Mainos

Tässä ketjussa suunnitellaan Lukkokannattajien tapaamisia

• 37 017
  • 322

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllähän jopa voisin liittyäkkin joukkoon. Kunhan ei vain kovin myöhäiseksi mene kun silloin myös minä "pääsen" valtion palvelukseen.

Ja sitten ehdottomasti Raumalla kyseinen tapaaminen.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Borgie kirjoitti:
Onko luvassa mitään aktiviteettia oluen latkimisen ja saunomisen lisäksi,

Ehdottaisin Jari Laihon nimeä kantavaa painitapahtumaa, tapaamisen tiimoilta ! Palkinnoksi voisin antaa Jarin pelipaidan jostakin vuosisadan puolivälistä, paita on yksi rumempia mitä Lukko on päällään kantanut. Tosin mainoksia siinä kyllä on riittävästi.

Elikkä Jari Laiho painit 2006, kisapaikkana Rauma City !

veini

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Sv veinikretski kirjoitti:
Ehdottaisin Jari Laihon nimeä kantavaa painitapahtumaa, tapaamisen tiimoilta ! Palkinnoksi voisin antaa Jarin pelipaidan jostakin vuosisadan puolivälistä, paita on yksi rumempia mitä Lukko on päällään kantanut. Tosin mainoksia siinä kyllä on riittävästi.
Saatana, et kyllä mun paitaani jaa. Siitä ei tingitä vaikka Laihon paita onkin. Kunnon lukkologo rinnuksissa ja eihän siinä niin paljoa mainoksia ole, korkeintaan YIT vähän isommalla lukee. En luovu vaikka Laiho kuinka mokailisi!!! Sitten hymiöitä perään .

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aivan, olisi todellakin mielenkiintoista keskustella Laiho tapauksesta sekä suomen euroviisuista Repolaisen kanssa hieman tarkemmin, lisäksi olisi kehitettävä huomattavasti parempi lakanan korvike (säälittävä töherrys) mitä HPK,lla on matkassaan, niin että monia asioita on vielä avoinna, eikä kunnon tappelukaan ole koskaan pois suljettu mahdollisuus :)

Tappelut hiuksista vittuun ja luultavasti olet samaa mieltä;)
Kuitenkaan nämä kokoontumiset joukolla eivät minua sytytä. Keskustelut palstalla menee virkamiesmäiseksi jaaritukseksi jos tunnemme kaikki toisemme. Varoitit minua jäämästä autosi alle Raumalla ja ensi viikolla sinulla on mahdollisuus yrittää. Olen siellä päivisin.

Mites muuten naiset tapaamisessa. Meillä ei taida olla yhtään aktiivista naispuolista keskustelijaa joukossamme? Toisi kummasti mielenkiintoa tapaamiseen jos heitä olisi joukossamme vaikkei pillunkiilto silmissä tapaamiseen tulisikaan.

Mitä näistä kokoontumisista oikein haetaan? Lupaa vaimolta ryypätä äijäporukassa? Ainakin jos itse haluan kokea elämyksiä jääkiekon saralla saman henkisten ihmisten kanssa menen fanimatkalle. Tällä kaudella en paskasta menestyksestä johtuen osallistunut yhteenkään, mutta viime kausi opetti että hienoja reissuja ovat.

Onnea yrityksellenne koota porukka yhteen juhlimaan, mutta minä en näe yhtään syytä miksi siihen pitäisi osallistua.

Suosikkijoukkue
Repolainen kirjoitti:
Tappelut hiuksista vittuun ja luultavasti olet samaa mieltä;)
Kuitenkaan nämä kokoontumiset joukolla eivät minua sytytä. Keskustelut palstalla menee virkamiesmäiseksi jaaritukseksi jos tunnemme kaikki toisemme. Varoitit minua jäämästä autosi alle Raumalla ja ensi viikolla sinulla on mahdollisuus yrittää. Olen siellä päivisin.

No onhan se tietysti niinkin, kuitenkin olemme tunteneet monia Turenkin poikia myöskin tavanneet, viimeksi eilen keskustelimme kattavasti erään nimimerkin kanssa asioista aivan eri nimillä. Asiat välillä riitelevät eivät miehet, virkamiesmäisyys oli kuitenkin keskustelusta kaukana, se että olemme esimerkiksi Turenkin pojat tavanneet ei tee meistä millään lannan tuoksuisia sisämaan poikia tai tyttöjä, ei sitten millään. No autoilen kyllä varoen, ja tappeluista olen kanssasi samaa mieltä ;) Jokainen tekee valintansa itse se on selvä se.

Yhteishenkeä ja mukavaa oleskelua saman henkisten ihmisten kanssa tässä varmasti halutaan, se ei kuitenkaan tarkoita sitä että olisimme samaa mieltä asioista tai ettemme antaisi tarvittaessa kyytiä väärin kirjoittavien Lukko toveriemme osalta. Olenkin huomanannut ettei suurin osa tiedä lätkästä mitään. Olkku on yksi pahimpia :)

veini

baterista

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikö todella ole yhtään naispuolista kirjoittelijaa joukoissamme?? Kirjoitusten tason mukaan niitä taitaa olla enemmän kuin luulemmekaan.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Repolainen kirjoitti:
Onnea yrityksellenne koota porukka yhteen juhlimaan, mutta minä en näe yhtään syytä miksi siihen pitäisi osallistua.

Mikäli Topi tulee vierailemaan, niin kuka hoitaa vittuilun ja ojentamisen siinä tapauksessa?

Suosikkijoukkue
Repolainen kirjoitti:
.

Mites muuten naiset tapaamisessa. Meillä ei taida olla yhtään aktiivista naispuolista keskustelijaa joukossamme? Toisi kummasti mielenkiintoa tapaamiseen jos heitä olisi joukossamme vaikkei pillunkiilto silmissä tapaamiseen tulisikaan.

QUOTE]

Aivan, yleisesti ottaen olen jääkiekon seuraamisen aloittanut juuri tästä syystä, missä muualla kuin jäähallilla saa rauhassa vilkuilla ja vilkutella vieraille naisille, mitä enemmän maaleja kotijoukkue tekee, sen harvemmin aviomiehet ym, parisuhteessa elävät muijiaan tarkkailee, silloin on aika iskeä kiinni kuin sika limppuun.

Mitä tulee tapaamisien pillun metsästämiseen tai yleiseen kiinnostukseen asiasta, sanoisin että kunnollolinen pikku repolainen on aina kiinnostunut pillusta, keväällä tai talvella, varsinkin näin playoff paikan menettäneellä ei paljon muuta näin ennen syksyä olekkaan. Siksi ilmoitankin näin suoraan kasvattaakseni nais osallistumista, kyllä pillu on ehdottomasti mielessä !

veini

Ps. Borgie taitaa olla ainoa joka ei asiasta ymmärrä :)

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
baterista kirjoitti:
Eikö todella ole yhtään naispuolista kirjoittelijaa joukoissamme?? Kirjoitusten tason mukaan niitä taitaa olla enemmän kuin luulemmekaan.
Onlinerien tasoon on vaikeampi ottaa kantaa, mutta onhan täällä ainakin "VV" ollut lukkohenkinen kirjoittaja. Tosin nykyään ollut hiljaisempi ja Lukkokin lähtenyt suosikkijoukkueen kohdalta pois.

L4E kirjoitti:
Onlinerien tasoon on vaikeampi ottaa kantaa, mutta onhan täällä ainakin "VV" ollut lukkohenkinen kirjoittaja. Tosin nykyään ollut hiljaisempi ja Lukkokin lähtenyt suosikkijoukkueen kohdalta pois.

Ai mää vai? Mulla oli suosikkijoukkueen kohdalla muitakin, mutta otin kaiken muunkin tiedon profiilistani pois, ettei vaan kukaan tunnistaisi :) Viime kesänähän olin porilaiskirjoittajien kesäjuhlassa. Uskalsin piipahtaa siellä, kun tiesin, että paikalla on ainakin yksi tuttu. Lukon peleissä on kyllä tällä kaudellakin tullut käytyä niin paljon, että aloin vahvasti epäillä olevani masokisti...

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Vecchia Volpe kirjoitti:
Lukon peleissä on kyllä tällä kaudellakin tullut käytyä niin paljon, että aloin vahvasti epäillä olevani masokisti...
Tätä tuskin kukaan epäilee. Mutta kait siellä joku kettusydän edelleen sykkii, kun heti moinen viestikin löytyi 8) .

Viimeksi muokattu:
L4E kirjoitti:
Tätä tuskin kukaan epäilee. Mutta kait siellä joku kettusydän edelleen sykkii, kun heti moinen vistikin löytyi 8) .

Mun kettusydäntä ei kannata epäillä. Tosin tuossa menneellä viikolla, kun poijjaat pelottelivat Tami-kortilla, totesin luopuvani Lukosta, jos sellainen äijä tulisi valmentajaksi...

RMJ:ssä sitä kyllä voisi ehkä uskaltautua johonkin tapaamiseen ilman tukihenkilöitäkin. Useampi vuosi sitten olin muuten kyseisillä festareilla lähes päälavan edessä odottamassa keikan alkua, kun siskoni soitti ja pakotti tulemaan rannalle. Oli lyönyt jonkun jätkän kanssa vetoa, että meikäläinen tietää Lukosta enemmän kuin se...

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Vecchia Volpe kirjoitti:
Mun kettusydäntä ei kannata epäillä. Tosin tuossa menneellä viikolla, kun poijjaat pelottelivat Tami-kortilla, totesin luopuvani Lukosta, jos sellainen äijä tulisi valmentajaksi...
Haa, en sitten ihan pihalla ollutkaan. Muistinhan sentään että ainakin yksi kauniinman sukupuolen edustajakin löytyy.

Mutta tamilla ei peloitella ja RMJ:tä lähestytään veneillen. Anteeksi epäilyni!

Suosikkijoukkue
Itse kutsuisin Ässä-jatkis kirjoittelijat pelamaan jotakin meitä vastaan, vaikkapa kaukalofudista herrasmies säännöillä (jos se on mahdollista), saisimme jotakin atiivista aikaan, laji voisi olla mikä hyvänsä uppopallosta shakkiin. Ja tämän jälkeen hieman saunomista.

Tosin voisimme myöskin pitää seuran sisäiset kroketti kilpailut joissa asettaisimme oman maajoukkue ehdokkaamme Turenkin kisoihin, voittajan sitten junttaisimme väkisin joukkueeseen. Tai jotakin muuta kuin pelkkää oluen lipittelemistä, idea nyt voisi olla mikä vain, kun se olisi yleisesti hyväksyttävää ja mukavaa.

Luulisin saavamme paremmin Lukko henkisiä naisiakin mukaan, kun olisi jotakin mukavaa tekemistä. Yksi on jo olemassa ja hän löytäisi varmasti muitakin. Lisäksi voisimme ilmoittaa tahtumasta myös Lukko-foorumilla. Mitä näitä vastustaa, kokeillaan kerran ja suunnitellaan asia huolellisesti ja hyvin.

veini

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ei vielä ketään vastustajia, kunhan ensin toisistammekin selviämme. Kuitenkin olen tällä päivämäärällä hommannut ajan ja paikan.

Tapahtuma nimeltään Kettujen kevät järjästetään perinteisesti, ensimmäistä kertaa. Päivämäärä on Lauantai 20.05 2006 klo.13.00 alkaen. Paikalla voidaan saunotella, kisailla, pelata pelejä, grillata, puhua jääkiekosta ynnä pitää hauskaa. Kustannuksista ei ole vielä tarkkaa tietoa (max 10€ /lärvi) Kukin raahaa paikalle omat pyyhkeet, makkarat ynnä saunajuomat. Juhlapaikka sijaitsee Rauman kaupungin alueella, tarkemmat ohjeet lähetän yv:llä ilmottautuneille lähempänä tapahtumaa. Kirjoittajat, jotka tuntevat halua tutustua toisiin vastaaviin, nyt on oiva tilaisuus. Toivoisin runsasta osaanottoa, jotta voisimme järjästäytyä muiden seurojen kirjoittajien tavoin, älyttömän hulluksi poppooksi.

Ps.Mahdollisuus pulahtaa toukokuisessa merivedessä, hrrr.

Tähän mennessä ilmottautuneet:

-Olkku
-Sv veinikretski
-borgie lampaineen
-TiDo28
-Yuppi

edit.lisätty TiDo, unohtu vahingossa.

Viimeksi muokattu:

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Kuullostaisi sen verran kivalta, että vois itsekkin raahautua paikan päälle. Edellyttäen, että saan rosvottua tässä kevään aikana jostain makkararahat.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Perhana kun taitaa osua juuri kiireiseen aikaan... Pitänee tarkistella aikatauluja ja ilmotella sitten myöhemmin. Eihän tuo perinteinen "Kettujen kevät" yhtään pahalta kuulostais ainakaan.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Yuppi kirjoitti:
Kuullostaisi sen verran kivalta, että vois itsekkin raahautua paikan päälle. Edellyttäen, että saan rosvottua tässä kevään aikana jostain makkararahat.

Ilman muuta Yuppi mukaan mekastamaan.

Mainittakoon, että Raumalla toimiva yhdyshenkilömme on, kuten viimekesänäkin TiDo28, hän käy tällä viikolla katsastamassa paikan ja ilmoittelee onko se meidän arvolle sopiva mesta.

Paikkaa ei tulla paljastelemaan tässä ketjussa, mutta yv-kyselyihin vastataan kyllä.

Ps.lisätäänkö Yuppi "varmaksi"?

Ps II. jupsteri mukana? kettu666 ei ole myöhäinen ajankohta, baterista?, Rommeli aikataulut ojennukseen, tärkeysjärjästys se olla pitää, L4E itseoikeutetusti paikalla? Metalwarrior ja Metsästäjä perinteisesti? Kaikki muutkin, nyt on ainakin aikaa järjästää aikaa.

Viimeksi muokattu:

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Olkku kirjoitti:
Ilman muuta Yuppi mukaan mekastamaan.

Mainittakoon, että Raumalla toimiva yhdyshenkilömme on, kuten viimekesänäkin TiDo28, hän käy tällä viikolla katsastamassa paikan ja ilmoittelee onko se meidän arvolle sopiva mesta.

Paikkaa ei tulla paljastelemaan tässä ketjussa, mutta yv-kyselyihin vastataan kyllä.

Ps.lisätäänkö Yuppi "varmaksi"?

Joo en kyl ihan varmaksi uskalla ruveta kun kettutapahtumaan on viälä sen verran aikaa, mut näillä näkymin kyllä sopii oikeinkin hyvin. Tai siis ei ole mitään hyvää syytä miksei kerkeäisi.

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Olkku kirjoitti:
Metalwarrior ja Metsästäjä perinteisesti?
Lukko tapahtumiin kuuluu myös miettiä koottuja selityksiä poissaoloille ja olen hyvissä ajoin jo nyt alkanut itsekin miettimään selityksiä sille, jotta miksi en ilmesty paikalle :D

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tokihan Metsästelijä ja Metallimies ovat mukana ;)

Asiat alkoivat rullaamaan vauhdilla, kun olin veinin kanssa juuri puhelinyhteydessä, hän on matkalla Tallinnasta Raumalle, ei siis pääse koneelle. Ajateltiin matkia veinin järjästämää Tallinnan tapahtumaa siltä osin, että painatettaisiin muisto paidat. Keltainen T-paita, johon sinisellä teksti Kettujen kevät, sekä osallistujan nimimerkki. Kysyn tällä viikolla luvan painaa paitaan myös kettulogo, kun muutenkin on asiaa toimistolle tapaamisemme tiimoilta. Paidalle ei tulisi hintaa montaakaan euroa kappale, suostuuko osallistuvat?

Jos paidat painatetaan, täytyy laittaa ilmottautumiseen koko. Käsittääkseni painatus on nopeaa touhua, joten siinämielessä osallistumisensa ehtii ilmoittamaan suht myöhään. veini kyselee hintoja paidanpainatuksesta Eestissä. Jos joku on ollut tekemisissä tämmösten paitapainatus hommien kanssa, selvittele hintoja ja tuo tietosi julki.

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
s. Borgie taitaa olla ainoa joka ei asiasta ymmärrä :)

Jumalauta Veini, minähän sain pesää ensimmäisen kerran 1991 ja heti perään 1997. Jälkimmäisestä en ole tosin ihan varma, koska oli pimeää ja olin kännissä, joten saatoin vahingossa kyllä rymäyttää haitariinkin :)

Jatkoajan kesätyttö (oliko se sellainen?) Vecchia Volpe olisi kyllä ehdottoman nasta nähdä livenä, eli mukaan vaan, jookos kookos? Ettet turhaan jännitä tulemista, niin kerrottakoot että sitkeistä huhuista huolimatta piällysmiehellämme Olkulla on oikeasti myös äiti, eikä isäkään todellisuudessa ollut karvainen kolmimetrinen ämeriikan Big Foot, eli oikein leppoisasta kaverista on kyse. Ainakin nukkuessaan ja sukeltaessaan =)

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olkku kirjoitti:
Tokihan Metsästelijä ja Metallimies ovat mukana ;)

Varauksella mukana. Siviilielämässä on tiettyjä ongelmia tällä hetkellä, joten en lupaa mitään. Ilmoittelen tarkemmin lähempänä ajankohtaa.

Borgie kirjoitti:
Jatkoajan kesätyttö (oliko se sellainen?) Vecchia Volpe olisi kyllä ehdottoman nasta nähdä livenä, eli mukaan vaan, jookos kookos?

Itse asiassa Jatkoajan KiekkoLady 2004 :) Eikä uutta kisaa ole järjestetty eli titteli kuuluu mulle edelleen... ;)

Tuo päivä on kyllä aika huono. Silloin on euroviisut!! Meillä on nimittäin silloin perinteiset kotistudiobileet, joissa huudetaan modulaatiota yms. Edellisenä viikonloppuna taas olin ajatellut saapua länsirannikolle, koska Dominossa on 12.5. POTF ja 13.5. Dr. Alban! Ruotsin hammaslääkäristä kun mulle tulee aina mieleen Lallis. Oi niitä aikoja... :)

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Vai että itseoikeutetusti, mutta mitään en lupaa ja saatan olla jopa paikalla. Katellaan lähehempänä mitä on tuolloin on menossa.

Euroviisut voisivat siirtää kyllä ajankohtaansa tärkeämpien ajankohtien tieltä. Ei sillä että itse niitä katsoisin, mutta kyllähän joku tärkeysjäjestys pitää asioilla olla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy