Tässä ketjussa suunnitellaan Lukkokannattajien tapaamisia

  • 36 590
  • 322

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Lakaisija kirjoitti:
Ollen kiinnostunut kyllä. Asun Raumalla ja olen vielä 20.5 ihan ihmisten ilmoilla. Heinäkuun jälkeen taas meikäläistä kutsuu "valtion hotelli".

Eri asia sitten haluaako kukaan juuri ylioppilaaksi päässyttä tyhmää urpoa sinne? :-)

Sä pääset torniin palvelukseen onnea. :) Ikäjakaumahan siellä on suuri, joten varmasti mahtuu joukkoon.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vittu!

Sinne meni sitten iso O, voihan vittu!

Soittelin Olkulle, ja mies on edelleen tulossa tapaamiseen, ja lupasi soitella TiDolle, jos TiDo ottaiaisi ohjat käsiinsä kokoontumisen järjestämisessä täällä jatkiksessa.
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Herran rauhaa!

Vai Olkku heitetty pihalle,no eiköhän heppu ilmesty kuviin vielä takaisinkin muodossa tai toisessa,näin ainakin toivotaan.

Sauna-asia on siten järjestyksessä,että aika on lyöty lukkoon joka on tuo edellä jo esitelty mutta muista asioista pitää vielä olla yhteyksissä kyseiseen paikkaan.Tällä hetkellä on varattuna isompi sauna (mahdollisuus vaihtaa pienempään vielä) ja tähän asiaan toivotaan ratkaisua tämän kuun aikana ja ratkaisu on osallistujen lukumäärä.Toivotaan siis niin varmaa osallistumista kuin mahdollista koska ilmoitan kyseiseen paikkaan huhtikuun aikana kumman saunan otamme.Saunapaikasta minua opetettiin,että isompaan saunaan mahtuu 15-18 henkeä mutta jos osallistujamäärä jää alle 10 niin kyseeseen voisi tulla myös pienempi sauna.Osallistuja lukumäärää kysytään lopullisesti siis 3-4 vkon päästä.

Saunan lisäksi tilaan kuuluu kerhotila ja grillin käyttö mahdollisuus.

Koska en osannut tarkkoja suunnitelmia antaa kyseiseen paikkaan niin tuli sovittua asiat siten,että paikalle saa toki mennä klo:15.30 mutta sauna on valmis käyttöön vasta klo:17.00 ja sauna-aika (vakio 4 tuntia) eli klo:17.00-21.00.Paikalle saa jäädä vielä klo:23.00 asti mutta sen jälkeen ovet sulkeutuvat.

Varatkaa hiukan ylimääräistä rahaa mukaanne koska saunatilojen yms. vuokra maksetaan paikan päällä.Osallistuja määrästä ja saunan koosta riippuen hintaa tulee 10-15 euroa/nuppi.

Päivämäärä siis on lyöty lukkoon mutta kaikesta muusta voidaan vielä neuvotella,eli lähinnä kellonajoista ja saunan koosta.

Paikan tulen ilmoittamaan lähiaikoina henk.koht. yv:llä ettei taaskaan ketään ns. ulkopuolisia tule sitten kuokkimaan sinne mutta toivotaan tietysti vielä lisää osallistujia.En usko,että koulutustaso taikka ikä-kysymykset olisivat mitenkään rajoittavia tekijöitä.

Olkku tuossa kertoikin,että oli ollut yhteyksissä lukon toimistoon,että jos saataisiin joku vieras sieltä mutta Olkku ei ole vielä saanut vastausta sieltä,mutta aikaahan toki vielä on.

Jos nyt jollekin juolahti mieleen jotain kysyttävää niin yritän vastata niihin jos vain osaan.

EDIT:

Jos olen oikein ymmärtänyt niin tällä hetkellä tulossa ovat:
-Lakaisija
-Olkku
-Sv veinikretski
-Borgie
-Yuppi
-Jupster
-Repolainen
-Magnum
-TiDo28

Pikainen päässälasku toteaa sen,että mukana tällä hetkellä 9 henk. joten vielä mahtuu mukaan monta.Voin vielä tänään illemmalla pistää jo ilmoittautuneille tietoa paikasta.Nyt on vähän kiiru.
 
Viimeksi muokattu:

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Lakaisija kirjoitti:
Ilmeisesti kaksosnicki.. vituttaahan tuo, mutta toisaalta omaa tyhmyttäänhän teki Olkku tämän.
Jep, samanlaiset mietokset tuli täälläkin. Ei, pitäisi pistää, niitä pilkkuja, ihan minne sattuu, nyt pilkut taisi ratkaista, tämän pelin ;).

Olkku on mukava kaveri ja sääli että näin kävi. Toivottavasti pystyy kuitenkin katumaan tekojaan riittävän vakuuttavasti ja pääsisi näin takaisin.

Itse tapahtuma on kuitenkin vielä harkinnassa ja tulen jos suinkin voin, mutta mitään varmaa ei kannata meikäläisen suhteen pistää.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Anteeksi että huutelen vieraisiin pöytiin.
Repolainen kirjoitti:
Jaa, että turenkilaiset ovat sekaantuneet tapaukseen.
Olen päivän tapahtumien jälkeen ymmärtävinäni että tuo 'turenkilaiset' liittyisi jotenkin minuun. Tai sitten tapahtuu jotain mitä en pysty käsittämään. Ainakin Veini ja Olkku ovat kääntäneet minulle selän ja en käsitä yhtään mistä on kyse. Luulin ihan oikeasti että herrat ovat kavereitani, melkeinpä ystäviä.

Olen täysin ymmälläni. Kertoisivat edes minulle päin naamaa että mitä luulevat minun tehneen, jättäneen tekemättä tai jotain siltä väliltä. Jotain ihmeellistä tähän nyt liittyy tai sitten joku valehtelee muille päin naamaa.
Ja se en ole minä.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Twite kirjoitti:
Anteeksi että huutelen vieraisiin pöytiin.
Olen päivän tapahtumien jälkeen ymmärtävinäni että tuo 'turenkilaiset' liittyisi jotenkin minuun. Tai sitten tapahtuu jotain mitä en pysty käsittämään. Ainakin Veini ja Olkku ovat kääntäneet minulle selän ja en käsitä yhtään mistä on kyse. Luulin ihan oikeasti että herrat ovat kavereitani, melkeinpä ystäviä.

Olen täysin ymmälläni. Kertoisivat edes minulle päin naamaa että mitä luulevat minun tehneen, jättäneen tekemättä tai jotain siltä väliltä. Jotain ihmeellistä tähän nyt liittyy tai sitten joku valehtelee muille päin naamaa.
Ja se en ole minä.

Niin, kautta rantain olen juttua kuullut, että nimim.Twite olisi syyllistynyt ns.vasikointiin. Itselläni ei asiasta sen tarkempaa tietoa, asianomaiset selvittäköön jutun itse. Olkun puolesta olen pahoillani.

Sieltä tuonne
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Metalwarrior kirjoitti:
Niin, kautta rantain olen juttua kuullut, että nimim.Twite olisi syyllistynyt ns.vasikointiin. Itselläni ei asiasta sen tarkempaa tietoa, asianomaiset selvittäköön jutun itse. Olkun puolesta olen pahoillani.

Sieltä tuonne

Säännöt ovat sääntöjä. ja niitä on tietenkin noudatettava ! On kuitenkin asioita joita ei selvitetetä pelkillä säännöillä. Ystävät jotka pettävät eivät ole ystäviä, niin se vain on. Huomasin erinlaisia asioita jo paljon ennen tätä tapausta, oikeaa nimeäni haluttiin julkaista muilla palstoilla ym. sellainen alkaa vituttamaan pientä oravaakin. Kun asiat alkavat keskittymään sitten vihdoin viimein oman nimimerkin ympärille, alkaakin kusi tulemaan housuun ! Ei kieltämättä ole kiva ei. Niin makaat kuten petaat, niin se valitettavasti menee....!

veini
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Sv veinikretski kirjoitti:
Ystävät jotka pettävät eivät ole ystäviä, niin se vain on.
Minut tässä on petetty kun syytetään sellaisesta jota en ole tehnyt. Uhratkaa nyt hyvä teloituskompanja edes sekunti sille ajatukselle että jos se en ollutkaan minä niin miltä minusta tällainen ajojahti tuntuu. Nyt kun olette sitten 'päättäneet' että minä olin käräyttäjä niin milläs todistaa että en ollut?

Olen päätellyt niin että Olkku on sitä mieltä että ei ole mitään muuta mahdollisuutta hänen kiinnijäämiselleen kuin se että joku olisi käräyttänyt. Miksi sitten se joku olen Olkun mielestä minä niin sitä en tiedä. Joku vakuuttava usko sen pitää olla koska veinikin on asiasta noin vakuuttuneeksi saatu.

Totuus on se että minä en Olkun kaksoisnickistä edes tiennyt. Nyt jälkeenpäin olen kyllä keksinyt miksi Olkku kuvittelee että asiasta tiesin. Minä kun luulin että Olkku suuttui minulle siitä että erästä hänen viestiään en pitänyt erityisen hauskana. En olisi ikinä voinut ajatella että ystävät ajattelevat minusta jotakin tuollaista. En ole aikoihin ollut kehenkään ihmiseen näin pettynyt.

Jos se oli ongelma että kutsuin veiniä hänen etunimellään eräällä palstalla niin pahoittelen asiaa. Kuvittelin että ystävien kesken se oli ihan ok.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Twite kirjoitti:
Minut tässä on petetty kun syytetään sellaisesta jota en ole tehnyt. Uhratkaa nyt hyvä teloituskompanja edes sekunti sille ajatukselle että jos se en ollutkaan minä niin miltä minusta tällainen ajojahti tuntuu. Nyt kun olette sitten 'päättäneet' että minä olin käräyttäjä niin milläs todistaa että en ollut?
Minähän en Twiteä tunne, joten ei olisi tarvetta häntä puolustellakaan. Mutta turhaa tuosta Olkun tapauksesta on ketään ruveta ristiinnaulitsemaan, sillä olihan tuo "Olkun toinen ilmentymä" helposti havaittavissa kirjoitusasusta ja ei varmaankaan vaatinut mitään ilmiantoa sen havaitseminen.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Elikkä siis, "käräyttäjä" on paljastunut, mutta se ei ole Twite. Asianomaiset esittävät anteeksipyyntönsä Twitelle.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
L4E kirjoitti:
Mutta turhaa tuosta Olkun tapauksesta on ketään ruveta ristiinnaulitsemaan, sillä olihan tuo "Olkun toinen ilmentymä" helposti havaittavissa kirjoitusasusta ja ei varmaankaan vaatinut mitään ilmiantoa sen havaitseminen.

No kuka oli tämä Olkun toinen persoona? bateristako? Ajattelin vaan, kun se poistettiin vain päivää paria Olkkua ennen, ja siinä oli jotain outoa.

Enpä osaa vielä sanoa, mitä on aikataulussani tuolloin toukokuussa, kun tapaamista ollaan suunniteltu. Euroviisuja tahdon minäkin seurailla huolimatta siitä, läpäiseekö Lordi finaalikarsinnan vai ei. Katsellaan sitten lähempänä.
 
Näillä näkymin olen länsirannikolla kyseisenä viikonloppuna. Todennäköisesti on työpäivä (Porissa) ainakin sunnuntaina. Mutta, mutta... Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin meikäläistähän kiinnostaa vain, onko paikalla miten paljon hyviä sinkkumiehiä. Mitä nuorempia, sen parempi ;) Ainakin melkein... Halleilla aina pyörii kaikkia hyviä ja sit mä vaan pohdin kaikista, onko ne jatkislaisia. Rauman baaritarjontaa tuleekin tarkastettua muuten pitkästä aikaa pääsiäisenä Egotripin keikalla.

Edit. Eikä ole muuten vielä sinne keikallekaan seuraa, mutta baariin sitä sentään uskaltaa mennä yksinkin. Kai siellä ainakin yhteen tuttuun törmää. Ja itse asiassa ainakin RMJ:ssä on kummasti ollut seuratarjokkaita, kun siellä on pyörinyt orvon näköisenä päälavan edessä :)
 
Viimeksi muokattu:

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vecchia Volpe kirjoitti:
Mutta, mutta... Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin meikäläistähän kiinnostaa vain, onko paikalla miten paljon hyviä sinkkumiehiä. Mitä nuorempia, sen parempi ;) Ainakin melkein... Rauman tarjontaa tuleekin tarkastettua pitkästä aikaa pääsiäisenä Egotripin keikalla.

Tässä ollaan kursailematta asian ytimessä ja se on oikein. Ensimmäinen nuori, komea, urheilullinen, mukava huumorintajuinen ja vaatimaton sinkku mies esittäytyy! Kaikki mitä sanoin on totta ja jos et usko niin valehtelen lisää :D
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Metalwarrior kirjoitti:
Elikkä siis, "käräyttäjä" on paljastunut, mutta se ei ole Twite. Asianomaiset esittävät anteeksipyyntönsä Twitelle.

Sen verran viimeisen kerran asiasta mainitsen ettei tässä oikein anteeksi pyynnöt auta, siksi lähetänkin erittäin hyvää konjakkia pullollisen kohti Turenkia nimimerkki Twitelle ! Kaatakoon vaikka vessanpyttyyn mutta ainakin sen verran meissä idiooteissakin on miestä että virheemme tunnustamme, vaikkei se kovin viisasta olekkaan !

veini
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Voi helvetti, menny hyvät saippuaoopperat sivuun kun en ole tätä ketjua seurannut.

No toivottavasti aikuiset miehet saavat asiansa sovittua, siitähän se lähtee kun virheet myönnetään.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Borgie kirjoitti:
Tässä ollaan kursailematta asian ytimessä ja se on oikein. Ensimmäinen nuori, komea, urheilullinen, mukava huumorintajuinen ja vaatimaton sinkku mies esittäytyy! Kaikki mitä sanoin on totta ja jos et usko niin valehtelen lisää :D

Nuorempi. Mukavampi. Komeampi. Jupsteri.
 

Visions

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olisihan tuonne pientä mielenkiintoa tulla. Vakituisena seuraajana, mutta erittäin harvoin kirjoittavana tietysti olo olisi hieman kuin kuokkijalla :) Toisaalta hirmuisen pelottavaa jos siellä alkaa nuoria (?) huhujen mukaan kauniita (?) ja kevään villiinnyttämiä tyttösiä pyörimään, niin pystyykö siellä muka keskittymään oleelliseen, eli pitämään Lehtosen Topille muistojuhlaa ja jne?
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Jupster kirjoitti
Nuorempi. Mukavampi. Komeampi. Jupsteri.
I'm only true young (lähes kuin Clint Eastwood nuorena), ainoa järkevä valinta, äänestä numeroa 27. Oikea valinta Metsästäjä.

Tosin vain virtuaalisesti...
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
jupster kirjoitti:
Nuorempi. Mukavampi. Komeampi. Jupsteri.

Vanhempi, kyyninen, ruma, itseriittoinen...ja rehellisempi. Psychodad.

Mun kampanjatoimistolle ei selkeästi makseta kovinkaan hyvin, tällä tahdilla ei tulla päätymään maikkarin "kuukauden parhaat sekunnit" mainoskilpailun kärkeen. Koskaan.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Valitse vuosien kokemus, useat eri tekniikat hallitseva veini on varmin valinta (mutta vain salaisesti), sisäsesti herkkä tunteellinen kuitenkin määrätietoisen kestävä.

veini numero 7, ja sinulla on hyvä olla ! :)
 
Visions kirjoitti:
...Toisaalta hirmuisen pelottavaa jos siellä alkaa nuoria (?) huhujen mukaan kauniita (?) ja kevään villiinnyttämiä tyttösiä pyörimään, niin pystyykö siellä muka keskittymään oleelliseen, eli pitämään Lehtosen Topille muistojuhlaa ja jne?

Niin... En mä nyt sitten tuosta monikosta tiedä, mutta... Määrittele nuori? Iältäni olen vanhempi kuin haluaisin olla, mutta toisaalta minua pidetään nuorempana kuin olen. "Kokeilemieni miesten" vuosimallit ovat väliltä 1974-1986. Villiä musta ei kyllä saa tekemälläkään. Ei ainakaan julkisilla paikoilla siis ;) Ulkonäköä en ala kuvailemaan, mutta voinhan kertoa yhden hassun tapauksen Äijänsuolta muutaman vuoden takaa:

Menimme siskon kanssa vähän myöhässä peliin ja meillä oli liput eri katsomosta kuin normaalisti. Tutkailimme siinä sitten katsomokarttaa, että osaisimme mennä mahdollisimman suoraan oikealle paikalle. (Ja huom! pelikatkolla. Että minua osaa ärsyttää ihmiset, jotka ramppaavat edessä pelin ollessa käynnissä!) No siinä katselimme karttaa, kun jostain pyyhältää joku naisihminen juttelemaan meille kuin vanhalle tutulle. "Kyllä me varmaan voidaan mennä tonne jo istumaan." yms. Oltiin siinä siskon kanssa ihan monttu auki. Sisko taisi tajuta minua ennen, että kyseessä oli joku Lukko-vaimoke, joka luuli meitä samaan ihmisryhmään kuuluvaksi. Minusta se oli äärimmäisen huvittavaa, siskosta noloa. Mutta miten tämä sitten liittyy ulkonäköön? Enpä tiedä...

Nyt kun juttelen näin väsyneitä, niin en ainakaan uskalla tulla paikalle! :)
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Tapahtumien kehitys alkaa enemmän ja enemmän vaikuttaa siltä, että pyydetään maikkarin kameraryhmä mukaan ja tehdään suomen versio "unelmien poikamiestytöstä". Ketjussakin on ollut jo saippuaa, tyyliin epäily ystävien pettämisestä, ystävän osoittautuminen rehelliseksi. Anteeksipyyntöjä ja lahjuksia...

Jonkinlainen realitypotpuri höystettynä saippuasarjalla. Hivenen kaunotar ja nörttiä, hivenen unelmien poikamiestyttöä, ja hyppysellinen kauniita ja rohkeita?
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Tässähän alkaa tosissaan harmittamaan, että jää mielenkiintoinen Kettujen Kevät väliin. Tällä kertaa työt todellakin estävät pääsyn kyseiseen tapahtumaan. Pari viikkoa myöhäisempi aika olisikin sopinut mainiosti. Koittakaahan hyvät palstaveljet ja -sisaret viettää mukavat pirskeet.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Vecchia Volpe kirjoitti:
"Kokeilemieni miesten" vuosimallit ovat väliltä 1974-1986.


:)

He he, Metsästäjä on liian vanha, samoin Borgie .....

veini

Ps. Tule ihmeessä, harvoin näkee mukavia tyyppejä niin paljon samaan aikaan !
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös