Tässä ketjussa suunnitellaan Lukkokannattajien tapaamisia

  • 36 586
  • 322

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tässä ketjussa suunnitellaan Lukkokannattajien kevätjuhlaa.

Tämmöstä aloin suunnittelemaan, jos innostusta löytyy pistetään tänne ideoita juhlan teemasta ym. Viime kesänä olimme nimimerkki L4E:n kanssa Ässäkannattajien juhlassa, eikä pahaa sanomista jäänyt, juhlat oli mukavat ja tuli uusia "kasvo"tuttuja ihan kivoista ihmisistä, vaikka ovatkin omituisesti Ässäfaneja.

Josko siis saisimme tästä meidän porukasta irti juhlahumun, jossakin talvenaikana sovittavassa paikassa, esim. hotellin saunaosasto, rantasaunamökki tms. Ehdotelkaas ja ideoikaas, kellä itseni lisäksi haluja tapaamiseen löytyy.

Aikaa meillä ainakin on tapaamisen suunnitteluun ja paras ajankohta lienee finaaleiden jälkeen, koska Lukkohan on toinen finaalijoukkue, eikö? Ei muuta, kun paikkaa ja aikaa kehiin, kyllä se porukalla järjestyy ja mitä isompi porukka kustannukset ovat ainapienemmät per lärvi.

Syysterveisin:

Olkku
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Säähän lupasit jo Ässäfaneille järjestää juhlat entisessä navetassas ;)
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti korkki
Säähän lupasit jo Ässäfaneille järjestää juhlat entisessä navetassas ;)

Empäs luvannut, se oli nimimerkki paze, kun sanoi, että seuraava miiting on Nakkilassa meidän navetassa.

Jos tästä juhlasta tulee mitään, niin tulkaa vaan porukalla messiin saadaan kunnon keskustelut aikaiseksi.
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Viestin lähetti Olkku
Empäs luvannut, se oli nimimerkki paze, kun sanoi, että seuraava miiting on Nakkilassa meidän navetassa.

Jos tästä juhlasta tulee mitään, niin tulkaa vaan porukalla messiin saadaan kunnon keskustelut aikaiseksi.

Olkku, oliksää noi humalas? ;) Kyllä iha itse lupasit, että pidetään ne siellä teikäläisen navetassa. Itsehän kyllä sitten mainostin tuota myöhemmin kaikille.

-paze-
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Ajoissa ainakin Olkku alkuvalmistelut aloitit. Mutta ideana kannatetaan!

Hmm. tuosta navettajutusta. Kyllä nuo paze17 ja korkki ainakin minun mielestäni oikeassa. Oma muistikuvani :)) on, että minullekin jossain välissä asiasta mainitsit.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Jaahans, kyseessähän on Lukon kevät(tai mikä se vuodenaika sitten onkin) juhlat. Niin ensimmäisenä kun asiaa oikein ajattelin tuli mieleen kalakilpailut. Tämähän on ollut Lukon pelaajien perinteikäs tapahtuma ennen kauden alkua. Niin ehdottomasti kannattajienkin pitää avata kausi kalakilpailulla! Loppu ohjelma onkin sitten varmasti helposti laadittavissa!

Siivuun kirjoittanut voi ainakin taata yhdelle venekunnalle kyydit ja vaikka kalastus vermeetkin. Löytysikö muita kannattajia ajatukselle ja tietenkin toisia veneitä matkaan?

Niin ja ajatusta pidemmälle vietynä:
Santalahan ei kuitenkaan voisi kieltäytyä ajatuksesta, jossa kannattajat haastaisivat pelajat kisaan. Kunhan joku rohkea moisen esittäisi :)) .
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti L4E
Ajoissa ainakin Olkku alkuvalmistelut aloitit. Mutta ideana kannatetaan!

Kuten huomaat, kannatti aloittaa valmistelut ajoissa, koska ehdotuksia on sadellut tuhkatieheään ja toisekseen "hyvin vakuutettu on puoliksi poltettu".

Toi kalakilpa juttu on muuten hyvä, mutta juhlien jälkeinen "iltis" lööppi pikkusen arveluttaa. "kahdeksan jatkoaikakirjoittajaa kateissa, raju onkikilpa Raumalla". Kehiteltävä idea ei siinä mitään, mutta semmosta kokoontumis- ynnä makkarangrillaus paikkaa täytyis kehitellä, ottakaapa kantaa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Niin.

Nyt on kausi ohi. Pidetäänkö porukalla pippaloita, vaiko eikö ? Itse mielelläni kokoontuisin, kun vaan keksitään paikka ja aika. Toimintaa !
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin no, eipä tässä tällä hetkellä mitään juhlafiilistä ole, joten ehkäpä tämä tapahtuma voisikin kulkea nimellä "kevättapaaminen". Kevätjuhlan voisi järjestää vaikka sitten kun oikeastikin taas voitetaan jotakin.

Vai muuttuuko neljäs sija pronssiseksi mitaliksi tarpeeksi monen kaljan jälkeen? Tästä on kyllä sinänsä hyviä kokemuksia, sillä moni tappio on käännetty voitoksi viimeistään puolenyön aikoihin ja juuri ennen pilkkua edellisillan tappio saattaa tuntua jo murskavoitolta:)
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Mukana kyllä. Eikös porukkaa kiinnosta juhliminen. Tässä taupauksessa ei tuota "kevätjuhlaaa" Lukon kannalta kannata ottaa niin vakavasti, vaan keskittyä enemmänkin siihen muuten vaan juhlimiseen.
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Kyllähän juhliminen kiinnostaa vaikka ei olisi niin pätevää syytäkään.Voisin siis lähteä mukaan kunhan aika ja paikka ratkeavat.Pitäisikö sitä oikein kokoustaa jo ennen bileitä ja suunnitella niitä vai huutoäänestyksellä kuka ehdottaa mitäkin paikkaa minä viikonloppuna tahansa,millos tuo vappu taas olikaan?No ei kait sentään vappuna,se on yleinen juhla sentään?Itellä ei ole kiinniolo vkonloppuja sovittuna muuten mutta vappu voi olla vähän kiireistä aikaa.Hyviä ehdotuksia nyt sitten ehdottamaan!
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse olen kesänkin aikana hyvin paljon myös viikonloppuisin töissä, mutta kyllä sieltä aina joku vapaakin viikonloppu löytyy. Eli jos saan ohjelmaani sopimaan niin ehdottomasti olen mukana.

Ehdotan että Olkku voisi toimia juhlien ideoijana ja heittää joitakin paikka/aikaehdotuksia ilmoille niin voitaisiin sitten lähteä jostain liikkeelle.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mukana täälläkin vaikka ei kutsuta ;).

Aina on hieno tavata hienoja ihmisiä. Kunhan ei vaan tule samalle päivälle kuin Ässäjuhlat. Paikalla voisi katsoa Lukko - Ässät pelin vuodelta 1985 tai jotain joka pättyi 3-12 Ässien voittoon.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Kuinka monelle sopisi, jonkun ravintelin edustussaunaosasto, tosin se kustantaisi kärsääpäälle muutomia euroja, mutta onhan meillä millä mällätä, kun kaikilla on kalliit tietokoneetkin.

Rupeanko alustavasti kyselemään saunaosastoa illaksi?
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kuulostaa loistavalta idealta ja ehkäpä voisin olla mukanakin... mietin vain että kuinka käy kun palstalaisten anonyymikuplat puhkeavat, tuskinpa siitä tappelua tulee.. korkeintaan ehkä hauskaa. Vai onko illan ensimmäinen leikki arvata kuka on kuka? Tietysti kiinnostaa onko Lukkokannattajissa tyttöpuolisia paljonkin?

PS. Johtuu ehkä siitä että ainakin itse olen viimeaikoina enemmänkin spämmäillyt vapaalle aluelle kuin varsinaiseen kiekkokeskusteluun.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Saunaosasto kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta. Itse olen ainakin valmis maksamaan siitä ettei tarvitse minnekään navettaan lähteä:)

Jokainen tuo varmastikin omat juomansa, mutta saisikohan jostain pitopalvelusta tilattua jotain pientä purtavaa? Vai kuinka kauan aiomme iltaa istua? Itse kun ainakin kuulun niihin henkilöihin, joilla on aina nälkä, ja eiköhän sitä muillekin ehdi nälkäkin tulemaan siinä juomisen ohessa...

PS. Toivottavasti myös veinikretski saapuu paikalle!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Lukkoseppä
Kuulostaa loistavalta idealta ja ehkäpä voisin olla mukanakin... mietin vain että kuinka käy kun palstalaisten anonyymikuplat puhkeavat

Ei ole ongelmaa. Olimme jäsen L4E:n kanssa viimekesänä Ässäkirjoittajien kesäjuhlassa ja kivaa oli. Korkeintain oppi suhtautumaan vastakirjoittajaan asian vaatimalla huumorilla.

Johto: voi sinne omiakin tuoda, mutta kyllä ravintelin saunaan tilauspalvelukin pelaa. Tinapusseja ja makkaraa kiukaalle ja omatjuomat alle, tilataan loput!

edit.Ottakaa nyt saatana kantaa, kyselläänkö paikkaa, vai ei. Roku saatana, siellä Eurassa pistä rohkeasti yksisana=(mukana). Ja masaman mukaanvaan, kuten muu kirjoitteleva joukkio. Hearsey olisi kiva tavata, käänsit sentään pääni JR:n suhteen.
 
Viimeksi muokattu:

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Lukkoseppä
Kuulostaa loistavalta idealta ja ehkäpä voisin olla mukanakin... mietin vain että kuinka käy kun palstalaisten anonyymikuplat puhkeavat, tuskinpa siitä tappelua tulee.. korkeintaan ehkä hauskaa. .

Tuosta anonyymistä on turha kantaa huolta, jokainen saa olla tietenkin omana nimimerkkinään. Joten kaikki mukaan vaan! Vaikka eihän tuo paha idea ole lainkaan arvuutella mikä nimimerkki mihinkin naamaan sopii :). Lähinnä tarkoitin sitä, että tilaisuudessa voi hyvin olla virtuaalihenkilönä eikä tarvi pelätä sitä että sukulaiset ja kaverit tietävät että toikin sillä netissä pauhaa. Uskoisin että kaikki halukkaat osallistujat ovat sitä mieltä ettei noita tietoja tilaisuuden ulkopuolelle levitellä.

Tuo mitä Olkku sanoi pitää kyllä hyvin paikkansa. Jälkeenpäinkin on kiva moikata hallilla ja todeta mitäs virtuaalihenkilö X, miltäs homma nyt näyttääkään jne..?

Perhana kun noista Raumalla vietetyistä saunailloista rupeaa oleman aikaa ja sen tähden kyllä paikat on vähän hakusessa. Mutta itse suosisin saunatilaa keskustan läheltä joka kuitenkaan ei olisi ravintola. Petäjäksessäkin noita on ollut ja sieltähän pääsee kohta rohkeimmat jo uimaan .
 

Lexa

Jäsen
...ainakin monitorin yläkerrasta saa vuokrattua ison saunan kohtuullisen halvalla. Ainoa ongelma paikassa on se, etteivät ns. ajanviettotilat ole yhtä isot, kuin itse sauna. Mutta iso terassi sieltä löytyy, jossa on kiva kykkiä ilmojen niin salliessa.

Muita "lähellä keskustaa" olevia saunatiloja löytyy seminaarinmäeltä ja värirauman alakerrasta. Nämä ovat hieman kalliimpia, mutta tilavampia.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Lexa
...ainakin monitorin yläkerrasta saa vuokrattua ison saunan kohtuullisen halvalla. Ainoa ongelma paikassa on se, etteivät ns. ajanviettotilat ole yhtä isot, kuin itse sauna. Mutta iso terassi sieltä löytyy, jossa on kiva kykkiä ilmojen niin salliessa.

Muisti alkaa palailla kait pätkittäin. Tuo Monitorin sijaintihan on hyvä ja tilat ainakin tälläiselle porukalle ihan riittävät. Tosiaan tuo kattoterassi on kiva paikka jos vaan ilmat suosivat.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa.

Kortelan ABC:ssä on ainakin kokoustilat 20 hengelle. En tiijä liittyykö näihin tiloihin sauna ???

Ehkä kallis ja "kaukana" keskustasta ?
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Moro!

Oma osallistuminen taitaa jäädä - vaikka itsekukin onkin juuri sen ikäinen kuin haluaa olla, niin minulle pukkaa pientä ikäkynnystä....

MUTTA tarkoitus oli vaan ehdottaa, että ottakaa nyt ihmeessä yhteyttä sinne RTK-palveluun, kai ne nyt tällaiselle porukalle yhden kunnon saunaillan järjestää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös