Mainos

Tässä ketjussa tunnustamme asioita

• 145 151
  • 1 254
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt taitaa Johnny-boy elää liikaa jossain haavemaailmassa. Silloin tällöin noita nunnia tulee kaupungilla vastaan ja melko verhoillusta olemuksestaan huolimatta yhtään siinä mielessä hätkähdyttävää nunnaa ei oo toistaseks tullu vastaan. Suuri osa melko iäkkäitä ja nekin ns. varteenottavan ikäisistä aika taviksia. Tokihan se kaapu peittää aika paljon kroppaa ja naamaakin, enkä voi siis tietää, millasia petoja kaapujen alta paljastuis, jos sinne yötä menis viettämään..
Tämä pitää kyllä @Johnny B. Goode n pettymykseksi vahvistaa turkulaisluostarin perusteella. Mutta aina voit olla käymättä täällä ja säilyttää mielikuvasi!
Mielikuvilla tässä maailmassa kaikki myydään!
Jos nyt sattuisi niin, että Johnny-boy eksyisi nunnaluostariin ja saisi sieltä jopa petiseuraa, olisihan tuo kauhea pettymys, kun joku kypsään ikään ehtinyt sisar, entinen ilotyttö ja kymmenen lapsen äiti, iskisi voimakkaasti ammoniakille haisevan, kalkkunan naamaa muistuttavan ronttosensa (anteeksi @Sue) tarjolle. Kyllä siinä Johnnyn stondikset kaikkoaisi niin, ettei jäljelle jäisi kuin nahkainen tuppi.
Pois mun pilvenreunalta, ilonpilaajat! Sitäpaitti oon nähny monta semmosta video-ohjelmaa missä nunnat on kyllä tosi seksikkäitä ja himokkaita nymfoja! Ensin ne on vähä varrautuneita mutta kun vauhtiin pääsevä niin se on menoo sit. Niin että älkää tulko tänne puhuun puuta heinää kun ette kerta mistään mittään tiiijjä!

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pois mun pilvenreunalta, ilonpilaajat! Sitäpaitti oon nähny monta semmosta video-ohjelmaa missä nunnat on kyllä tosi seksikkäitä ja himokkaita nymfoja! Ensin ne on vähä varrautuneita mutta kun vauhtiin pääsevä niin se on menoo sit. Niin että älkää tulko tänne puhuun puuta heinää kun ette kerta mistään mittään tiiijjä!
Muunmuassa suomalainen hieno elokuva Nunnat puoltaa veli Johnnyn mielikuvaa asiasta, joten sen täytyy olla totta.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

Veli hyvä, pojat ja tyttö vain vähän kiusasivat sinua, oikeasti, kuten tiedätkin, nunnaluostari on juuri sellainen kuin tiedätkin.

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minusta on tullut lievä rasisti.

Näin korona-aikana olen huomannut että pidän vierasta kieltä puhuvia ihmisiä potentiaalisempina viruksen levittäjinä.

Voiko muuten olla lievä rasisti vai onko se aina on/off? En haluaisi olla yhtään mutta nyt vaan ei voi itelleen mitään.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Voiko muuten olla lievä rasisti vai onko se aina on/off? En haluaisi olla yhtään mutta nyt vaan ei voi itelleen mitään.

Se on aina on/off. Joko olet meidän puolella tai meitä vastaan. Myös ajatusrikokset lasketaan. Terveisiä vaan täältä Helsingin Kalliosta, voi vittu.

Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Minusta on tullut lievä rasisti.

Näin korona-aikana olen huomannut että pidän vierasta kieltä puhuvia ihmisiä potentiaalisempina viruksen levittäjinä.

Ilmoittaisitko nimesi ja työnantajasi, niin voimme alkaa vaatimaan sinulle potkuja.

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Synkkyyslistani on pitkä. Olen piilokusipää ja harva tietää sitä. Olen muun muassa laittanut 90-luvulla yläasteikäisenä kaupassa reppuuni olutta ja maksanut vain karkeista.

Parisuhteessa ollessani piereskelen salaa tasaisin väliajoin, ennen kuin leija laskeutuu niin uutta tuotosta. Isännöitsijäkin kutsuttu kumppanin taholta paikalle katsomaan viemärin hajuhaittoja tämän johdosta. Joka sitten vaihtoi hajulukot. Piti sen jälkeen ottaa iisisti ettei jää kiinni.

Paljon rankempaakin olisi kerrottavana, mutta ei siitä tällä erää.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ostin Honka-pipon. Huivin ostin jo aiemmin. Kun vaihdoin viime vuonna duunit Espooseen, niin jotenkin sujuvasti päädyin muutamat kerrat Hongan matsiin töiden jälkeen. Ja tykkäsin. Auton saa helposti parkkiin ja meininki on kuin maakunnissa. Jotain nättiä maakuntaseuran henkeä tuossa Hongassa on. Eikä tuota pidä käsittää nyt vittuiluna. Se on kehu minulta, jonka henkinen sielunmaisema on keskikokoinen suomalaiskaupunki. Sitä paitsi Tapiolassa ja Kouvolassa on paljon samaa. Siksi ne kuuluvatkin molemmat maan hienoimpiin paikkoihin.

Olen käynyt niin HJK:n kuin IFK:nkin futismatseissa, ja jälkimmäisistä olen tykännyt. Siinä ollaan jotenkin aidon asian äärellä. IFK olisi kiinnostava seura vaikka curlingissa. Enkä minä HJK:takaan inhoa, mutta se jättää täysin kylmäksi. Parasta mitä se on minulle tarjonnut, ovat olleet europelit vuosien saatossa. Mutta Celtic-matseihinkin painelin vihreävalkoisissa, sori siitä. Ja kyllä IFK:kin tuntuu vähän liikaa stadilaisten jutulta, vaikka annan sille toki sympatiani, kuten myös lätkä-IFK:lle. Siispä Honka on täkäläisistä seuroista se, jota voi ehkä vähän kannattaa. Ihan vähän.

Ehkä tämä on ihmismielen selviytymiskeino. Kun asuu pääkaupunkiseudulla, niin pääkaupunkiseutulaisista asioista alkaa pitää - paitsi ruuhkista. Minusta olisi silkkaa helvettiä asua seudulla, josta ei pitäisi. Tottakai Kouvola on parempi kuin pk-seutu, mutta voi tämä nykyinen asuinpaikka olla hyvä kakkonen, jaetulla kakkossijalla Turun kanssa.

Glove

Jäsen
@nummenkallio n innoittamana tunnustan, ettei minulla ole koskaan ollut minkään seurajoukkueen fanikamaa. Leijonien paitoja minulla on ollut pari kappaletta, toisen annoin pois ja toisen kohtalosta ei ole tietoa kun en sitä löytänyt kaappeja kolutessani. Lisäksi on ollut sinivalkoinen hattu, jonka vaihdoin 2016 nuorten kisoissa Kanadan jääkiekkoliiton 100 v. lippikseen. Ja senkin olen jo hukannut jonnekin.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Minusta tomaattituoremahu on hyvän makuista. Toki pidän myös hedelmätuoremehuista, mutta eniten juon tomaatttimehua.
Parasta sulatejuustoa ovat maustamattomat vaihtoehdot.
Sokeri pohjalla: Mika Saukkonen ei ärsytä minua. En muutenkaan saa paljon lisäarvoa kiekkoselostajista. Selin-parivaljakko sopii hyvin pyöräilyä selostamaan, ja amerikkalaisessa jalkapallossa selostajat ovat apuna sääntöviidakon ja taktisten kuvioiden selittäjinä.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tuossa viikolla katsellessani dokkaria eräästä iäkkäästä muusikoista, silmiini osui teksti "Donna Summer - McArthur Park". No, kaivelin sen YouTubesta, nautiskelin ja sen jälkeen katselin, mitä se oli tuonut mukanaan. Löysin mm. Eaglesin jäähyväiskonsertin Melbournesta, ym. ym. Lopulta, kun vaimoni tuli töistä kotiin, hän löysi minut uppoutuneena Sammy Davis Jr:n kuolemattomaan kappaleeseen "Mr. Bojangles".
Kurkkuani kuristi ja näköä sumensi jotenkin, kun ponnistelin siitä takaisin nykyhetkeen - haikeaksi veti ja tunsin itseni entistä vähemmän kuolemattomaksi...

Viimeksi muokattu:

SgtMarkov

Jäsen
Mun ei oo koskaan tarvinnut runkata millekään Elloksen alusvaatekuvastoille, ei edes esiteininä. Faijalla oli niin hirmuinen kokoelma kaikenmaailman aikuisviihdelehtiä ja -videoita, että sieltä pystyi lainaamaan materiaalit lähes aina tarpeen vaatiessa. Aikamoisia ninjantaitoja se vaati toisinaan. Lainausoperaatio piti suorittaa äänettömästi ja lehdet oli aina sujautettava ja kasetit kelattava samaan kohtaan missä ne olivat.

Koska olisihan se ollut ihan supernoloa jos vanhemmat olisivat saaneet tietää harrastuksestani edes jotain.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen jo pitkään suunnittelut lopettavani työt ja opiskelevani puutarhuriksi. Mitähän siitä tulisi...

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olen jo pitkään suunnittelut lopettavani työt ja opiskelevani puutarhuriksi. Mitähän siitä tulisi...
Veikkaan että Jatkoajan runkkarit pommittaisivat sua "onko puutarhaa trimmattu viimeaikoina, vink vink" -tyylisillä vitseillä tämän tästä. Itsehän näin herranpelkoisena, siveänä ja uskovaisena miehenä en moiseen rivoiluun ryhtyisi.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kirjoittelin aika raflaavan cv:n tuossa viime vuoden lopulla erääseen hakemukseen, mutta nyt on sitten se kuuluisa "tosipaikka" edessä. Äkkiä sitä ottaa noin 15 vuoden tapahtumat alalta haltuun...

K

Kiekkokatsoja

No ainakin jotkut palstalaiset pervoilisivat, kuten Ilkka aikoinaan Tuksulle. Kysymällä, että miten hoidat puutarhaasi?

Itse tunnustan että talvisena koronaviikonloppuna voi olla tylsääkin.
No muutaman lasillisen voisi ottaa lohdutusjuomaa, mutta todennäköisesti sitten joutuu paneskelemaan muijan kanssa. Menee hyvä nousuhumalan yritys hukkaan.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Johtoryhmän kokous ja spämmään Jatkoaikaan. Etätyön etuja.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Itse tunnustan että talvisena koronaviikonloppuna voi olla tylsääkin.
No muutaman lasillisen voisi ottaa lohdutusjuomaa, mutta todennäköisesti sitten joutuu paneskelemaan muijan kanssa. Menee hyvä nousuhumalan yritys hukkaan.
Tunnustan, etten näe yo. skenaariossa mitään negatiivista - kaikkien olettaisi olevan tyytyväisiä... ainakin jollain tasolla...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy