Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 132 969
  • 1 234

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vähän nolottaa myöntää mutta... Kyllähän tuo THL:n Mika Salminen on minun silmääni miellyttävän näköinen mies. Varsinkin kun hän jostain vapaa-ajallaan kommentoi villapaidassa, nahkatakissa ja maskissa niin ajattelin että siinäpä komea herra. En tiedä mikä koronapsykoosi minulla on päällä kun näin ajattelen jostain pyöreänaamaisesta byrokraatista. No minun miesmaku on ollut aina vähän vinksallaan... vanhempaan ja... sellaisiin lutuisiin miehiin. Toisaalta mieheni edustaa toista vartalotyyppiä joka miellyttää minua... kiinteää mutta ei lihaksikasta miestä jolla vyötärö näkyy.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olen viime aikoina jäänyt aivan koukkuun aiemmin jalat alta -ketjussa mainitsemani Iltan musiikkiin. On se ihana <3
 
K

Kiekkokatsoja

Tunnustan, että mulla on lihanhimo. En tarkoita (tälläkertaa ainakaan) mitään seksuaalista lihanhimoa, vaan himoa liharuokaan. Himoa on lihaan, ja hieman myös muihinkin suolaisiin lihanomaisiin tuotteisiin. Tykkään toki kasviksista, juureksista ja salaateistakin. Mutta en koe himoa niitä kohtaan.
Ehkä olin edellisessä elämässä lihansyöjä eläin? Joku mirri, isompi tai pienempi.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Minä se olin.
Kiitos.

En usko että kukaan kiinnittää niin tarkkaan mun allekirjoitukseeni huomiota, joten tunnustan tässä vaiheessa ottaneeni nykyisin tavaksi, olikohan se nyt elokuusta lähtien käydä aina kuukauden vaihtuessa päivittämässä allekirjoitukseni uudella itse tuotetulla runopätkällä, joka on yleensä joko edellisen kuun lopulta tai vasta alkaneen alulta.

Nyt voittekin sitten silmäillä allekirjoitustani tarkkana kuin haukka jokaisen uuden kuukauden alussa, jos nyt sattuu yliipäänsä kiinnostamaan mitä siihen laittelen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tuplatunnustusperjantai! Aion olla nyt täysin rehellinen ja tunnustan, että käyttäjän @Thusberg kirjoitustyyli, joka ei ainakaan yleensä sisällä minkään sortin kappalejakoja, vaan jokaisen lauseen jälkeen tulee aina uusi riviväli, on jokseenkin raskas omille silmille, etenkin kun kyseinen käyttäjä on tunnettu pitkistä viesteistään.

Sinänsä sääli sillä tämä kaveri tietää jääkiekon historiikista paljon sellaisia asioita joita tavan jantteri ei. Tsiljoonan rivivälin vuoksi niitä on vain monesti ainakin itsellä hankala jaksaa lukea alusta loppuun.

Tämä ei ole siis kettuilua, enemmänkin rakentavaa kritiikkiä! Mielenkiintoisia juttuja kirjoitat.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt voittekin sitten silmäillä allekirjoitustani tarkkana kuin haukka jokaisen uuden kuukauden alussa, jos nyt sattuu yliipäänsä kiinnostamaan mitä siihen laittelen
Tunnustan poistaaneni allekirjoitukset näkyviltä jo joskus palstan ensimmäisinä vuosina.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tunnustan poistaaneni allekirjoitukset näkyviltä jo joskus palstan ensimmäisinä vuosina.
Tunnustan, että en ainakaan muistanut tällaisen olevan mahdollista. Taas yksi uusi asia opittuna.
 

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tunnustan. Spotifyn viisi kuunnelluinta kappaletta vuonna 2020 olivat kaikki Juice Leskisen tuotantoa. Julkisesti voisin myöntää heavydiggarina muutaman kappaleen, mutta että kaikki viisi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tunnustan. Spotifyn viisi kuunnelluinta kappaletta vuonna 2020 olivat kaikki Juice Leskisen tuotantoa. Julkisesti voisin myöntää heavydiggarina muutaman kappaleen, mutta että kaikki viisi.
Jos listalla on Myrkytyksen oireet, Syvänmerensukeltaja, Musta aurinko nousee, Luonas kai olla saan ja Kuumaa tuhkaa, annan anteeksi. Mikäli Marilyn, Syksyn sävel, XV yö, Eesti ja Rakkauden ammattilainen, niin en.
 

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos listalla on Myrkytyksen oireet, Syvänmerensukeltaja, Musta aurinko nousee, Luonas kai olla saan ja Kuumaa tuhkaa, annan anteeksi. Mikäli Marilyn, Syksyn sävel, XV yö, Eesti ja Rakkauden ammattilainen, niin en.
Ensimmäisestä listasta tärppäsi syvänmerensukeltaja, myrkytyksen oireet taisi olla vuosi kaksi sitten. Painotus on kyllä ollut muussa tuotannossa kuin tuossa kaikista soitetuimmassa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen ostanut muutaman kerran naisten vaatteita itselleni ja pitänytkin niitä. Kysymys on ollut kuitenkin sellaisista hyvin sukupuolettomista vaatteista kuten huppareista ja verkkatakeista. Niissä naisten koot voivat sopia miehillekin, eivätkä vaatteiden leikkaukset ole kovin erilaisia. Joku tällainen vaate on ollut joskus naisten versiona paremman näköinen, kun miesten vaatteet ovat usein sitä mustaa, harmaata ja tummansinistä. Eikä kukaan tajua, että se on naisten vaate.

Toisaalta fyysinen kokoni kuitenkin takaa sen, ettei sinne naistenvaatepuolelle ole paljon asiaa muuten kuin lahjoja ostelemaan. Naisten on ehkä vähän helpompi hyppiä toiseen suuntaan, jos on tarvetta. Toivottavasti ei ole. Sillä olisihan se ihan kamalaa, jos rouva olisi niin muhkua sorttia, että vaatteet pitäisi ostaa jostain Prisman miestenosastolta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olen ostanut muutaman kerran naisten vaatteita itselleni ja pitänytkin niitä. Kysymys on ollut kuitenkin sellaisista hyvin sukupuolettomista vaatteista kuten huppareista ja verkkatakeista. Niissä naisten koot voivat sopia miehillekin, eivätkä vaatteiden leikkaukset ole kovin erilaisia. Joku tällainen vaate on ollut joskus naisten versiona paremman näköinen, kun miesten vaatteet ovat usein sitä mustaa, harmaata ja tummansinistä. Eikä kukaan tajua, että se on naisten vaate.

Toisaalta fyysinen kokoni kuitenkin takaa sen, ettei sinne naistenvaatepuolelle ole paljon asiaa muuten kuin lahjoja ostelemaan. Naisten on ehkä vähän helpompi hyppiä toiseen suuntaan, jos on tarvetta. Toivottavasti ei ole. Sillä olisihan se ihan kamalaa, jos rouva olisi niin muhkua sorttia, että vaatteet pitäisi ostaa jostain Prisman miestenosastolta.
Ostinpa kerran kirpputorilta naisten farkut ihan vahingossa. Tai no otin rekistä kun koko oli sopiva ja sitten sovittaessa havaitsin että kyseessä on naisten farkut. No sopivat päälle ja hinta kohdillaan. Ainoa vika olivat pienet taskut.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ostinpa kerran kirpputorilta naisten farkut ihan vahingossa. Tai no otin rekistä kun koko oli sopiva ja sitten sovittaessa havaitsin että kyseessä on naisten farkut. No sopivat päälle ja hinta kohdillaan. Ainoa vika olivat pienet taskut.
Onnittelut hienosta kirppislöydöstä, ehkä poikkeus vahvistaa säännön. Naisten farkut tai muutkaan housut ei kyllä yleensä sovi miehelle. Vyötärö-lantio-suhde on niin erilainen. Ja sama toisin päin. Miesten farkut ovat naisille todella väärän muotoisia, hirveitä telttoja.

Mutta jos jokin sopii ja miellyttää, niin siinä ei ole millään muulla enää väliä. Näin sanoisin yleisenä sääntönä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulla pamahti viime talvena toppatakista vetoketju. Käytin sitten lopputalven vaimon vanhaa talvitakkia. Pinkkiä ja mustaa. Ei haitannu yhtään, pysyi lämpimänä. Nyt sitten siitäkin meni vetoketju. Pitäisi varmaan mennä johonkin kauppaan ostamaan takki, mutta kun en halua. Vihaan kauppoja, ja etenkin vaatteiden ostamista. Kerran vuodessa on pakko käydä ostamassa paketti sukkia ja paketti alushousuja, ja senkin teen vastahakoisesti. Mulla on yhdet farkut ja yhdet verkkarit, molemmat jo ainakin viisi vuotta vanhat. Pelottaa jos jommatkummat menee rikki, sitten taas joutuu kauppaan.
 
K

Kiekkokatsoja

Tunnustan, että lähes 10 vuoden tauon jälkeen, käytin alkoholia väärin. Puolikas hyvää kylmää kaljaa kaatui, ja ittu vielä sohvalle.
Hävettää.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tunnustan, että en ole koskaan tehnyt mitään väärin. Jos joku minua onkin joskus moittinut, olen ottanut moitteet vastaan. Kun katseet kääntyvät - heitän moitteet roskiin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei varmaan tule minään shokkiyllätyksenä tämä paljastus niille, jotka ehtivät kesällä lukemaan kun paljastin mun omituisen tukkafetissin, mutta tykkään tosiaan kosketella ja hipelöidä omia hiuksiani etenkin silloin kun ne ovat ehtineet hieman kasvaa pituutta.

Toisaalta koska mä tykkään pitää hiuspehkoni paksuna ja runsaana, niin kyllähän siinä ihan kivasti säästyy rahaakin. Semmonen 1-2 parturikäyntiä vuodessa on riittänyt mulle vallan hyvin oikeastaan niin kauan kuin muistan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minä tunnustan nyt sen ettei mennyt eilinen leipomisurakkani täysin nappiin. Leivoin yhden murokakun ja kaksi maustekakkua ja jokainen näistä kakuista jäi hieman vuokaan kiinni. Perkele!

No, onneksi ne lähti sitten lopulta suht helposti kyllä irti kun tuollaisella muovisella ohuella kaapimella ensin irrotti sitä kakkua siitä vuoasta ja sitten kumosi kakut. Mutta kuitenkin.

Minä syytän eniten tästä kaikesta tällä viikolla kaupasta ostamaani uutta kakkuvuokaa. Aiempina vuosina on ollut erittäin harvinaista että kakku on jäänyt vuokaan kiinni, ehkä kerran-pari näin käynyt. Olen aiempina vuosina lainannut isältäni kakkuvuokia. Nyt ostin itselleni uuden kakkuvuoan ja heti jäi kaikki kakut vuokaan vähän kiinni.

Toinen syy voi toki olla sekin että olisi pitänyt kunnolla antaa kakun jäähtyä ennen kumoamista. Mutta kun ei ole kuin tuo yksi vuoka ja oli kiirus saada uusi kakku uuniin paistumaan...

No selityksiä löytyy mutta kyllä minä ainakin voitelin ja korppujauhotin kakkuvuoan ennen kakkujen paistamista.

Toisaalta, eipä se paljoa tällä kertaa haittaa vaikka kakut jäi vuokaan kiinni. Nimittäin ei näitä kakkuja ollut tarkoituskaan laittaa kokonaisina joulun kahvipöytään vaan pakastan nämä siivuina.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei varmaan tule minään shokkiyllätyksenä tämä paljastus niille, jotka ehtivät kesällä lukemaan kun paljastin mun omituisen tukkafetissin, mutta tykkään tosiaan kosketella ja hipelöidä omia hiuksiani etenkin silloin kun ne ovat ehtineet hieman kasvaa pituutta.

Toisaalta koska mä tykkään pitää hiuspehkoni paksuna ja runsaana, niin kyllähän siinä ihan kivasti säästyy rahaakin. Semmonen 1-2 parturikäyntiä vuodessa on riittänyt mulle vallan hyvin oikeastaan niin kauan kuin muistan.
Ny jumankauta loppi loppuu se narujennyplyy. Parturiin ja pikatsut hiuksista vittuun. Sitten lähetään Setämiähen kans kattoon sulle pinppiä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ny jumankauta loppi loppuu se narujennyplyy. Parturiin ja pikatsut hiuksista vittuun. Sitten lähetään Setämiähen kans kattoon sulle pinppiä.

Setämies sitten muistaa että pinpiä katselee vain nuorison edustaja eikä setämiehen pidä maistaakaan pinpiä eikä muutenkaan harjoittaa pinpillä aikuisten leikkejä. Toki kotona sitten eri juttu.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Setämies sitten muistaa että pinpiä katselee vain nuorison edustaja eikä setämiehen pidä maistaakaan pinpiä eikä muutenkaan harjoittaa pinpillä aikuisten leikkejä. Toki kotona sitten eri juttu.
Pitäähän se kokeneemman Setämiehen suorittaa koeajo etukäteen ettei sitten nuoremmalle ajomiehelle tule loppuelämää haittaavia trauma jos kokemus osoittautuu huonoksi. Heittäytyy homoksi vielä, saatana. Sen verran olen ammattiSetämies että sitä en voisi antaa itselleni anteeksi ikinä. Ja näin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös