Tässä ketjussa suunnitellaan Lukkokannattajien tapaamisia

  • 36 787
  • 322

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sv veinikretski kirjoitti:
Itse kutsuisin Ässä-jatkis kirjoittelijat pelamaan jotakin meitä vastaan, vaikkapa kaukalofudista herrasmies säännöillä (jos se on mahdollista), saisimme jotakin atiivista aikaan, laji voisi olla mikä hyvänsä uppopallosta shakkiin. Ja tämän jälkeen hieman saunomista.i

Kaukalofutis olisi aivan loistavaa. JanJ, Blackie, Arnold, korkki ja paze17 vastassa kaukalossa, niin sellaista estettä ei olisi etten paikalle tulisi.

Uusintaottelu sitten Porissa syksymmällä. Tuossa olisi ideaa ja taatusti mielenkiintoa löytyisi molemmista leireistä.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Olkku kirjoitti:
Ps II. jupsteri mukana? kettu666 ei ole myöhäinen ajankohta, baterista?, Rommeli aikataulut ojennukseen, tärkeysjärjästys se olla pitää, L4E itseoikeutetusti paikalla? Metalwarrior ja Metsästäjä perinteisesti? Kaikki muutkin, nyt on ainakin aikaa järjästää aikaa.

Ilmoittaudun mukaan! Kalenterissa mukava kolo tuolloin ja mikä parempaa kuin nähdä naamoja nimimerkkien takaa. Sukuloimassakin voisi käydä.

Jokin sähly/futis-matsi porilaisia vastaan kuulostaisi hyvältä. Kannatetaan.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Olkku kirjoitti
Tokihan Metsästelijä ja Metallimies ovat mukana ;)
Mä päätin viime saunaillan jälkeen (vaikka itse tapahtumassa oli silloin mukava tunnelma), etten osallistu enää yhteenkään Jatkoajan Lukkotapahtumaan ikinä :D ja en ole muuttanut kantaani. Petyin vain silloin viime hetken peruuttamisiin.

En siis ole käytettävissä kyseisenä viikonloppuna missään olosuhteissa.
 
Viimeksi muokattu:

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Noniin, nyt olen ollut yhteydessä suoraan huipulle. Odotellaan vastausta, sekä kettulogosta, että mahdollisesta kiusattavasta. Eli pyysin Kettujen kevätjuhlaan Lukolta jonkun, kenelle voimme esittää kinkkisiä kysymyksiä ja kuka samalla valoittaisi ensikautta.

Kettujen kevätjuhlaan ilmoittautuneet:

-Olkku
-Sv veinikretski
-Borgie lampaineen
-TiDo28
-Yuppi
-jupster
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
L4E kirjoitti:
Euroviisut voisivat siirtää kyllä ajankohtaansa tärkeämpien ajankohtien tieltä. Ei sillä että itse niitä katsoisin, mutta kyllähän joku tärkeysjäjestys pitää asioilla olla.

Tämä euroviisu asia on kyllä aikas hankala, itsekkin kovana Lordi fanina en oikein ole mielissäni, voisiko asian ratkaista jotenkin, maksaisin Repolaiselle sitten sen potunkin jonka olen luvannut mikäli Lordi saa enemmän pisteitä kun Eestin laulu tai sitten Lukko tällä sarjakaudella.

Kyllä minä silti tulen, ei siinä mitään. On vain silti jostakin nähtävä viisuja myöskin. :) Jalis matsi kaukalossa myöskin kiinnostaisi, eivät taida surkeat nörttit pohjoisessa uskaltaa nousta samaan laatikkoon meidän kanssamme, pitäisiköhän kysyä ? Kenellä on suhteita pohjoiseen ?

Metsästäjälle sanoisin ettei saa luovuttaa, ensimmäiset sata kertaa jäin ilman pimpsalooraa kun kysyin, jollen olisi jatkanut niin ilman olisin jäänyt, tämä oli vain selventävä esimerkki kommentointiisi. Alku aina hankala, sille ei voi mitään.

veini

Ps. Voisitko Olander ottaa niihin suippoihin yhteyttä, odotetaan silti ensin että putoavat, muuten pääsevät elvistelemään ettei ole aikaa nyt .....:) Niin kun asut siellä päin.
 
Viimeksi muokattu:

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Pahasti nyt näyttää siltä, että perinteikäs juhla jää meikäläiseltä väliin. :-( Pari viikkoa myöhempi ajankohta olisi sopinut kyllä. No aina voi tietysti jättää takaportin auki...
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Sv veinikretski kirjoitti:
Voisitko Olander ottaa niihin suippoihin yhteyttä, odotetaan silti ensin että putoavat, muuten pääsevät elvistelemään ettei ole aikaa nyt .....:) Niin kun asut siellä päin.

Minä kun olen sitä mieltä, että ei vielä. Ensin täytyy kokoontua keskenämme, että nähdään saadaanko kokoon edes shakkijoukkuetta. Jos meitä löytyy 10, tai enemmän, voimme sitten heittää haasteen, lajissa kun lajissa. Mun mielestäni kun on perin ikävää, jos Porista saapuu 20 kirjoittajaa pelaamaan jalkapalloa ja meitä olisikin 2-5 kirjoittajaa. Tuolla Kettujen kevätjuhlassa voimme sitten keskenämme sopia, haastetaanko kesänaikana Porilaiset jalkapalloon, tai Turenkilaiset tikkakisaan.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Kompromissi?

Jospa kutsuisimme Porilaiset ystävämme vieraaksemme, ilman velvoitetta pelata mitään peliä meitä vastaan? Suunnittelisimme sitten yhdessä mahdollista "verenmakuista" ottelua. Näin saisimme ainakin väkeä Kettujen kevätjuhlaan.

Kutsunko?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Repolainen kirjoitti:
Ettei tarvitsisi osanottajien vähyyden vuoksi noin alas vajota, niin ilmoittaudun mukaan tapahtumaan.

Loistavaa. Alkaahan sitä heräämistä tapahtumaan.

Kettujen kevätjuhlaan ilmoittautuneet:

-Olkku
-Sv veinikretski
-Borgie lampaineen
-TiDo28
-Yuppi
-jupster
-Repolainen
-Magnum


Kutsutaanko silti vieraita poronhoitoalueelta?

TiDolla on muuten tietoa juhlapaikasta, hän soitti. Alkamaan ei päästä saunassa vissiin ennen klo. 15.00 ? Muuten kaikki ok ja hinta oli ennakoitua luokkaa. No TiDo raportoi kotiin "selvittyään" asioista.
 
Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kannatan Lukko- ja Ässä-fanien välistä jotain peliä jossakin jossain välissä. Hieno idea! Kaukalofutis tahi sähly kuulostaa kyllä mukavalta.

Kettujen kevätjuhlaan taasen kutsuisin jonkun kettutytön spraypullo kourassa, heh..
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Arnold kirjoitti:
Kannatan Lukko- ja Ässä-fanien välistä jotain peliä jossakin jossain välissä. Hieno idea! Kaukalofutis tahi sähly kuulostaa kyllä mukavalta.

Kettujen kevätjuhlaan taasen kutsuisin jonkun kettutytön spraypullo kourassa, heh..

No kerää arska porukka, suunnittelemaan. Oikeesti tästä vois tullakkin jotakin.

Ps.soita huomenna, niin suunnitellaan?
 

Magnum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Tempo & Devils
Alkoi kovasti kiinnostamaan tämä tapaaminen, historiani jatkoajassa on toistaiseksi hyvin vähäinen. Mutta kiinnostaisi kovasti tavata muita kirjottajia, varmasti joukosta löytyisi tuttuja naamoja, koska Äijänsuolla on tullut aktiivisesti seurattua pelejä noin 12 vuotta ja sitä ennen muutama satunnainen kausi.

Kalenteri näytti toistaiseksi tyhjää kyseisenä päivänä, joka siis oli 20.5 lauantaina. Niin ja puhumattakaan jos saataisiin jokin joukkuepeli järjestettyä porilaisia vastaan.

Eli mukana, Magnum.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mites nyt jatketaan kun Olkku lensi pihalle palstalta? Tänään on 1.4, mutta tuskin nyt siitä on kyse. TiDo kaiketi sitten ottaa vastuun järjestelyistä ja ilmoituksista tapaamiseen liittyen.
 

Ekomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, FPS, Tampa Bay Lightning
Repolainen kirjoitti:
Mites nyt jatketaan kun Olkku lensi pihalle palstalta? Tänään on 1.4, mutta tuskin nyt siitä on kyse. TiDo kaiketi sitten ottaa vastuun järjestelyistä ja ilmoituksista tapaamiseen liittyen.
Taitaapi olla Aprillipila, koska Olkku löytyy vielä käyttäjälistalta, eikä yksikään olkun viimeisimmistä postauksista ole mitenkään pahennusta herättävä. Mikä muuten on sääntö numero 16?
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Ekomies kirjoitti:
Taitaapi olla Aprillipila, koska Olkku löytyy vielä käyttäjälistalta, eikä yksikään olkun viimeisimmistä postauksista ole mitenkään pahennusta herättävä. Mikä muuten on sääntö numero 16?

Kaksoisnick. Uskon kanssa aprilli-pilaan.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
RaLu kirjoitti:
Itsekin voisin uskoa, mutta modeviesti oli tullut 31.3.

Aika lähellä oli puolta yötä, kun tämän tapaamisen johdosta Olkun kanssa yv:tä lähettelimme. Pian se varmasti selviää.
 

Niisku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
jupster kirjoitti:
Aika lähellä oli puolta yötä, kun tämän tapaamisen johdosta Olkun kanssa yv:tä lähettelimme. Pian se varmasti selviää.

Kyllä, Olkku erotettiin yhteisöstä. Tuolla Kerhon kirjoittajissa on mukavia heppuja, siellä on myöskin täysiä mulkkuja, sille ei mahda mitään. Astut väärille varpaille ja on vain ajan kysymys, koska olet saalista. Näin meidän Olkulle kävi. Ketään yksittäistä kirjoittajaa en syytä.

Moderaattorit editoineet viestistä nimimerkkiin koskevan viittauksen.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Niisku kirjoitti:
Kyllä, Olkku erotettiin yhteisöstä. Tuolla Kerhon kirjoittajissa on mukavia heppuja, siellä on myöskin täysiä mulkkuja, sille ei mahda mitään. Astut väärille varpaille ja on vain ajan kysymys, koska olet saalista. Näin meidän Olkulle kävi. Ketään yksittäistä kirjoittajaa en syytä.

Moderaattorit editoineet viestistä nimimerkkiin koskevan viittauksen.

Voihan helvetti. En tosiaankaan tiedä, mitä tuon potkimisen taustalla on, mutta todella harmittava juttu. Joku (Tido?) ottanee sitten ohjakset tuon tapaamisen kohdilta käsiinsä.
 

Mato

Jäsen
Suosikkijoukkue
RTK
RAZIZMIAKO.

jupster kirjoitti:
Voihan helvetti. En tosiaankaan tiedä, mitä tuon potkimisen taustalla on, mutta todella harmittava juttu. Joku (Tido?) ottanee sitten ohjakset tuon tapaamisen kohdilta käsiinsä.
Näillä mennääm..
 
Ilmeisesti kaksosnicki.. vituttaahan tuo, mutta toisaalta omaa tyhmyttäänhän teki Olkku tämän. Tapaamisesta olen silti edelleen jonniinverran kiinnostunut... joku muu ottanee ohjat käsiinsä?
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Lakaisija kirjoitti:
Ilmeisesti kaksosnicki.. vituttaahan tuo, mutta toisaalta omaa tyhmyttäänhän teki Olkku tämän. Tapaamisesta olen silti edelleen jonniinverran kiinnostunut... joku muu ottanee ohjat käsiinsä?

Niin, eikös Tido ole sitä saunaa järkkäillytkin. Mukaan vaan Lakaisija!
 
jupster kirjoitti:
Niin, eikös Tido ole sitä saunaa järkkäillytkin. Mukaan vaan Lakaisija!

Ollen kiinnostunut kyllä. Asun Raumalla ja olen vielä 20.5 ihan ihmisten ilmoilla. Heinäkuun jälkeen taas meikäläistä kutsuu "valtion hotelli".

Eri asia sitten haluaako kukaan juuri ylioppilaaksi päässyttä tyhmää urpoa sinne? :-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös