkuperäisen työnantajaseuran taskussa sopimuskauden loppuun ja hyvä niin.

Kaikille teille jotka olette täsä keississä Kovasen kannalla heitän tässä kysymyksen (olettaen, tietoa ei ole että T.K on yksipuolisesti purkanut sopimuksensa) että mitä vitun virkaa on millään pelaajasopimuksilla, jos pelaaja voi noinvaan yksipuolisesti lähteä kesken kauden,ja vieläpä joukkueen kannalta kriittisillä hetkillä laputtamaan isomman tilipussin perässä?

Ja sitten vielä orakkelin sana tähän loppuun: Itse uskon,että nyt kun Liigakin on asiassa Jyp:n kannalla niin pelaajaoikeudet pysyy seuralla sopimuskauden loppuun eli Kovasella on nyt runsaasti aikaa harjoitella omatoimisesti ja pysyä kunnossa.....


Edit:
mr purnu kirjoitti:
Sitten neuvottelut tulisi käydä siinä hengessä, että jatkuvuus ja uskottavuus on turvattava jatkossa seurojen pelaajaliikenteessä.

Nimenomaan,liigan uskottavuus tässä on nyt pelissä.Tässä on nyt annettava ehdottomasti pelaajille ja agenteille selvä signaali, että tehdyistä sopimuksista pidetään kiinni,puolin ja toisin.

Jos Kovanen voittaa jutun ja pääsee siirtymään mieleiseensä seuraan,niin silloin todellakin eletään Liigan lopun alkua.
Ainoa seuraus tästä on se, että pelaajat alkavat harjoitaa sanelupolitiikkaa silloinkin kun heillä on voimassaoleva sopimus.Silloin tää pelaajaruletti karkaa käsistä lopullisesti!
 
Viimeksi muokattu:

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Luin Veikkaajan jutun. Siinä ei ollut mitään uutta. Lähinnä Kovasen lätinää että SM-liigassa toimitaan "kliinisillä & kylmillä" arvoilla.

Lisäksi pari kohtaa oli ristiriidassa hänen aiempien haastatteluittensa kanssa. Mutta vittuakos niitä erittelemään. Puhutaan mielummin JYPin liigakelvottomuudesta.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
JypFabu kirjoitti:
Jos jyp olisi suhtautunut ymmärtäväisemmin ja neuvotellut Kovasen kanssa, että jos tuleva seurasi on valmis satsaamaan summan x, olet vapaa, mutta ilmatteeks ei tule kuuloonkaan jne. jyp olisi nyt summan x rikkaampi, kuin nyt ja maine agenttien ja pelaajien suuntaan olisi kunnossa. Tai Jyp olisi Kovasen Itse selkeästi erottua ihan toisin tavoin hankkimassa seuran ensimmäistä taidelasikokoelmaa...
Näin käsittääkseni JYP aluksi toimikin, mutta ei uutta seuraa kiinnostanut ostaa Kovasen sopimusta ulos. Mielestäni JYP on tässä tilanteessa toiminut oikein.

Kovasta lähestytään sopimustarjouksella kauden kynnyksellä. Tuskin mikään joukkue tässä liigassa päästäisi profiilipakkiaan pois joukkueesta ellei sitten korvaus olisi merkittävä. Tarpeeksi merkittävä, jotta saman tasoinen kaveri saataisiin joukkueeseen. Ei mikään halpa homma tuossa vaiheessa (kauden kynnyksellä). En siis ihmettele ettei JYP sopimuksen purkuun suostunut. Uskoisin, että olisi ollut täysin eri asia jos Kovanen olisi agenttinsa välityksellä ehdottanut samaa joskus kesä-heinäkuussa.

Nyt Kovanen on lähtenyt joukkueesta pois ja sopimusrike on tapahtunut. Julkisuudessa olleiden tietojen mukaan Kovasen toimesta. Nyt Kovanen agentteineen on ns. kusi sukassa, kun JYP ei suostunutkaan kumartamaan mahtavan Kovasen edessä ja ottamaan ,Grönholmia siteeraten, "up in the ass". Kovanen syyttää Seppästä ahneudesta. Totta kai tälläisessä tilanteessa rikottu osapuoli haluaa kunnon korvauksen sattuneesta vahingosta. Kovanen itse on ollut myös saavana osapuolena aikanaan case Sjögrenin aiheesta. Oliko Kovanen tuolloin ahne? Mielestäni ei. Onko Seppänen nyt ahne? Mielestäni ei. Toki tämäkin tilanne olisi voitu hoitaa paremmin, molempien osapuolten taholta. Nyt on kuitenkin vahinko jo tapahtunut ja asia pitää selvittää huollella. Mieluiten niin, ettei koko sopimusjärjestelmä kaadu. JYP on kuitenkin esiintynyt julkisuudessa jämäkästi ja hyvä niin.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
LaTe_Show kirjoitti:
Hyvin menneen Karjala-turnauksen jälkeen TPS on saanut lukuisia tarjouksia Humlista. Neuvottelut erään ulkomaisen seuran kanssa ovat niin pitkällä, että Huml ei pelaa illalla."..
Olet ymmärtänyt väärin. Nuo TPS:n ja Moran neuvottelut eivät välttämättä koskeneet sopimuksen ulosostamista, vaan sitä aikataulua millä autolautalla Huml saapuisi ja paljonko vaatetta Humlin kannattaisi laittaa päälleen tuuliselle Ruotsinmaalle.

Täten persaukisen TPS:n suorittama Humlin myynti ja case Kovanen ovat täysin verrannoillisia.
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
SergeiK kirjoitti:
Luin Veikkaajan jutun. Siinä ei ollut mitään uutta... Lisäksi pari kohtaa oli ristiriidassa hänen aiempien haastatteluittensa kanssa.
Ristiriitaisuuksia Kovasen touhuissa ja puheissa on todellakin ollut. Saas nähdä missä lehdessä Kovanen seuraavaksi itkee ja kuinka paska seura JYP sitten oikein onkaan? Älyäisi nyt lopettaa, kun kerran on humaani ja herkkä mies olevinaan!

Olisin kyllä toivonut että veikkaaja olisi kysynyt myös JYPin kantaan asioihin. Aika ikävä maku jää, kun noin yksipuolisesti asiaa käsitellään, varsinkin kun kyse ei ollut edes mistään haastattelusta, vaan T.Kovasen omasta kirjoitelmasta. Olisivat hommanneet seuran johdolta(Seppänen) sen haastattelun/vastineen, mutta sinänsä ei yllätä että 'kari lehtonen on kuningas-lehti' menee siitä missä aita on matalin. "Seppästä ei tavoitettu" on surkea selitys. Epäilen josko ovat edes yrittäneet soittaa Seppäselle?
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
siffa kirjoitti:
Me, jotka katsomme asioita Matti Alatalon, JYP:n ja koko SM-liigan kannalta, olemme sitten ilmeisesti vähemmän humaaneja ihmisinä.
Tästä vielä sen verran, että tuosta listasta puuttuu kokonaan kiistan toinen osapuoli.

Jokainen päättäköön itse kuinka humanistista tuo on, mutta koska kiistan toisellakin puolella on oikeita ihmisiä (tästä kohdasta kaikki eivät taida olla samaa mieltä), määrittelemäsi asetelma ei ole tasapuolinen, eli reilu, eli oikeudenmukainen - ainakaan minun oikeuskäsitykseni ja moraalini mukaan.

"Teidän" humaaniuteen (humaani: inhimillinen, ihmisyyttä kunnioittava) en halua ottaa kantaa, enkä ketään erikseen osoittaa hyeenaksi.
 

Jypjyrää:)

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP #44,#82
kummitus kirjoitti:
Jokainen päättäköön itse kuinka humanistista tuo on, mutta koska kiistan toisellakin puolella on oikeita ihmisiä (tästä kohdasta kaikki eivät taida olla samaa mieltä), määrittelemäsi asetelma ei ole tasapuolinen, eli reilu, eli oikeudenmukainen - ainakaan minun oikeuskäsitykseni ja moraalini mukaan.

"Teidän" humaaniuteen (humaani: inhimillinen, ihmisyyttä kunnioittava) en halua ottaa kantaa, enkä ketään erikseen osoittaa hyeenaksi.

Kunnioittiko Tommi Kovanen sinun Kummituksen mielestä Jypin organisaation työntekijöitä ja "missiota" teollaan. Onko sinusta oikein, että T.Kovanen avautuu lehdissä asioista ja on oman näkemyksensä mukaan vain "uhri".

Sinä Kummitus joka puolustit missiota ja Jypiä viimeiseen saakka, puolustat miestä joka laittaa ehkä viimeisen naulan arkkuun Jypin tälle kaudelle ja kusee koko organisaation päälle.

Onneksi Jyp ei ole lähtenyt lehdissä Kovasen valitsemalle linjalle avautumaan julkisesti vaan pitänyt pään kylmänä. Turha on lähteä lapsen kanssa leikkimään.

Ärsyttää koko Kovanen. Mies puhuu lehdissä osaksi paskaa, muutellen totuutta niin että jotkut ehkä antaisivat sympatiaa terapia puheille. Ehkä minunkin pitäisi mennä terapiaan itkemään, kun en saa 7500€/kk...Ai niin koko perheen unelma oli asua Sveitsissä, mutta Ruotsikin nyt kelpas :)

Tommi on käynyt terapiassa itkemässä ettei saa unelmaansa toteutettua ( 3xpalkkaa). No Tommi, ahneella on paskanen loppu...Toivon koko Jypin organisaation työntekijöiden puolesta, että Tommi saa ansaitsemansa lopputuloksen...
 
Viimeksi muokattu:

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
"Agentti" Koivunen jakaa paskaa JYPin ja SM-liigan suuntaan

Eli taidelasiharrastaja ja agenttinsa ovat nyt lähteneet tälle linjalle, kun JYP ei kuulemma suostu neuvottelemaan..

Ja SM-liigan puuttuminen asiaan kummastuttaa myös tätä pelaaja-agentiksi itseään kutsuvaa...

http://www.ksml.fi/kiekko/uutiset/k...musjupakka__on_menossa_oikeuteen_4759995.html

EDIT: Pakko kyllä sanoa, että nyt kaikkien kannalta parasta olisi nopea neuvotteluratkaisu. Hommahan on jo räjähtänyt täysin käsiin, mutta ei tämäkään ketään enää palvele.
 

-MMH-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kummitus kirjoitti: Tästä vielä sen verran, että tuosta listasta puuttuu kokonaan kiistan toinen osapuoli.

Jokainen päättäköön itse kuinka humanistista tuo on, mutta koska kiistan toisellakin puolella on oikeita ihmisiä (tästä kohdasta kaikki eivät taida olla samaa mieltä), määrittelemäsi asetelma ei ole tasapuolinen, eli reilu, eli oikeudenmukainen - ainakaan minun oikeuskäsitykseni ja moraalini mukaan.

"Teidän" humaaniuteen (humaani: inhimillinen, ihmisyyttä kunnioittava) en halua ottaa kantaa, enkä ketään erikseen osoittaa hyeenaksi.

Totta.

Itseäni on nimenomaan ärsyttänyt se tapa millä asiaa on käsitelty. Varsinkin henkilökohtaisuuksiin meneminen ei hyödytä ketään. Voidaan me Kovasesta tehdä homo, neiti, pelle ja taidelasin kerääminenkin voidaan julistaa naurettavaksi, koska ei niin kukaan oikea jääkiekkoilija tee ja sen tähden hänet voisi jopa hakata. Todeksi se ei näitä asioita kuitenkaan muuta.

Tuskin täällä kukaan on Kovasen tekoa puolustellut tai ymmärtänyt. Ymmärrän varsin hyvin kannaottoja Kovasta vastaan ja itse olen myös sitä mieltä ettei tuolla tavalla voi joukkuettaan jättää ainakaan niiden tietojen valossa mitä julkisuudessa on esitetty. Mikä sitten on koko totuus? Ilman sitä on turha tuomita ketään.

Tiedän ettei niin tule käymään mutta olisi todella mukavaa nähdä sellainen ratkaisu että Kovanen liittyisi takaisin pelaavaan kokoonpanoon siksi aikaa kunnes JYP, Tommi sekä hänen agenttinsa löytäisi hänelle uuden seuran ja JYP saisi asianmukaiset korvaukset tai tarpeeksi hyvän pelaajan vaihdossa. Näin Tommi saisi unelmansa ja JYP uuden pelaajan tai rahat sellaisen hankintaan. Tommilla olisi hyvää aikaa antaa näyttönsä tulevalle seuralle. Harmi vain että jutussa ollaan kustu sellaisille kengille ettei niiden omistajilla taida ylpeys enää antaa periksi.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Päätyyn asti!

JYPin pitää mielestäni ehdottomasti katsoa tämä homma päätyyn asti. Väitetyt imagotappiot ovat tulleet jos ovat tullakseen. Perääntyminen ei tule missään nimessä kyseeseen, jos Seppänen ei ole sopimusta irtisanonut niinkun väittää. Valmentajan puheet ym. ovat yhtä tyhjän kanssa, samoin kun puhelimessa purkautumiset kusipääagentille.

Kova linja rintamakarkureille ja rikkureille. Kyllä JYPin täytyy työnantajana ottaa myös linjansa, kova mutta sopimuksista kiinni pitävä.

Kyllä sitä positiivista viestiä on JYPistä tullut kiekkoilun ulkoisten asioiden hoidosta vuosien varrella niin paljon, ettei sitä yksi nk."jääkiekkoilija" muuksi itkuillaan muuta.

P.S. Itseasiassa Tommi Kovanen on paljon mainettaan huonompi jääkiekkoilija..kaikkea muuta kuin alakerran kiekollinen johtaja.
 

Mosabacka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuleva Sipoolainen talonmies (?) Kovanen

-MMH- kirjoitti:
Varsinkin henkilökohtaisuuksiin meneminen ei hyödytä ketään. Voidaan me Kovasesta tehdä homo, neiti, pelle ja taidelasin kerääminenkin voidaan julistaa naurettavaksi, koska ei niin kukaan oikea jääkiekkoilija tee ja sen tähden hänet voisi jopa hakata.
Niinpä. Tämä taidelasin keräämisharrastuksen liittäminen nykyiseen sopimusjupakkaan oli jo alunperin huono, mutta toki tietyssä mielessä kutkuttava lisäke. Toistettuna se on jo aikoja sitten menettänyt pikantin arvonsa ja koska sillä ei ole sinänsä mitään tekemistä tämän jutun kanssa, suosittelisin kirjoittajia unohtamaan taidelasin ja Kovasen yhdistämisen tästä eteenpäin.

Missä välissä Kovanen on sanonut olevansa humanisti? Eikö se ole ollut enemmänkin toimittajien aivoitus? Sitäpaitsi Tommihan on paljastunut ihan rahanahneeksi kapitalistiksi. Eiköhän unohdeta Tommi-humanisti yhdistelmä?

Homokin vielä. Ai että tämä on hyvä. Kaikki maskuliinisesta jääkiekonköriläästä poikkeava on aina ja iankaikkisesti les hombré. Ei käy pirtaan. Kysykääs asiaa itse Kovaselta. Voitte yllättyä. Itselleni on aivan yhdentekevää mikä Tommin suuntautuneisuus on.

Ilmaisujen tuoreus on olennaista. Samojen toistaminen turruttaa kieltä ja mieltä.

Mitä pidemmälle asia on mennyt, sen vähemmän minua oikeastaan kiinnostaa miten tässä käy. JYPin peleihin Kovasella tuskin on enää vaikutusta. Ainoa asia, mistä olen käynyt taistelua, on Kovasen oikeutettu kohtelu täällä verbaalisessa Jatkoajan tuomioistuimessa. Huolimatta siitä, että Kovasen temppu on moraalisesti tuomittava, häikäilemätön ja muistetaan varmasti vielä pitkään. Se tässä tympäisee, että jos homma menee oikeuteen, asialle saadaan ratkaisu liian pitkän ajan kuluttua.

edit: oikeastaan olisi parempi jättäytyä tästä ketjusta sivuun. Peelle hatunnosto asiallisesta vastauksesta. Mielipiteet eroavat, mutta elämä jatkuu.
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Korppi kirjoitti:
Ok. Hyvä jos jotain uutta tietoa sait tuosta jutusta.
Sain, koska en ole tv-juttuja nähnyt, enkä arkisin seuraa sanomalehtiä kovin ahkerasti.

Ai se kerää taidelasia. Ihan ok harrastus varmaan.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jypjyrää:) kirjoitti:
Kuulehan Jypjyrää:)
En tiedä minkä ohjenuoran mukaan elämääsi kuljetat ja vaikka yhtään kysymysmerkkiä en tuossa minulle osoittamassasi viestissä nähnyt, vastaan sinulle kaikilla aikaisemmilla viesteilläni ja tällä.
 

Pete.72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, KooKoo
EVVK enää

Jos joku jaksaa jauhaa tuosta "miehestä" (Kovanen) vielä jotain, ja löytää jopa sympatiaa, niin siitä vaan!!
Mulle on yks lysti, tääläkin on mainittu ettei T.Kovanen TODELLAKAAN ollut mikään kiekollinen johtaja, saati kapteeni. Kovanen EI pelaa enää Jypissä, ja nyt kun asiaa miettii niin mitä menetimme??? Mun mielestä ei mitään...Kunhan ei vaan seurajohto ala "pehmoilemaan" tämän asian kanssa, ja pitää huolen ettei "Tommilla ole helppoa jääkiekkoilijana Ei ikinä, EI missään"!!
Nyt töpeksi kenties koko uransa, joten hyvää jatkoa vaan Tommille lasilelujen ja haravan parissa, ja herra Koivuselle löytynee lapiohommia Tommin takapihalta...
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vähän ohi aiheen

erzo kirjoitti:
Onkohan Tommi miettinyt yhtään tuota siirtymispyyntönsä ajankohtaa? Olisiko JYPin suhtautuminen siirtoon ollut erilainen, jos Tommi olisi ollut lähtökuopissa vaikkapa alkukesästä? Elokuun alkupuolella ei enää joukkueen ykköspakille hankita paikkaajaa ainakaan kovin helpolla, joten ehkäpä siinä syy JYPin nihkeyteen päästää Kovanen Sveitsiin.

Kyllähän se jo ennen kautta oli odotettavissa, että JYPin ykköspakki tulee olemaan Marttinen eikä Kovanen, kuten tässä virheellisesti väität. Ehkä Tommi oli kiekollisesti taitavin, mutta Jyriä kuitenkin ainakin minä pidin ykköspakkina jo elokuun alkupuolella. Siitä puhuivat myös mm. näytöt viime kaudelta, jolloin Kovasen otteet eivät todellakaan mitään erityisen vakuuttavia olleet.

Muokkaus: Vertailtaessa Kovasen ja Marttisen viime kauden pistelukemia huomataan, että Jyri jäi vain pinnan päähän Tommista, vaikka pelasi kuusi ottelua vähemmän. Kun muistetaan lisäksi se, että puoluspäässä Marttinen oli huomattavasti tärkempi ja hyödyllisempi kuin Kovanen, niin ainakin minusta Jyssy lähtí kauteen selvänä ykköspakkina.
 
Viimeksi muokattu:

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Alexandre kirjoitti:
No eiköhän SM-liigan pomot kuitenkin pyytäneet Jypiä olemaan allekirjoittamatta tätä cardia.
Pitäisi näiden Kovasen puolustelioiden tajuta että tässä on kyse paljon isommasta asiasta kuin Jyp vs Kovanen.
Herätkää jo viimein.

Niin, paljon isommasta siinä todella on kysymys ja kun asiaa aletaan vatkaamaan eu-tuomioistuimissa, voi olla että moni käytäntö on sm-liigassa ihan toisin sen mankelin jälkeen ja lopultakaan ei enää ole merkitystä sillä, kuka oli ns. oikeassa, vaan kun asiaa tullaan tonkimaan ja tutkimaan voi liigan kynnyksen alta lopulta löytyä hävittävää liiankin kanssa.

Eräs asia mihin itse tapauksessa Jyp vs. TK, täällä keskutelussa olen kiinnittänyt huomioni, on, että mitä asiassa esille tuotu, eikös seura kieltäytynyt edes neuvottelemasta/keskustelemasta asiasta tuolloin elokuussa, nyt täällä usea kirjoittaja kuitenkin antaa ymmärtää jypin Tommin kanssa neuvotelleen, siis onko tämä tietoa vai mielipide? Oleellinen tuo varmaankin asiana vielä tulee olemaan, sen jälkeen kun on selvitetty kuka irtisanoi sopimuksen ja millä mandaatilla, tietysti jos tulkinta päätyy Kovasen olleen sopimuksen irtisanoja, voi jyp alkaa varaileen taidelasi huutokaupoille tiloja.

Vaikka sitä pyyteleekin koko liiga, minä pelkään että kalahtaa vielä jypin kinttuun se transfer cardin allekirjoittamattomuus, kun mennään tuonne eu-tasolle asti , joutuvat vielä palauttamaan sen taidelasikokoelman takaisin jypin toimiston teema astiaston kera, mutta ans kattoo...

Yhä edelleenkään en kyllä tunnustaudu kenenkään puolustelijaksi, joskaan en myöskään kenenkään tuomariksi, ehkäpä mieluummin siellä seuran kannalla seisoville pieni avaruus katseissa ei olisi pahitteeksi, maailma ei ole mustavalkoinen.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
kummitus kirjoitti:
Kuulehan Jypjyrää:)
En tiedä minkä ohjenuoran mukaan elämääsi kuljetat ja vaikka yhtään kysymysmerkkiä en tuossa minulle osoittamassasi viestissä nähnyt, vastaan sinulle kaikilla aikaisemmilla viesteilläni ja tällä.

Vaikka osoititkin tämän Jypjyräälle, niin otanpa kiinni tästä linkittämästäsi ihmisoikeusjulistuksesta. Vastaan samalla sampiolle ja sinulle minulle esittämiinne kysymyksiin.
Minusta ennen kaikkea Matti Alatalolle ja tj. Seppäselle kuuluvat humanistisuuden ja tasapuolisuuden nimissä myös ihmisoikeudet. He ovat joutuneet Tommi Kovasen ja hänen agenttinsa Koivusen toimesta julkisuudessa melkoisen loanheiton kohteiksi. Kovanen, jonka Seppänen ja Alatalo nostivat aina Sm-liigapelaajaksi asti ja josta Alatalo koulutti JYP:lle tärkeän puolustajan, esiintyy nyt eri medioissa arvostelemassa uransa nosteen kannalta tärkeimpiä henkilöitä.
Kuten aikaisemmalla kirjoituksellani halusin viitata, ajattelen nyt, miten jaksavat Alatalo ja Seppänen siinä hirmuisessa paineessa, minkä heille aiheuttavat JYP:n tämän hetken talous- ja sarjatilanne ja Kovasen yksipuolisesti aiheuttama mediahässäkkä.
Olen nauhoittanut Tommi Kovasen tv-esiintymiset sekä lukenut lehdistä hänen haastattelunsa. Mitä todella ajattelen tälläisestä henkilöstä, joka esiintyy mediahaastatteluissa eikä anna arvoa häntä pelaajaurallaan auttaneille henkilöille eikä näe mitään virheitä omassa toiminnassaan, jätän tänne ilmaisematta.
Kuten olen myös kirjoittanut, ymmärrän, että Tommi Kovanen muiden pelaajien tavoin pyrkii urallaan yhä rahakkaampiin pelaajasopimuksiin. Tämän aika olisi ollut ensi keväänä. Hyvistä puolustajista on huutava pula, joten Kovaselle töitä jääkiekkoilijana riittää.
 

softdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Se joka muita haukkuu, sen napa paukkuu ja joutuu mustalaisen mahalaukkuun. Ei Tommia saa kiusia. Halaillaan vaan toisiamme, eikös juu?
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
siffa kirjoitti:
Vaikka osoititkin tämän Jypjyräälle, niin otanpa kiinni tästä linkittämästäsi ihmisoikeusjulistuksesta. Vastaan samalla sampiolle ja sinulle minulle esittämiinne kysymyksiin.
Minusta ennen kaikkea Matti Alatalolle ja tj. Seppäselle kuuluvat humanistisuuden ja tasapuolisuuden nimissä myös ihmisoikeudet.
Kiitos suoraselkäisestä vastauksestasi. Minustakin heille kuuluu ihmisoikeudet, kuten kaikille muillekin ihmisille yksilöinä.
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Kaiva nyt vaan sitä kuvettas Tommi Kovanen niin ei tarvitse enää tätä paskaa seurata! Vai eikö oo rahaa?

On se kyllä jumalauta kumma että kaiken maailman porsaanreiät ja aukot tutkitaan että miten pelaaja saa livistettyä pois paskan kontrahdin dollarin kiilto silmissä! En yhtään ihmettele JYPin haluttomuutta neuvotella jos Kovasta ei aikoinaan kiinnostanut JYPissä pelaaminen...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
siffa kirjoitti:
Kuten olen myös kirjoittanut, ymmärrän, että Tommi Kovanen muiden pelaajien tavoin pyrkii urallaan yhä rahakkaampiin pelaajasopimuksiin. Tämän aika olisi ollut ensi keväänä.
Tässä asiassa meillä ei liene erimielisyyksiä, jos nyt varsinaisesti on missään näissä sopimusteknisissä asioissa, tai mitä nyt ovatkaan. Olen jo muutamaan kertaan kirjoittanut, että minun Kovas-sympatiani rajoittuvat lähinnä hänen todennäköisten tuntemuksiensa ymmärtämiseen, ja tältä pohjalta pidän myös kestämättömänä hänen täydellisen tyrmäämisensä ihmisenä muutamien kirjoittajien taholta, jotka tuskin tietävät tapauksen kaikkia käänteitä. Ei kai niitä kukaan tällä palstalla tunnekaan, mutta eipä meistä "humanisteista" ole yksikään asettunut Tommin puolelle yhtä innokkaasti kuin suurin hänen vastustajistaan on asettunut häntä vastaan.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
JypFabu kirjoitti:
Eräs asia mihin itse tapauksessa Jyp vs. TK, täällä keskutelussa olen kiinnittänyt huomioni, on, että mitä asiassa esille tuotu, eikös seura kieltäytynyt edes neuvottelemasta/keskustelemasta asiasta tuolloin elokuussa, nyt täällä usea kirjoittaja kuitenkin antaa ymmärtää jypin Tommin kanssa neuvotelleen, siis onko tämä tietoa vai mielipide?
Itse olen ainakin ymmärtänyt niin, että JYP ilmoitti Kovasen agentille tietyn summan jolla Kovasen sopimuksen olisi voinut ostaa ja tämä summa ei ollut enää neuvoteltavissa. Tosin sanoen, Kovanen tai Kovasen tulevan seuran olisi pitänyt maksaa summa X JYPille ja sopimus olisi tuolla summalla ostettu ulos. Kumpaakaan (Kovanen ja uusi seura) ei kiinnostanut tätä summaa maksaa, vaan Kovanen agentteineen yritti pyristellä sopimuksesta ulos täysin ilmaiseksi. Näin olen asian ymmärtänyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös