Tässä ketjussa suunnitellaan Lukkokannattajien tapaamisia

  • 36 588
  • 322

Visions

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olisihan tuo mukavaa, näin pieni kaupunki ja itsekin sellaisissa hommissa että näkee satoja ihmisiä viikossa (plus lukon pelit) niin voipi olla että olisi aika monta tutun näköistä naamaa vastassa... Täytyypä nyt ottaa sitten oikein kunnolla harkintaan. (Kai veini lupaat ettei meille tuu kauhean pahaa tappelua tuosta Vecchiasta? =)
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Sv veinikretski kirjoitti:
He he, Metsästäjä on liian vanha, samoin Borgie
Miten niin, eihän tuossa annettu mitenkään ymmärtää etteikö "kokoelmaa" voisi kasvattaa 8).
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Vecchia Volpe kirjoitti:
"Kokeilemieni miesten" vuosimallit ovat väliltä 1974-1986.


Jaahans. VV hakee ehdokkaita ;) Noinkin nuoria olet kokeillut? No täytyypä tulla käymään siellä sun työpaikalla ja kysyä lisää. Niin tai melkein päivittäinhän siellä käyn. No en kyllä ole varma pitäiskö sinne tapaamiseen tulla, mutta ehkä voisit tarvita tällaista jonkin sortin "henkivartijaa"? No palaillaan asiaan. Koska on muuten viimeinen mahdollinen ilmottautumispäivä?
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Ihan mielenkiintoista olisi tosiaan päästä näkemään porukkaa, mutta tuo ajankohta saattaa olla hiukan turhan pian. Meni lusikat jakoon, joten tuo talous ottaa hieman osumaa sen johdosta, enkä tiedä onko tässä mahdollisuuksia vain "käväistä" raumalla bussilla. Mutta katsotaan, never say never.
 
Wrighter kirjoitti:
Jaahans. VV hakee ehdokkaita ;) Noinkin nuoria olet kokeillut? No täytyypä tulla käymään siellä sun työpaikalla ja kysyä lisää. Niin tai melkein päivittäinhän siellä käyn. No en kyllä ole varma pitäiskö sinne tapaamiseen tulla, mutta ehkä voisit tarvita tällaista jonkin sortin "henkivartijaa"? No palaillaan asiaan.

Hmm... Leuhkiiko täällä nyt joku tuntevansa mut ihan niinkuin "oikeassa elämässä"? Palstaveljet voivat nyt sitten miettiä päänsä puhki, meneekö Wrighter tuohon mainitsemaani ikähaarukkaan ;) Mietin tässä tovin, miten lähestyä tätä asiaa ja päätin, että kai nyt sitten voin myöntää ihan näin julkisesti, että olet oikeassa henkilössä. Täytyisi varmaan jatkossa pitäytyä pelkästään jääkiekkokeskustelussa. Nimimerkkini tietävien tuttujen lista alkaa nimittäin olla jo liian pitkä!

En muuten onneksi ole siellä työpaikalla kovinkaan usein lähiaikoina. Valitettavasti näyttää kyllä siltä, että kesä menee taas siellä... Ja olen kyllä niin nörtti, etten mä sinne tapaamiseen uskalla mennä ilman henkistä tukea. Mun pitäisi muuten lukea tenttiin tällä hetkellä ja tuossa tenttimonisteessa VV = Ventraaliset Vegetaaliset solut. Ei siis liene ihme, että olen notkunut melkein koko päivän Jatkoajassa...

Ja se -86 oli paljon ikäistään vanhemman oloinen!!! :)
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Paha noihin viimeisiin ilmoittautumispäiviin on kovin tarkkaa sanoa mutta 3 viikon tai kuukauden sisällä viimeistään olisi hyvä saada jonkunmoinen käsitys osallistuja lukumäärästä,että tietää ottaako isomman vai pienemmän saunan ja voi sitten osallistujille antaa tarkemman tiedon paikan vuokrasta.Pienempään saunaan menee n. 10 henk. ja isompaan sitten n. 16-18 henk.,että tämän takia olisi hyvä saada tietää osallistuja määrä tämän kuun aikana.Lupasin vielä ensi kuun alussa ilmoittaa kyseiseen paikkaan vaihdammeko pienempään saunaan vai pitäydymmekö tuossa isommassa,joka meillä on nyt.Tällä hetkellä lukumäärä on alustavien tietojen mukaan 9 henk. joten vielä olisi tilaa aika reilusti.Sen verran herttaista väkeä on näillä näkymin tulossa,että sukupuolella tai iällä ei niin väliä ole,mutta jokainen saa tuoda omat saunajuomat,sillä niitä ei tule talon puolesta...jos ei Veini tuo taas ylimääräisiä.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
He he, Metsästäjä on liian vanha, samoin Borgie .....

Veini perkeles, kyllä minä tuohon VV:n haarukkaan vielä mahdun, no problemos. Ja Visions, mukaan vaan, ei se osallistuminen viestien määrästä kiinni ole.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
psychodad kirjoitti:
Ihan mielenkiintoista olisi tosiaan päästä näkemään porukkaa, mutta tuo ajankohta saattaa olla hiukan turhan pian. Meni lusikat jakoon, joten tuo talous ottaa hieman osumaa sen johdosta, enkä tiedä onko tässä mahdollisuuksia vain "käväistä" raumalla bussilla. Mutta katsotaan, never say never.

Lainaa äidiltä. Tietää tilanteen, niin eiköhän maksaisi pojan "irtautumis-viikonlopusta" vaikka matkan etelään.

Totta kai tulet.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
TiDo28 kirjoitti:
Pah
.jos ei Veini tuo taas ylimääräisiä.

Mikäli on vain mahdollisuus tälläiseen toimintaan niin veini kyllä tuo, mitä sitä ei sinikeltaisten värien eteen tekisi, kun on mahdollisuus. Tällä kertaa tosin ei kai kannata mennä enää kapakoihin kaljakoppa kainalossa, se ei ilmeisesti ole muuttunut sallituksi Raumalla vieläkään :) Metsästäjänkin vielä paikalle houkuttelen on sen verran mukava jätkä kuitenkin kyseessä että häntäkin tarvittaisiin.

Mutta mistä saisimme aidon ketun paikalle, mitä on kettujen kevät ilman kettua ?

Ps. kysyn vaan !

Ps. Psykolle sanoisin ettet ole ainoa joka on perseauki tilaisuuksiin poukkoillut, kyllä kaveria autetaan kun siihen vuorostaan on mahdollisuus, ja entiset velat kuitataan :)

Ps.3. Tuonko matkatelkkkarin, auttaisiko se mitään ?
 
Viimeksi muokattu:

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
jupster kirjoitti:
Lainaa äidiltä. Tietää tilanteen, niin eiköhän maksaisi pojan "irtautumis-viikonlopusta" vaikka matkan etelään.

Totta kai tulet.

No täytyy katsella, onhan tuossa kuitenkin tilipäiväkin alla. Kunhan saa koiralle ja kissalle lapsenvahdin. Yritän saapua, en vaan uskalla lupailla.
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Pientä päivitystä asiaan!

Olen yrittänyt saada yhteyttä lukon toimiston puoleen ja siellä erityisesti R.Eerolaan,mutta vastaukseksi sain sieltä Eerolan olevan "koulutuspäivillä" Ruotsissa junnujoukkueen mukana ainakin tämän viikon loppuun asti.Jätin sanan toimistolle,että Eerola voisi ottaa yhteyttä kunhan reissultaan palaa ensi viikon aikana,joten toivottavasti silloin saamme uutta tietoa ehtiikö joku sieltä suunnasta saunailtaamme poikkeamaan?Tiedotan siitä sitten heti kun vastauksen saan sieltä.

Parin viikon sisällä tulen kyselemään myös varmemmin ilmoittautumiset,jotta voimme ratkaista tuon saunan koko-asian.Yrittäkää siis ottaa aikataulunne selviksi parin viikon sisällä,miten teille tuo 20.5. päivä sopii?Tosin yllättäville peruutuksille tai mukaan hinkuamisille myöhemmin emme mitään voi.Toivomuksissa on saada porukkaa vielä lisää mitä nyt on ilmoittautunut,viime kerrasta ketään ei ole peruuttanut mutta myöskään lisäystä ei varmaksi ole pystynyt kukaan ilmoittautumaan.Nyt vaan ilmoittautumaan palstalle tai mulle yv:llä niin lähetän tiedot paikasta sitten yv:llä.
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
TiDo28 kirjoitti:
Toivomuksissa on saada porukkaa vielä lisää mitä nyt on ilmoittautunut,viime kerrasta ketään ei ole peruuttanut mutta myöskään lisäystä ei varmaksi ole pystynyt kukaan ilmoittautumaan.Nyt vaan ilmoittautumaan...
Kelpaakos tällaiset palsta-alokkaat, jotka ei ymmärrä jääkiekosta juuri muuta kuin että se on hieno peli ja joiden kirjoittajan ura on aivan aluillaan?
Olisi mahdollisuuksien rajoissa, että onnistuisin tuolloin 20.5. kampeamaan itseni jollain keinolla (vaikkapa Satakunnan Liikenteen suosiollisella avustuksella) Raumalle täältä pk-seudun tuntumasta. Toistaiseksi ei ole ainakaan muuta kalenterissa ko. viikonloppuna.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Trekolmestar kirjoitti:
Kelpaakos tällaiset palsta-alokkaat, jotka ei ymmärrä jääkiekosta juuri muuta kuin että se on hieno peli ja joiden kirjoittajan ura on aivan aluillaan?

Totta kai kelpaavat, mukaan vaan. Eihän kaikki voi olla lätkän asiantuntijoita niin kuin veini, täällä on monia muitakin tumpeloita jotka ovat tulossa juhliin vaikkeivat tiedä lätkästä hölynpölyä, Borgie, Olkku....jne..ei tosiaankaan tarvitse hävetä, mukaan vaan, unohdin L4,n.

veini

Tere tulemast.
 

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Johan on päivä valittu! Samalle päivälle on jo buukattu mestaruussauna. Näin kun lukeutuu ikäistensä Suomen parhaisiin.

Piäkääpä hauskaa, yritän päästä seuraavaan.
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Vähän uutta tietoa!

Eli siis Rafael Eerola lähetti hopeisia terveisiä Ruotsista Uraman mukana ja Eerola itse lupautui poikkeamaan saunaillassamme,mutta ei voi pitkään olla kun yhteistyökumppani on järjestänyt pelistudion johonkin muualle (saunoineen päivineen kaiketi).Eerola alustavasti kertoili sinänsä ihan hyvän kuuloisia juttuja ja mainitsi,että hän oli solminut aika läjän yhteistyösopimuksia monen eri scoutin kanssa.Lupasi kertoa muutakin tulevaisuuteen liittyviä juttuja heidän (seuran) toiminnasta saunaillassa.Ei pystynyt lupaamaan ketään pelaajaa mukaansa mutta voi kysyä joltain.Eerola itse kyllä tulee vaihtamaan ajatuksia siis.

Nyt siis kaikki joukolla ilmoittautumaan ja kuuntelemaan tulevaisuuden ajatuksia.Jos nyt sovittaisiin eräänlaiseksi lopulliseksi ilmoittautumispäiväksi vapun jälkeistä tiistaita,niin voin sitten tarvittavan saunan koon ilmoittaa heti kuun alusta kyseiselle instanssille.
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
TiDo28 kirjoitti:
Nyt siis kaikki joukolla ilmoittautumaan ja kuuntelemaan tulevaisuuden ajatuksia.Jos nyt sovittaisiin eräänlaiseksi lopulliseksi ilmoittautumispäiväksi vapun jälkeistä tiistaita,niin voin sitten tarvittavan saunan koon ilmoittaa heti kuun alusta kyseiselle instanssille.

Lainaan nyt itseäni,koska olen niin itsekeskeinen ihminen.Vaikka ilmitinkin tuon tiistain x-päiväksi niin voihan noita "varmasti varmoja" nimiä laittaa jo tulemaan joko yv:nä tai ihan vaan tähän palstallekin niin ne voi noukkia siitäkin.Itse en nyt ole paikalla ennen tiistaita mutta hyvä olisi jos silloin olisi jo tiedossa varmistuneita nimiä.

Pistetään tähän nyt itse "olettamani" lista jo melko varmoista:
-Olkku
-Lakaisija
-Borgie
-Repolainen
-Jupster
-Yuppi
-Magnum
-Mdawg
-TiDo28 (minä ite)

Seuraavaksi lista heistä,jotka jossain elämänsä vaiheessa kiinnostusta ovat ilmaisseet,mutta vielä varmistusta vaille (tiistaihin mennessä tämän hetken tietoja?) esim.
-Trekolmestar?
-Visions?
-Vecchia Volpe?
-Wrighter?
-L4E?
-psykoisi?
-LukkoUkko79?
-Sv veinikretski?
-kettu 666?
-Mato?
Ainakin tämä lähinnä yllämainittu lista kiinnostaisi päivittää,että mikä on tilanne?Myös mainitsemani "melko varmat" voivat ilmoittaa jos eivät olekaan tulossa,mutta jos ovat edelleen tulossa niin homma on tällä selvä.

Lopuksi muutamia ylimääräisiä ranskalaisia viivoja,merkitsemään täysin uusia halukkaita,eli muutkin voivat ilmoittautua jotka tässä nimellä mainitaan.
-
-
-
-
...

EDIT:
Sv veinikretski siirretty epävarmoihin,mutta jätetty takaportti auki,Metsästäjä jätetty pois.
-Yrittäkääs nyt vielä epävarmat tehdä myönteinen päätös mielellään tämän päivän aikana,mutta toki voi pyrkiä myöhemminkin mukaan mutta ilmoittakaa nyt edes jos ette pääse missään tapauksessa mukaan tai mahdollisuuksien mukaan yritätte parhaanne saapua paikalle.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Olin tulossa alkujaan, joudun kuitenkin perumaan valitettavasti tuloni. TiDO voit ottaa siitä olut asiasta kuitenkin yv,yhteyden minuun. Keskitän kaiken tarmoni tällä hetkellä yhteen tapahtumaan, ja ei ole varmaankaan vaikea arvata mikä se on. Pyydän anteeksi takinkääntöäni, syyt ovat kuitenkin pätevät. (muija ei päästä) ja pitää viedä pöytä Luvialle.

veini
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sv veinikretski kirjoitti:
Olin tulossa alkujaan, joudun kuitenkin perumaan valitettavasti tuloni. TiDO voit ottaa siitä olut asiasta kuitenkin yv,yhteyden minuun. Keskitän kaiken tarmoni tällä hetkellä yhteen tapahtumaan, ja ei ole varmaankaan vaikea arvata mikä se on. Pyydän anteeksi takinkääntöäni, syyt ovat kuitenkin pätevät. (muija ei päästä) ja pitää viedä pöytä Luvialle.

veini

Mitä helvetin pelleilyä tää nyt on? Ensiksi uhotaan pidettävän tapaaminen vaikka kahdestaan, ja sitten toinen lentää pihalle palstalta ja toinen tekee oharit. Kumminkin viiskymppisistä äijistä kyse.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Repolainen kirjoitti:
Mitä helvetin pelleilyä tää nyt on? Ensiksi uhotaan pidettävän tapaaminen vaikka kahdestaan, ja sitten toinen lentää pihalle palstalta ja toinen tekee oharit. Kumminkin viiskymppisistä äijistä kyse.

Älähän Repa hermostu vielä, yritän järjestellä asiaa, en vain halua ilmoittaa tulostani varmaksi koska minulla on todellakin syy joka voi estää tai tehdä tuloni mahdottomaksi.


Tulen varmasti jos vain voin, älkää nyt toiset sen takia jättäkö tulematta tai menemättä. Teen kyllä kaikkeni asian suhteen.

veini
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Tido28 kirjoitti:
-Metsästäjä?
En edelleenkään ole lähdössä Lukkotapaamiseen. Harjavallan tapaaminen oli viimeinen koskaan tai missään foorumitapaaminen minulle ja päätös pysyy. On tässä tehty miitingejä matkan varrella harrastuksien takia satoja (tosin ei jatkislaisena) ja ei innosta enää henkilökohtaisesti kulkea sama tie uudelleen kuin nuorena miehenä 15- vuotta sitten. En muuta päätöstäni tulevien vuosien aikana mistään hinnasta :)
 

Korinekki

Jäsen
Ei jaksa ruveta koko deitti-ketjua selailemaan.

Millon ja missä tämä kohuttu tapaaminen on?
Jos vaikka lähtis itse katselemaan minkä näkösiä Tyttöjä, tänne kirjottelee.
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
TiDo28 kirjoitti:
Yrittäkääs nyt vielä epävarmat tehdä myönteinen päätös mielellään tämän päivän aikana,mutta toki voi pyrkiä myöhemminkin mukaan mutta ilmoittakaa nyt edes jos ette pääse missään tapauksessa mukaan tai mahdollisuuksien mukaan yritätte parhaanne saapua paikalle.
Annoin kertoa itselleni, että tapahtumaan tarvitaan ehdottomasti myös vähintään yksi uusi (ruma) naama, joten vakaa aikomukseni on hilata itseni paikalle. Katsokoot TiDo edellä olevan siis vahvistukseksi osallistumisestani, jonka voivat estää vain perhepoliittiset Force majeure -tilanteet.
Jonkinlaiset navingointiohjeet pelipaikalle saanee myöhemmin, kuten myös tietoa tarvittavasta varustuksesta.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Itse en nyt pääse osallistumaan, mutta parempi se teille onkin!
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Laitetaan nyt lyhyesti ja ytimekkäästi sitten tämä juttu nyt paremmin tähän kun en jaksa itse itseäni mennä lainaamaankaan.Eli siis...

Milloin:20.5.2006 lauantai
Paikalle saa ilmestyä:klo 15.30
Sauna valmis käyttöön:klo 17.00
Saunomis aika:4 tuntia eli klo 17.00-21.00
Poistumis aika:Ovet sulkeutuvat klo 23.00
Hinta bileisiin:Osallistujamäärästä riippuen 13-18 rahaa/osallistuja
Mitä mukaan:Saunavarustus ja virvoitusjuomaa (makunsa kullakin),paikalla myös grilli joka myös kuuluu meidän käyttöömme joten hiukopalaa voi ottaa myös mukaan (makunsa kullakin myös tässä).

Nykyinen osallistujalista (lisäyksineen ja vähennyksineen):
-Olkku
-Borgie
-Jupster
-Repolainen
-Magnum
-Mdawg
-Trekolmestar
-Korinekki
-TiDo28 (minä ite)

Nyt on sitten jo lyöty saunan koko/tila lukkoon,enää ei voinut lykätä päätöstä ja nyt on paikan kaikki saunat varattuja sille päivälle.Toki meidän saunaamme mahtuu vielä "Matti Myöhäset",onhan meillä ISO... sauna.Saunaan/löylyyn mahtuu kerrallaan 15-16 henk. ja myös vuokraan kuuluu kerhotila/oleskelutila johon mahtuu kerralla n.25 henk. joten eiköhän mahduta ja pihallakin on tilaa leikkiä ja temmeltää.

Kuten jo edellisessä viestissänikin mainitsin niin nuo muutamat,jotka ovat olleet jossain vaiheessa kiinnostuneita niin heiltä odotellaan vielä ilmoitusta suuntaan taikka toiseen.

Myös Suurvisiiri Veini voi edelleen tulla jos pystyy puhumaan (uskaltaisin veikata) kauniimman osapuolensa ympäri.

Ajo-ohjeet sauna-paikalle tai mihin sitten sovimmekaan (joukolla tapaamisen) yritän järkätä tämän viikon aikana,jokaisen tulijan yv-postilaatikkoon.

Jos vielä jäi jotain hampaankoloon,jota tekisi mieli kysyä niin kysykää pois vaan,en minä mistään mitään tiedä mutta arvata voin.

EDIT:
HUOM:Rafael Eerola myös paikalla vastaamassa kysymyksiin,hetken aikaa alkuillasta!

EDIT 2:
1 kpl poistoja.
 
Viimeksi muokattu:

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Valitettavasti pääsin vasta nyt koneelle ilmoittamaan, että tuossa vappuna kävi selväksi etten ole paikkakunnalla ko. viikonloppuna. Olisin ilmoittanut aiemmin ellen olisi ollut itse aiheuttamieni olosuhteiden uhri. Toivottavasti ens kerralla natsaisi paremmin, jos Rauman poliisi antaa tapahtumaa enää vastaisuudessa järjestää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös