Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 132 749
  • 1 234

444

Jäsen
Enään lienee on lähi vuosien yleisinpiä kirjoitus vihreitä Palstalla :[D
Aissaatana mun silmiä särkee tällainen virke. En edes laske virheiden määrää. Mutta olla-verbin potentiaalimuoto on ”lienee”, ei ”lienee on”. Monelle tuo lienee on (see what I did there?) näemmä muistissa, mutta sitten sitä käytetään yhdessä kaikkien predikaattien kanssa ihan miten sattuu.

Mutta nyt kun sain avautua, niin taidan ymmärtää koko viestin tarkoituksen aivan uudessa valossa. Pukeudun säkkiin ja tuhkaan ja poistun nurkkaan häpeämään. Nappaan vain vuoheni ensin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Se olin minä silloin yläasteella joka teki bat-tiedoston joka soitti Maijalla oli karitsa biisiä ja kyseenalaisti atk-opettajan seksuaalisuutta. Kaikki tämä loppumattomalla loopilla ilman että atk-opettajan taidoilla sitä pystyi lopettamaan. Jostain syystä olin erittäin tyytyväinen tuohon lopputulokseen.
Täältä tullaan elämä -elokuva saattoi olla innoittajananne? Olen joskus miettinyt, että kouluaikoina olisi pitänyt tehdä jotain tuontyylistä ja joku sen todella sitten on tehnyt, hienoa.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Täältä tullaan elämä -elokuva saattoi olla innoittajananne? Olen joskus miettinyt, että kouluaikoina olisi pitänyt tehdä jotain tuontyylistä ja joku sen todella sitten on tehnyt, hienoa.

En muuten muista tuosta elokuvasta mitään. Eli ei ollut innoittajana. Ainakaan muistaakseni. Tuosta on yli 25 vuotta aikaa joten rikos on vanhentunut (toivottavasti).
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Se olin minä silloin yläasteella joka teki bat-tiedoston joka soitti Maijalla oli karitsa biisiä ja kyseenalaisti atk-opettajan seksuaalisuutta. Kaikki tämä loppumattomalla loopilla ilman että atk-opettajan taidoilla sitä pystyi lopettamaan. Jostain syystä olin erittäin tyytyväinen tuohon lopputulokseen.
Millä nimellä houkuttelit uhrin/uhrit avaamaan em. tiedoston? Strippoker.bat?
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Se olin minä, joka kuudennella luokalla yllytti luokan nörtin tekemään koulun ATK-luokkaan läksiäisjäynän. Kaikki koneet formatoitiin. En tiedä vieläkään, miten nörtti sen teki, mutta hän onnistui luomaan sellaisen ”avausviestin” koneelle, että siihen tuli mustalle näytölle punaisella tekstillä: ”Tietokone räjähtää kymmenen sekunnin päästä!”. Sen jälkeen alkoi countdown kympistä alaspäin.
Joskus oli Windowsissa screen saver, johon pystyi editoimaan haluamansa tekstin, joka liikkui laidasta laitaan, eri riveillä.
Asennettiin yhden tosikoksi tiedetyn henkilön työasemaan screensaver, jossa teksti: Uploading files to KGB, do not interrupt!
Pienimuotoinen paniikkihan siitä seurasi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mietin välillä seksin harrastamista jonkun muun kanssa kuin mieheni. Se kiihottaa minua. Ne ajatukset on vain mukavaa mielikuvitusleikkiä eikä tarkoitus ole mitään toteuttaa. Kunhan kuvittelen ja nautin kuvitelmien tuomasta mielihyvästä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
@Iisoppi Anteeksi että vähän muokkasin lainausta ja merkkasin sen omakseni...

Czescku kirjoitti:
Mietin välillä seksin harrastamista jonkun muun kanssa kuin oikean käteni. Se kiihottaa minua. Ne ajatukset on vain mukavaa mielikuvitusleikkiä eikä tarkoitus ole mitään toteuttaa. Kunhan kuvittelen ja nautin kuvitelmien tuomasta mielihyvästä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mietin välillä seksin harrastamista jonkun muun kanssa kuin mieheni. Se kiihottaa minua. Ne ajatukset on vain mukavaa mielikuvitusleikkiä eikä tarkoitus ole mitään toteuttaa. Kunhan kuvittelen ja nautin kuvitelmien tuomasta mielihyvästä.
Luulen, että aika moni pitkässä suhteessa leikkii välillä ajatuksella harrastaa seksiä jonkun muun kuin puolison kanssa. Se, että kuka sitten mitäkin tekee, erottaa jyvät akanoista.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Itkin tuossa äsken ensimmäistä kertaa sitten elokuun. Tuli oikeastaan aivan puskista ns. kaikki nyt sitten kerralla ulos, herkistyin. Kylläpä teki muuten hyvää.

Se kenen vuoksi itkin, on minulle henkilökohtainen asia. Sen verran paljastan, että liittyy viime vuoteen, ei kuitenkaan tähän pahamaineiseen, silloiseen ihastukseeni vaan erääseen toiseen ihmiseen ja esimieheen samalta työpaikalta.

Uteliaimmat pystyvät toki halutessaan etsimään vastauksen ihmettelyynsä vapaan puolen "Joulu tulee" -ketjusta. Taitaa olla ainut viesti jossa olen tätä ennen hänet maininnut ja taisinpa kiitelläkin.

Jos en, niin kiitos vielä kerran Sinulle! Olin muutenkin aikeissa käydä keskustassa sen verran, että haen loppuviikosta sieltä pari joululahjaa. Voisi kai sitä kipaista siellä kaupassa samalla ja jos huomaan hänen olevan vuorossa, niin vähintään moikata ja toivottaa hyvää joulut.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mietin välillä seksin harrastamista jonkun muun kanssa kuin mieheni. Se kiihottaa minua. Ne ajatukset on vain mukavaa mielikuvitusleikkiä eikä tarkoitus ole mitään toteuttaa. Kunhan kuvittelen ja nautin kuvitelmien tuomasta mielihyvästä.
Yllättäen @Johnny B. Goode tykkää tästä. Ellen tietäisi, voisin melkein luulla että......

Muistin just että mulla oli kiire johonkin! En muista mihin, mutta mun pitäisi olla jo siellä. Morjes!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mietin välillä seksin harrastamista jonkun muun kanssa kuin mieheni. Se kiihottaa minua. Ne ajatukset on vain mukavaa mielikuvitusleikkiä eikä tarkoitus ole mitään toteuttaa. Kunhan kuvittelen ja nautin kuvitelmien tuomasta mielihyvästä.
Kuvitteletko itsesi esim. lihaksikkaan tummaihoisen miehen pamputettavaksi?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mietin välillä seksin harrastamista jonkun muun kanssa kuin mieheni. Se kiihottaa minua. Ne ajatukset on vain mukavaa mielikuvitusleikkiä eikä tarkoitus ole mitään toteuttaa. Kunhan kuvittelen ja nautin kuvitelmien tuomasta mielihyvästä.
No eikös kaikki tee näin? Köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus, lauloi Veikko Lavikin. Olen minäkin joskus ajatellut, että niin kauan kuin minulla on naama, on Iisopilla paikka johon istahtaa. Enkä minä oikeasti tiedä sinusta mitään. Tutustua toki voin.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Järjestettiin joskus kaverille polttarit, jossa oli ihan kaikki tuossa polttariotsikossa mainitut kauheudet. Oli juuri päässyt Nokialle töihin ja puettiin se hassunhauskasti Nokian kännykäksi ja pistettiin se kaupungille myymään jotain. Lieventäviä asianhaaroja oli vuosi -93 ja se, että nämä oli varmaan kaikille elämän ensimmäiset polttarit. Polttarisankari oli ihan tiedottomassa tilassa illan päätteeksi enkä yhtään ihmettele. Anteeksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tulin kusseeksi Jokipoikien toimitusjohtajan kaljapulloon. Tai eihän se silloin mikään toimitusjohtaja ollut vielä, -89. Onkohan nytkään, en tiedä. Ainakin oli tuossa muutama vuosi sitten. Samanlainen yläastetta käyvä lieksalainen juntti kuin minäkin oli ainakin silloin. Se oli vielä Karjala Light Lager -pullo, muistaako kukaan? Sori Putte, tilaisuus teki varkaan.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En ole katsonut Mandaloriani-sarjaa. En ole jaksanut mitään Disney-tunnuksia tehdä, ja jotain juttua uiguureistakin oli. Kai se sitten aikanaan tulee muiltakin kanavilta. Vähän kiinnostaisi kyllä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olen harrastanut julkista haureutta ja poliisikin tuli paikalle. Ei tullut jälkiseuraamuksia. Ei ihan nimittäin ehtinyt yhyttää itse teossa, tosin varmasti arvasi mitä hetki sitten oli tapahtunut.

Kysymyksiä toki sateli, mutta ei julkiseen seksiin liittyen.
 

Snoppen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Olen harrastanut julkista haureutta ja poliisikin tuli paikalle. Ei tullut jälkiseuraamuksia. Ei ihan nimittäin ehtinyt yhyttää itse teossa, tosin varmasti arvasi mitä hetki sitten oli tapahtunut.

Kysymyksiä toki sateli, mutta ei julkiseen seksiin liittyen.
Pussattiinko siellä pippeliä?
 

Snoppen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Itse kävin lapsena varastamassa mun mummolta jäätelöä kun hän oli ulkomaanmatkalla. Menin pihakeinuun syömään ryöstösaaliksi saatua eskimopuikkoa, sokerista humaltuneena onnistuin vielä kaatamaan pihakeinun kukkapenkkiin. En tiedä huomasiko kukaan että joku oli käynyt siellä, mutta haluan nyt kuitenkin tunnustaa tämän.

Kerran tuli myös autoa ajaessa ihailtua erään lenkkeilijän persettä. Kun pääsin rinnalle huomasin että naamaa koristaa parta. Vähän hävetti enkä ole puhunut tästä kenellekään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tulin kusseeksi Jokipoikien toimitusjohtajan kaljapulloon. Tai eihän se silloin mikään toimitusjohtaja ollut vielä, -89. Onkohan nytkään, en tiedä. Ainakin oli tuossa muutama vuosi sitten. Samanlainen yläastetta käyvä lieksalainen juntti kuin minäkin oli ainakin silloin. Se oli vielä Karjala Light Lager -pullo, muistaako kukaan? Sori Putte, tilaisuus teki varkaan.

Miten joku viitsii kusta kaljapulloon? Siinä saa sihdata jo ihan hyvin.

Tunnustan, että olen kussut tuoppiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös