Enään lienee on lähi vuosien yleisinpiä kirjoitus vihreitä Palstalla :[DKirjoitin kerran enään.
Aissaatana mun silmiä särkee tällainen virke. En edes laske virheiden määrää. Mutta olla-verbin potentiaalimuoto on ”lienee”, ei ”lienee on”. Monelle tuo lienee on (see what I did there?) näemmä muistissa, mutta sitten sitä käytetään yhdessä kaikkien predikaattien kanssa ihan miten sattuu.Enään lienee on lähi vuosien yleisinpiä kirjoitus vihreitä Palstalla :[D
Täältä tullaan elämä -elokuva saattoi olla innoittajananne? Olen joskus miettinyt, että kouluaikoina olisi pitänyt tehdä jotain tuontyylistä ja joku sen todella sitten on tehnyt, hienoa.Se olin minä silloin yläasteella joka teki bat-tiedoston joka soitti Maijalla oli karitsa biisiä ja kyseenalaisti atk-opettajan seksuaalisuutta. Kaikki tämä loppumattomalla loopilla ilman että atk-opettajan taidoilla sitä pystyi lopettamaan. Jostain syystä olin erittäin tyytyväinen tuohon lopputulokseen.
Täältä tullaan elämä -elokuva saattoi olla innoittajananne? Olen joskus miettinyt, että kouluaikoina olisi pitänyt tehdä jotain tuontyylistä ja joku sen todella sitten on tehnyt, hienoa.
Millä nimellä houkuttelit uhrin/uhrit avaamaan em. tiedoston? Strippoker.bat?Se olin minä silloin yläasteella joka teki bat-tiedoston joka soitti Maijalla oli karitsa biisiä ja kyseenalaisti atk-opettajan seksuaalisuutta. Kaikki tämä loppumattomalla loopilla ilman että atk-opettajan taidoilla sitä pystyi lopettamaan. Jostain syystä olin erittäin tyytyväinen tuohon lopputulokseen.
Millä nimellä houkuttelit uhrin/uhrit avaamaan em. tiedoston? Strippoker.bat?
Joskus oli Windowsissa screen saver, johon pystyi editoimaan haluamansa tekstin, joka liikkui laidasta laitaan, eri riveillä.Se olin minä, joka kuudennella luokalla yllytti luokan nörtin tekemään koulun ATK-luokkaan läksiäisjäynän. Kaikki koneet formatoitiin. En tiedä vieläkään, miten nörtti sen teki, mutta hän onnistui luomaan sellaisen ”avausviestin” koneelle, että siihen tuli mustalle näytölle punaisella tekstillä: ”Tietokone räjähtää kymmenen sekunnin päästä!”. Sen jälkeen alkoi countdown kympistä alaspäin.
Czescku kirjoitti:Mietin välillä seksin harrastamista jonkun muun kanssa kuin oikean käteni. Se kiihottaa minua. Ne ajatukset on vain mukavaa mielikuvitusleikkiä eikä tarkoitus ole mitään toteuttaa. Kunhan kuvittelen ja nautin kuvitelmien tuomasta mielihyvästä.
Luulen, että aika moni pitkässä suhteessa leikkii välillä ajatuksella harrastaa seksiä jonkun muun kuin puolison kanssa. Se, että kuka sitten mitäkin tekee, erottaa jyvät akanoista.Mietin välillä seksin harrastamista jonkun muun kanssa kuin mieheni. Se kiihottaa minua. Ne ajatukset on vain mukavaa mielikuvitusleikkiä eikä tarkoitus ole mitään toteuttaa. Kunhan kuvittelen ja nautin kuvitelmien tuomasta mielihyvästä.
Yllättäen @Johnny B. Goode tykkää tästä. Ellen tietäisi, voisin melkein luulla että......Mietin välillä seksin harrastamista jonkun muun kanssa kuin mieheni. Se kiihottaa minua. Ne ajatukset on vain mukavaa mielikuvitusleikkiä eikä tarkoitus ole mitään toteuttaa. Kunhan kuvittelen ja nautin kuvitelmien tuomasta mielihyvästä.
Kuvitteletko itsesi esim. lihaksikkaan tummaihoisen miehen pamputettavaksi?Mietin välillä seksin harrastamista jonkun muun kanssa kuin mieheni. Se kiihottaa minua. Ne ajatukset on vain mukavaa mielikuvitusleikkiä eikä tarkoitus ole mitään toteuttaa. Kunhan kuvittelen ja nautin kuvitelmien tuomasta mielihyvästä.
No eikös kaikki tee näin? Köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus, lauloi Veikko Lavikin. Olen minäkin joskus ajatellut, että niin kauan kuin minulla on naama, on Iisopilla paikka johon istahtaa. Enkä minä oikeasti tiedä sinusta mitään. Tutustua toki voin.Mietin välillä seksin harrastamista jonkun muun kanssa kuin mieheni. Se kiihottaa minua. Ne ajatukset on vain mukavaa mielikuvitusleikkiä eikä tarkoitus ole mitään toteuttaa. Kunhan kuvittelen ja nautin kuvitelmien tuomasta mielihyvästä.
Sami, minä olin se joka kusi kaljapulloosi 1988.
Evil on ollut aikoinaan mukavaa ryyppyseuraa.Tulin kusseeksi Jokipoikien toimitusjohtajan kaljapulloon. Tai eihän se silloin mikään toimitusjohtaja ollut vielä, -89. Sori Putte, tilaisuus teki varkaan.
Pussattiinko siellä pippeliä?Olen harrastanut julkista haureutta ja poliisikin tuli paikalle. Ei tullut jälkiseuraamuksia. Ei ihan nimittäin ehtinyt yhyttää itse teossa, tosin varmasti arvasi mitä hetki sitten oli tapahtunut.
Kysymyksiä toki sateli, mutta ei julkiseen seksiin liittyen.
Tulin kusseeksi Jokipoikien toimitusjohtajan kaljapulloon. Tai eihän se silloin mikään toimitusjohtaja ollut vielä, -89. Onkohan nytkään, en tiedä. Ainakin oli tuossa muutama vuosi sitten. Samanlainen yläastetta käyvä lieksalainen juntti kuin minäkin oli ainakin silloin. Se oli vielä Karjala Light Lager -pullo, muistaako kukaan? Sori Putte, tilaisuus teki varkaan.
sokerista humaltuneena onnistuin vielä kaatamaan pihakeinun kukkapenkkiin.