En ole absolutisti, mutta en ole koskaan nähnyt humalatilaan juomisessa mitään järkeä. Mutta kukin tyylillään ja en loukkaantunut sinun viestistäsi, kunhan selitin asian:).
Yhden ainoan kerran olen ollut jonkinasteisessa humalassa, menin silti ihan normisti nukkumaan yön päätteeksi, mutta tunsin, että ihan terävimmilläni en ollut. Aamulla sitten pienehköä heikotusta. Tämä tapahtui Rodoksella kotiinpaluuta edeltävänä iltana, kun tutussa tavernassa harmiteltiin yhdessä pitäjien kanssa, että taas se on ohi. Siinä oli sitten tarjolla tiskin alta omatekoista hunajarommia, joka maistui hyvältä, liiankin hyvältä ilmeisesti. Siinä tilanteessa päätin sitten ottaa vähän enemmän kuin järki olisi antanut, koska "tätä herkkua ei saa tän jälkeen pitkään aikaan."
Mutta muuten en ole juonut alkoholia humalatarkoituksella, enkä juonut tuolloinkaan sen takia, vaan pikemminkin siksi, koska se oli hyvää. Sitten minulla taas on ystävä, jonka mielestä alkoholi on helvetin pahaa, ei siitä voi nauttia, vaan sen ainoa tarkoitus on saada ihminen känniin. Välillä suorastaan järkyttää, kun pistää videota todisteeksi, että on vetänyt puoli litraa Captain Morgania ykkösellä. "Voitko kuvitella, että kone sanoo mun pelanneen koko yön, mutta en mä muista olleeni koko koneella?" Monta kertaa olen sanonut, että tuossa ei ole järjen hiventäkään, mutta turhaan.