Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Tänä viikolloppuna perseet olalle ja pukille, mars!En ole koskaan ollut humalassa tai harrastanut seksiä.
Tänä viikolloppuna perseet olalle ja pukille, mars!En ole koskaan ollut humalassa tai harrastanut seksiä.
Tänä viikolloppuna perseet olalle ja pukille, mars!
Eikös tällaiset paljastukset ole melkein nynnyilyketjun kamaa? :DEn ole koskaan ollut humalassa tai harrastanut seksiä.
Eikös tällaiset paljastukset ole melkein nynnyilyketjun kamaa? :D
Eikös tällaiset paljastukset ole melkein nynnyilyketjun kamaa? :D
No siis sen toisen eli alkoholin makuun olen päässyt joskus turhankin hyvin, ja silti olen ylpeästi nynny.Onkos herra itse päässyt pimpan makuun?
Hjuumoria, hjuumoria veli! Ei minua oikeesti haittaa kenenkään absolutismi. Tällaiset äsköisen kaltaiset paljastukset on vain yleensä huumorin kukan sävyttämänä luikautettu nynnyketjuun :DRiippuu, mitä kukin pitää nynnyilynä. Minä en koe, että seksin harrastamattomuus tai humalattomuus olisi nynnyilyä, vaan omien tämänhetkisten arvojeni mukaista toimintaa.
En ole koskaan ollut humalassa tai harrastanut seksiä.
Hjuumoria, hjuumoria veli! Ei minua oikeesti haittaa kenenkään absolutismi. Tällaiset äsköisen kaltaiset paljastukset on vain yleensä huumorin kukan sävyttämänä luikautettu nynnyketjuun :D
Ookei. Ymmärsin siis aluksi hieman väärin, että et olisi ikinä koskenutkaan alkoholiin. Kyllä mä tuota saavutustasi kunnioitan, enkä toki itsekään ole ylpeä niistä muutamasta kerrasta kun bileilta kaverien kanssa lähti hieman lapasesta.En ole absolutisti, mutta en ole koskaan humalatilaan juomisessa mitään järkeä. Mutta kukin tyylillään ja en loukkaantunut sinun viestistäsi, kunhan selitin asian:).
Ookei. Ymmärsin siis aluksi hieman väärin, että et olisi ikinä koskenutkaan alkoholiin. Kyllä mä tuota saavutustasi kunnioitan, enkä toki itsekään ole ylpeä niistä muutamasta kerrasta kun bileilta kaverien kanssa lähti hieman lapasesta.
Minä en ole muuten ikinä polttanut ensimmäistäkään savuketta, en minkään sortin.
Minä en ole muuten ikinä polttanut ensimmäistäkään savuketta, en minkään sortin.
Yhden ainoan kerran olen ollut jonkinasteisessa humalassa, menin silti ihan normisti nukkumaan yön päätteeksi, mutta tunsin, että ihan terävimmilläni en ollut. Aamulla sitten pienehköä heikotusta. Tämä tapahtui Rodoksella kotiinpaluuta edeltävänä iltana, kun tutussa tavernassa harmiteltiin yhdessä pitäjien kanssa, että taas se on ohi. Siinä oli sitten tarjolla tiskin alta omatekoista hunajarommia, joka maistui hyvältä, liiankin hyvältä ilmeisesti. Siinä tilanteessa päätin sitten ottaa vähän enemmän kuin järki olisi antanut, koska "tätä herkkua ei saa tän jälkeen pitkään aikaan."En ole absolutisti, mutta en ole koskaan nähnyt humalatilaan juomisessa mitään järkeä. Mutta kukin tyylillään ja en loukkaantunut sinun viestistäsi, kunhan selitin asian:).
Sehän on vain puolison mielipide. Kannattaa kuunnella vielä muutaman muunkin mielipiteet. Ja tähän hymiö.Täällä on hienoja ihmisiä... mä tunnustan, että olen aivan paska ihminen. Juuri äsken puoliso osoitti sen. No, näillä mennään, sano Jutila.
No stna, kukaan ei oo enemmän oikeessa ku puoliso, vai täh?Sehän on vain puolison mielipide. Kannattaa kuunnella vielä muutaman muunkin mielipiteet. Ja tähän hymiö.
No ei se puolisokaan näe ihmisen kaikkia puolia. Ja sen näkökulma on nimenomaan se puolison näkökulma. Toki se on tärkeä, mutta on ihmisellä muitakin ulottuvuuksia.No stna, kukaan ei oo enemmän oikeessa ku puoliso, vai täh?
Voin tunnustaa saman. Kaverin vanha koulukaveri tämä Arttu. Ex-anoppini on nimeltään Sirpa ja sitä biisiä varsinkin tuli joskus kuultua aika paljon. Ja jopa tykkään.Tunnustan, että tykkään jollain perverssillä tavalla Arttu Wiskarista.
Ei humala ole. Seksi kyllä on. Hirveä haloo parin minuutin ähinästä. No joo, tuntuuhan se hetken munissa hyvältä. Hetken päästä se on kuitenkin jo unohtunut ja voi taas ottaa huikkaa.Molemmat noista ovatkin räikeän yliarvostettuja juttuja.
Kaikki tuntee Artun! No, olen itsekin aikoinaan haastatellut kaveria. Mukava äijä oikeasti.Voin tunnustaa saman. Kaverin vanha koulukaveri tämä Arttu. Ex-anoppini on nimeltään Sirpa ja sitä biisiä varsinkin tuli joskus kuultua aika paljon. Ja jopa tykkään.