Tässä ketjussa tunnustamme asioita

• 145 663
  • 1 256

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulla pamahti viime talvena toppatakista vetoketju. Käytin sitten lopputalven vaimon vanhaa talvitakkia. Pinkkiä ja mustaa. Ei haitannu yhtään, pysyi lämpimänä. Nyt sitten siitäkin meni vetoketju. Pitäisi varmaan mennä johonkin kauppaan ostamaan takki, mutta kun en halua. Vihaan kauppoja, ja etenkin vaatteiden ostamista. Kerran vuodessa on pakko käydä ostamassa paketti sukkia ja paketti alushousuja, ja senkin teen vastahakoisesti. Mulla on yhdet farkut ja yhdet verkkarit, molemmat jo ainakin viisi vuotta vanhat. Pelottaa jos jommatkummat menee rikki, sitten taas joutuu kauppaan.

K

Kiekkokatsoja

Tunnustan, että lähes 10 vuoden tauon jälkeen, käytin alkoholia väärin. Puolikas hyvää kylmää kaljaa kaatui, ja ittu vielä sohvalle.
Hävettää.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tunnustan, että en ole koskaan tehnyt mitään väärin. Jos joku minua onkin joskus moittinut, olen ottanut moitteet vastaan. Kun katseet kääntyvät - heitän moitteet roskiin.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei varmaan tule minään shokkiyllätyksenä tämä paljastus niille, jotka ehtivät kesällä lukemaan kun paljastin mun omituisen tukkafetissin, mutta tykkään tosiaan kosketella ja hipelöidä omia hiuksiani etenkin silloin kun ne ovat ehtineet hieman kasvaa pituutta.

Toisaalta koska mä tykkään pitää hiuspehkoni paksuna ja runsaana, niin kyllähän siinä ihan kivasti säästyy rahaakin. Semmonen 1-2 parturikäyntiä vuodessa on riittänyt mulle vallan hyvin oikeastaan niin kauan kuin muistan.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minä tunnustan nyt sen ettei mennyt eilinen leipomisurakkani täysin nappiin. Leivoin yhden murokakun ja kaksi maustekakkua ja jokainen näistä kakuista jäi hieman vuokaan kiinni. Perkele!

No, onneksi ne lähti sitten lopulta suht helposti kyllä irti kun tuollaisella muovisella ohuella kaapimella ensin irrotti sitä kakkua siitä vuoasta ja sitten kumosi kakut. Mutta kuitenkin.

Minä syytän eniten tästä kaikesta tällä viikolla kaupasta ostamaani uutta kakkuvuokaa. Aiempina vuosina on ollut erittäin harvinaista että kakku on jäänyt vuokaan kiinni, ehkä kerran-pari näin käynyt. Olen aiempina vuosina lainannut isältäni kakkuvuokia. Nyt ostin itselleni uuden kakkuvuoan ja heti jäi kaikki kakut vuokaan vähän kiinni.

Toinen syy voi toki olla sekin että olisi pitänyt kunnolla antaa kakun jäähtyä ennen kumoamista. Mutta kun ei ole kuin tuo yksi vuoka ja oli kiirus saada uusi kakku uuniin paistumaan...

No selityksiä löytyy mutta kyllä minä ainakin voitelin ja korppujauhotin kakkuvuoan ennen kakkujen paistamista.

Toisaalta, eipä se paljoa tällä kertaa haittaa vaikka kakut jäi vuokaan kiinni. Nimittäin ei näitä kakkuja ollut tarkoituskaan laittaa kokonaisina joulun kahvipöytään vaan pakastan nämä siivuina.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei varmaan tule minään shokkiyllätyksenä tämä paljastus niille, jotka ehtivät kesällä lukemaan kun paljastin mun omituisen tukkafetissin, mutta tykkään tosiaan kosketella ja hipelöidä omia hiuksiani etenkin silloin kun ne ovat ehtineet hieman kasvaa pituutta.

Toisaalta koska mä tykkään pitää hiuspehkoni paksuna ja runsaana, niin kyllähän siinä ihan kivasti säästyy rahaakin. Semmonen 1-2 parturikäyntiä vuodessa on riittänyt mulle vallan hyvin oikeastaan niin kauan kuin muistan.
Ny jumankauta loppi loppuu se narujennyplyy. Parturiin ja pikatsut hiuksista vittuun. Sitten lähetään Setämiähen kans kattoon sulle pinppiä.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ny jumankauta loppi loppuu se narujennyplyy. Parturiin ja pikatsut hiuksista vittuun. Sitten lähetään Setämiähen kans kattoon sulle pinppiä.

Setämies sitten muistaa että pinpiä katselee vain nuorison edustaja eikä setämiehen pidä maistaakaan pinpiä eikä muutenkaan harjoittaa pinpillä aikuisten leikkejä. Toki kotona sitten eri juttu.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Setämies sitten muistaa että pinpiä katselee vain nuorison edustaja eikä setämiehen pidä maistaakaan pinpiä eikä muutenkaan harjoittaa pinpillä aikuisten leikkejä. Toki kotona sitten eri juttu.
Pitäähän se kokeneemman Setämiehen suorittaa koeajo etukäteen ettei sitten nuoremmalle ajomiehelle tule loppuelämää haittaavia trauma jos kokemus osoittautuu huonoksi. Heittäytyy homoksi vielä, saatana. Sen verran olen ammattiSetämies että sitä en voisi antaa itselleni anteeksi ikinä. Ja näin.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
En ole koskaan ollut humalassa tai harrastanut seksiä.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eikös tällaiset paljastukset ole melkein nynnyilyketjun kamaa? :D

Riippuu, mitä kukin pitää nynnyilynä. Minä en koe, että seksin harrastamattomuus tai humalattomuus olisi nynnyilyä, vaan omien tämänhetkisten arvojeni mukaista toimintaa.

Suosikkijoukkue
Onkos herra itse päässyt pimpan makuun?
No siis sen toisen eli alkoholin makuun olen päässyt joskus turhankin hyvin, ja silti olen ylpeästi nynny.

Btw, en ole kännisså.

Suosikkijoukkue
Riippuu, mitä kukin pitää nynnyilynä. Minä en koe, että seksin harrastamattomuus tai humalattomuus olisi nynnyilyä, vaan omien tämänhetkisten arvojeni mukaista toimintaa.
Hjuumoria, hjuumoria veli! Ei minua oikeesti haittaa kenenkään absolutismi. Tällaiset äsköisen kaltaiset paljastukset on vain yleensä huumorin kukan sävyttämänä luikautettu nynnyketjuun :D

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hjuumoria, hjuumoria veli! Ei minua oikeesti haittaa kenenkään absolutismi. Tällaiset äsköisen kaltaiset paljastukset on vain yleensä huumorin kukan sävyttämänä luikautettu nynnyketjuun :D

En ole absolutisti, mutta en ole koskaan nähnyt humalatilaan juomisessa mitään järkeä. Mutta kukin tyylillään ja en loukkaantunut sinun viestistäsi, kunhan selitin asian:).

Suosikkijoukkue
En ole absolutisti, mutta en ole koskaan humalatilaan juomisessa mitään järkeä. Mutta kukin tyylillään ja en loukkaantunut sinun viestistäsi, kunhan selitin asian:).
Ookei. Ymmärsin siis aluksi hieman väärin, että et olisi ikinä koskenutkaan alkoholiin. Kyllä mä tuota saavutustasi kunnioitan, enkä toki itsekään ole ylpeä niistä muutamasta kerrasta kun bileilta kaverien kanssa lähti hieman lapasesta.

Minä en ole muuten ikinä polttanut ensimmäistäkään savuketta, en minkään sortin.

peksa

Jäsen
Ookei. Ymmärsin siis aluksi hieman väärin, että et olisi ikinä koskenutkaan alkoholiin. Kyllä mä tuota saavutustasi kunnioitan, enkä toki itsekään ole ylpeä niistä muutamasta kerrasta kun bileilta kaverien kanssa lähti hieman lapasesta.

Minä en ole muuten ikinä polttanut ensimmäistäkään savuketta, en minkään sortin.

Nimimerkkisi perusteella voisin mennä naimisiin sun kanssa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy