malpo kirjoitti:No eikö Pirillä sitten ole sama tilanne?
No jos on vetänyt syksyn vitun kovaa treeniä niin silloin on.
malpo kirjoitti:No eikö Pirillä sitten ole sama tilanne?
Kenji kirjoitti:Johan on melkoista oman hännän nostoa parilla viimeisellä sivulla. Kyllä nyt varmasti kaikki on vakuuttuneita että muutamalta nimimerkiltä tietoa löytyy.
Ketjun sekavuuteen varmaan sopii tähän väliin kommentoida urheilupäällikkö Hautamaata. Mies on viime aikoina esiintynyt useammassakin haastattelussa ja tuska tuntuu olevan melkoinen. Ei kai muuten olisi tarvetta kommentoida keskustelupalstojen huhuihin ja syytöksiin. Kas kun ei yksittäisiä nimimerkkejä ole maininnut. Hyvähän se on tietysti jossain määrin puolustautua ja nimenomaisesti näistä asioita kysyttäessä vastata, mutta kyllä tuossa asemassa olevan henkilön pitäisi pystyä asettamaan itsensä tällaisten arvostelujen yläpuolelle. Kuten monen muun joukkueen vastaavat henkilöt pystyvätkin.
Itse kuulin hiljattain että vahvistuksia ei olisi enää Ilvekseen tulossa ellei joku suurin piirtein itse tule palveluksiaan tarjoamaan. Jos Hautamaa olisi aiemmin osannut pitää mölyt mahassaan ei varmasti näin suurta painetta vahvituksen hankkimiseksi olisikaan. Kai ne säästyneet rahat voi käyttää ensi kaudellakin? Vai onko nyt "pakko" hankkia joku suurisuisimpien arvostelijoiden hiljentämiseksi? Aika näyttää kuinka käy.
Kenji kirjoitti:Mies on viime aikoina esiintynyt useammassakin haastattelussa ja tuska tuntuu olevan melkoinen. Ei kai muuten olisi tarvetta kommentoida keskustelupalstojen huhuihin ja syytöksiin.
"Siellä on rohkeita ihmisiä, kun itse nimerkin takaa haukutaan toisia ihmisiä nimeltä. Suurin osa jutuista on vielä sellaisia, ettei kirjoittajilla ole mitään hajua siitä, miten oikeasti toimitaan ja asiat menevät."Mind over matter kirjoitti:Hautamaa sanoi haastattelussa, että hän ei lue keskustelupalstoja.
Kenji kirjoitti:"Siellä on rohkeita ihmisiä, kun itse nimerkin takaa haukutaan toisia ihmisiä nimeltä. Suurin osa jutuista on vielä sellaisia, ettei kirjoittajilla ole mitään hajua siitä, miten oikeasti toimitaan ja asiat menevät."
Näin sanoi Hautamaa Jatkoajan haastattelussa. En tiedä mistä "nimerkeistä" puhuu jos itse ei edes keskustelupalstoja lue. Ehkä joku sitten Hautamaalle kertoo mitä netissä kirjoitellaan. Ja pointti nyt yleisestikin oli tämä erikoinen tarve yrittää todistella kuinka paljon töitä on tehty.
kissankarva kirjoitti:Se, että Hautamaa alkaa jo kiukutella lehdissä joistain helvetin keskustelupalstoista, ei anna kovin ammattimaista kuvaa ja tuskin parantaa Hautamaan suosiota Ilveksen kannattajien keskuudessa.
Oikeus on kyllä, mutta miten se vaikuttaa "ammattimaisuuteen" onkin eri juttu.Mind over matter kirjoitti:Hautamaalla on tasan tarkkaan oikeus antaa tuollainen kommentti kuin "Kenjin" lainauksessa on,ja se ei vaikuta ammattimaisuuteen piiruakaan ja on kaiken lisäksi vielä tottakin.
Mr.Bungle kirjoitti:Oikeus on kyllä, mutta miten se vaikuttaa "ammattimaisuuteen" onkin eri juttu.
Paskahousujahan tässä kaikki ollaan, mutta eihän meistä kukaan ammattilainen väitäkään olevansa. Vai väittääkö?Artsi kirjoitti:Minusta ei mitenkään. Jokaisella on oikeus kertoa mielipiteensä itseensä ja rakkaseen Ilvekseeni kohdistuneista ala-arvoisista solvauksista. Minä olen paskahousuna ottanut näihin kantaa vain nimimerkin takaa, mutta Hautamaa Ilveksen edustajana sanoi sen nimellään.
Kun vielä aliarvioidaan kirjoittajia == FANEJA, niin aikalailla metsään mennään. Fanithan kuitenkin loppupeleissä Hadenkin palkan maksavat, eikö?Kenji kirjoitti:Hautamaa: "Suurin osa jutuista on vielä sellaisia, ettei kirjoittajilla ole mitään hajua siitä, miten oikeasti toimitaan ja asiat menevät."
Mind over matter kirjoitti:Hautamaalla on tasan tarkkaan oikeus antaa tuollainen kommentti kuin "Kenjin" lainauksessa on,ja se ei vaikuta ammattimaisuuteen piiruakaan ja on kaiken lisäksi vielä tottakin.
kissankarva kirjoitti:Kyllä, Hautamaalla todellakin on oikeus. Hautamaalla on oikeus sanoa vaikka että keskustelupalstoilla rutisijat ovat oletettavasti pieniä sinisiä avaruusolioita joiden tuntosarvet on väärin asennettu. Jätkä on kuitenkin Ilveksen palkkalistoilla ja edustaa Ilvestä, joten hän tulee siinä samassa mollanneeksi myös niitä jotka hänen palkkansa maksavat, kuten Mr. Bungle tuossa totesikin. Tuossa hommassa ammattimaisuuteen mielestäni kuuluu se, että osaa suhtautua kritiikkiin asiallisesti, eikä lähde lehdissä nokittelemaan että "te ette kyllä tiedä mistään mitään ja olette ihan pelkureita". Ei ole Hautamaan homma helppoa tällä hetkellä, ja varmasti vituttaa kaikenlainen "tietämättömien mussutus". Oi voi. Joka leikkiin lähtee jne.
Artsi kirjoitti:Miksi "palkollinen" ei saa oikaista täysin perättömiä väittämiä? Miksi "palollisen" pitää olla hiljaa, jos "palkanmaksaja" vittuilee hänelle? En minä ainakaan ole töissä hiljaa, jos pomo vittuilee minulle perusteettomasti tekemisistäni. Oletteko te?
vill3 kirjoitti:http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=uutiset&id=5117
Niinkuin etusivulla kerrotaan, Jesse Niinimäki on saanut kenkää Jokereista.
Olisiko tässä se kauan odotettu vahvistus? ;)
Sopivin rooli Jesselle on toistaiseksi ollut Veikkaaja-lehden artikkelissa.pikku-hermanni kirjoitti:Tervetuloa vaan minun puolestani, loppukaudeksi hyvä lisä, kun niitä ns. vahvistuksia ei ole kuitenkaan tulossa. Aina sille jonkinlainen rooli löydetään.
pikku-hermanni kirjoitti:Tervetuloa vaan minun puolestani, loppukaudeksi hyvä lisä, kun niitä ns. vahvistuksia ei ole kuitenkaan tulossa. Aina sille jonkinlainen rooli löydetään.
Tässähän on vielä se hyvä, että kun Niinimäki vielä suoriutuisi mainiosti loppukaudesta ja vielä hyvillä tehoilla, niin voitaisiin tarjota jatkosopimusta ja kattella, kun se surffailee ens kaudella ympäri hakamettää tekemättä mitään!!
juri kirjoitti:Toinen kysymys kuuluu, osaako Eloranta käsitellä Jessen tapaista taiteilija sielua ?
Sentteripula huutaa vahvistusta, joten otetaan Jesse, kun Jokerit kerran palkan maksaa....