TiDo28 kirjoitti:
Nyt siis kaikki joukolla ilmoittautumaan ja kuuntelemaan tulevaisuuden ajatuksia.Jos nyt sovittaisiin eräänlaiseksi lopulliseksi ilmoittautumispäiväksi vapun jälkeistä tiistaita,niin voin sitten tarvittavan saunan koon ilmoittaa heti kuun alusta kyseiselle instanssille.
Lainaan nyt itseäni,koska olen niin itsekeskeinen ihminen.Vaikka ilmitinkin tuon tiistain x-päiväksi niin voihan noita "varmasti varmoja" nimiä laittaa jo tulemaan joko yv:nä tai ihan vaan tähän palstallekin niin ne voi noukkia siitäkin.Itse en nyt ole paikalla ennen tiistaita mutta hyvä olisi jos silloin olisi jo tiedossa varmistuneita nimiä.
Pistetään tähän nyt itse "olettamani" lista jo melko varmoista:
-Olkku
-Lakaisija
-Borgie
-Repolainen
-Jupster
-Yuppi
-Magnum
-Mdawg
-TiDo28 (minä ite)
Seuraavaksi lista heistä,jotka jossain elämänsä vaiheessa kiinnostusta ovat ilmaisseet,mutta vielä varmistusta vaille (tiistaihin mennessä tämän hetken tietoja?) esim.
-Trekolmestar?
-Visions?
-Vecchia Volpe?
-Wrighter?
-L4E?
-psykoisi?
-LukkoUkko79?
-Sv veinikretski?
-kettu 666?
-Mato?
Ainakin tämä lähinnä yllämainittu lista kiinnostaisi päivittää,että mikä on tilanne?Myös mainitsemani "melko varmat" voivat ilmoittaa jos eivät olekaan tulossa,mutta jos ovat edelleen tulossa niin homma on tällä selvä.
Lopuksi muutamia ylimääräisiä ranskalaisia viivoja,merkitsemään täysin uusia halukkaita,eli muutkin voivat ilmoittautua jotka tässä nimellä mainitaan.
-
-
-
-
...
EDIT:
Sv veinikretski siirretty epävarmoihin,mutta jätetty takaportti auki,Metsästäjä jätetty pois.
-Yrittäkääs nyt vielä epävarmat tehdä myönteinen päätös mielellään tämän päivän aikana,mutta toki voi pyrkiä myöhemminkin mukaan mutta ilmoittakaa nyt edes jos ette pääse missään tapauksessa mukaan tai mahdollisuuksien mukaan yritätte parhaanne saapua paikalle.