Tässä ketjussa spekuloidaan tulevilla hankinnoilla

  • 108 380
  • 410
Tila
Viestiketju on suljettu.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
malpo kirjoitti:
No eikö Pirillä sitten ole sama tilanne?

No jos on vetänyt syksyn vitun kovaa treeniä niin silloin on.
 

kepardi

Jäsen
Johan on melkoista oman hännän nostoa parilla viimeisellä sivulla. Kyllä nyt varmasti kaikki on vakuuttuneita että muutamalta nimimerkiltä tietoa löytyy.

Ketjun sekavuuteen varmaan sopii tähän väliin kommentoida urheilupäällikkö Hautamaata. Mies on viime aikoina esiintynyt useammassakin haastattelussa ja tuska tuntuu olevan melkoinen. Ei kai muuten olisi tarvetta kommentoida keskustelupalstojen huhuihin ja syytöksiin. Kas kun ei yksittäisiä nimimerkkejä ole maininnut. Hyvähän se on tietysti jossain määrin puolustautua ja nimenomaisesti näistä asioita kysyttäessä vastata, mutta kyllä tuossa asemassa olevan henkilön pitäisi pystyä asettamaan itsensä tällaisten arvostelujen yläpuolelle. Kuten monen muun joukkueen vastaavat henkilöt pystyvätkin.

Itse kuulin hiljattain että vahvistuksia ei olisi enää Ilvekseen tulossa ellei joku suurin piirtein itse tule palveluksiaan tarjoamaan. Jos Hautamaa olisi aiemmin osannut pitää mölyt mahassaan ei varmasti näin suurta painetta vahvituksen hankkimiseksi olisikaan. Kai ne säästyneet rahat voi käyttää ensi kaudellakin? Vai onko nyt "pakko" hankkia joku suurisuisimpien arvostelijoiden hiljentämiseksi? Aika näyttää kuinka käy.
 
Suosikkijoukkue
Bruins
Kenji kirjoitti:
Johan on melkoista oman hännän nostoa parilla viimeisellä sivulla. Kyllä nyt varmasti kaikki on vakuuttuneita että muutamalta nimimerkiltä tietoa löytyy.

Ketjun sekavuuteen varmaan sopii tähän väliin kommentoida urheilupäällikkö Hautamaata. Mies on viime aikoina esiintynyt useammassakin haastattelussa ja tuska tuntuu olevan melkoinen. Ei kai muuten olisi tarvetta kommentoida keskustelupalstojen huhuihin ja syytöksiin. Kas kun ei yksittäisiä nimimerkkejä ole maininnut. Hyvähän se on tietysti jossain määrin puolustautua ja nimenomaisesti näistä asioita kysyttäessä vastata, mutta kyllä tuossa asemassa olevan henkilön pitäisi pystyä asettamaan itsensä tällaisten arvostelujen yläpuolelle. Kuten monen muun joukkueen vastaavat henkilöt pystyvätkin.

Itse kuulin hiljattain että vahvistuksia ei olisi enää Ilvekseen tulossa ellei joku suurin piirtein itse tule palveluksiaan tarjoamaan. Jos Hautamaa olisi aiemmin osannut pitää mölyt mahassaan ei varmasti näin suurta painetta vahvituksen hankkimiseksi olisikaan. Kai ne säästyneet rahat voi käyttää ensi kaudellakin? Vai onko nyt "pakko" hankkia joku suurisuisimpien arvostelijoiden hiljentämiseksi? Aika näyttää kuinka käy.

Voi vittu, että mää olen samaa mieltä! Jotenkin tuli semmoinen myötähäpeän tunne tuota juttua lukiessani. Erittäin amatöörimäistä ruveta isossa lehdessä marisemaan, kun netissä ei tiedetä homman vaativuudesta mitään!

Hautamaa on toki aika vihreä näissä hommissa, ja toivottavasti näistä myös osataan otaa oppia tulevaa varten.
Tämän tyyliset lausunnot antavat Ilveksestä huononkuvan, ihan kuin Hautamaan pallilla voisi istua melkein kuka tahansa netti-managereista!
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Kenji kirjoitti:
Mies on viime aikoina esiintynyt useammassakin haastattelussa ja tuska tuntuu olevan melkoinen. Ei kai muuten olisi tarvetta kommentoida keskustelupalstojen huhuihin ja syytöksiin.

Hautamaa sanoi haastattelussa, että hän ei lue keskustelupalstoja.
 

kepardi

Jäsen
Mind over matter kirjoitti:
Hautamaa sanoi haastattelussa, että hän ei lue keskustelupalstoja.
"Siellä on rohkeita ihmisiä, kun itse nimerkin takaa haukutaan toisia ihmisiä nimeltä. Suurin osa jutuista on vielä sellaisia, ettei kirjoittajilla ole mitään hajua siitä, miten oikeasti toimitaan ja asiat menevät."

Näin sanoi Hautamaa Jatkoajan haastattelussa. En tiedä mistä "nimerkeistä" puhuu jos itse ei edes keskustelupalstoja lue. Ehkä joku sitten Hautamaalle kertoo mitä netissä kirjoitellaan. Ja pointti nyt yleisestikin oli tämä erikoinen tarve yrittää todistella kuinka paljon töitä on tehty.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kenji kirjoitti:
"Siellä on rohkeita ihmisiä, kun itse nimerkin takaa haukutaan toisia ihmisiä nimeltä. Suurin osa jutuista on vielä sellaisia, ettei kirjoittajilla ole mitään hajua siitä, miten oikeasti toimitaan ja asiat menevät."

Näin sanoi Hautamaa Jatkoajan haastattelussa. En tiedä mistä "nimerkeistä" puhuu jos itse ei edes keskustelupalstoja lue. Ehkä joku sitten Hautamaalle kertoo mitä netissä kirjoitellaan. Ja pointti nyt yleisestikin oli tämä erikoinen tarve yrittää todistella kuinka paljon töitä on tehty.

Mun mielestä toi kertoo aika vahvasti siitä, että Hautamaalla on ollut hirveä yritys päällä, mutta tulosta ei ole tullut läheskään toivottuun malliin. Äijältä on mennyt hermo: yrittää ja yrittää eikä juuri ketään saa, ja netissä auotaan päätä ja tiedetään miten homma pitäisi hoitaa.

Harmi vaan Hautamaan kannalta että se on ihan ammatinvalintakysymys. Tuohon hommaan liittyy väkisin jonkin verran julkisuutta, varsinkin kun kyseessä on Tampere ja Ilves. Tampere tunnetusti on jääkiekkokaupunki, Ilves sen verran perinteikäs seura ja tamperelaiset haluavat menestystä (ja suorastaan olettavat että sitä tulee), joten Hautamaan puuhia seuraillaan tarkasti ja kritiikkiä tulee helposti. Asiaa ei ainakaan helpota se, että tällä kaudella ja ylipäätään viime vuosina ystävämme Tappara on menestynyt Ilvestä paremmin. Ilveksen kannattajia ei lämmitä se, että "kyllä me yritettiin mutta ei se halunnut tulla, hei, ihan tosi, mulla on sen puhelinnumero". Monilla faneilla oli ennen kautta odotukset korkealla, koska viime kaudella hankinnoissa onnistuttiin niin hyvin, ja pitkin kevättä, kesää ja syksyä lupailtiin huippuvahvistuksia.

Kyllähän siitä poru nousee jos antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa. Se, että Hautamaa alkaa jo kiukutella lehdissä joistain helvetin keskustelupalstoista, ei anna kovin ammattimaista kuvaa ja tuskin parantaa Hautamaan suosiota Ilveksen kannattajien keskuudessa. Niin, ja voisin mä tämän kaiken sanoa Hautamaalle ihan henkilökohtaisestikin kun taas joku kerta molemmat notkutaan Henkassa. Veikkaan että ei ilahtuisi siitäkään, ei siinäkään tapauksessa että ensin esittelisin itseni.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
kissankarva kirjoitti:
Se, että Hautamaa alkaa jo kiukutella lehdissä joistain helvetin keskustelupalstoista, ei anna kovin ammattimaista kuvaa ja tuskin parantaa Hautamaan suosiota Ilveksen kannattajien keskuudessa.


Hautamaalla on tasan tarkkaan oikeus antaa tuollainen kommentti kuin "Kenjin" lainauksessa on,ja se ei vaikuta ammattimaisuuteen piiruakaan ja on kaiken lisäksi vielä tottakin.
 

Mr.Bungle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & muut kissaeläimet
Mind over matter kirjoitti:
Hautamaalla on tasan tarkkaan oikeus antaa tuollainen kommentti kuin "Kenjin" lainauksessa on,ja se ei vaikuta ammattimaisuuteen piiruakaan ja on kaiken lisäksi vielä tottakin.
Oikeus on kyllä, mutta miten se vaikuttaa "ammattimaisuuteen" onkin eri juttu.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mr.Bungle kirjoitti:
Oikeus on kyllä, mutta miten se vaikuttaa "ammattimaisuuteen" onkin eri juttu.

Minusta ei mitenkään. Jokaisella on oikeus kertoa mielipiteensä itseensä ja rakkaseen Ilvekseeni kohdistuneista ala-arvoisista solvauksista. Minä olen paskahousuna ottanut näihin kantaa vain nimimerkin takaa, mutta Hautamaa Ilveksen edustajana sanoi sen nimellään.
 

Mr.Bungle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & muut kissaeläimet
Artsi kirjoitti:
Minusta ei mitenkään. Jokaisella on oikeus kertoa mielipiteensä itseensä ja rakkaseen Ilvekseeni kohdistuneista ala-arvoisista solvauksista. Minä olen paskahousuna ottanut näihin kantaa vain nimimerkin takaa, mutta Hautamaa Ilveksen edustajana sanoi sen nimellään.
Paskahousujahan tässä kaikki ollaan, mutta eihän meistä kukaan ammattilainen väitäkään olevansa. Vai väittääkö?

Kenji kirjoitti:
Hautamaa: "Suurin osa jutuista on vielä sellaisia, ettei kirjoittajilla ole mitään hajua siitä, miten oikeasti toimitaan ja asiat menevät."
Kun vielä aliarvioidaan kirjoittajia == FANEJA, niin aikalailla metsään mennään. Fanithan kuitenkin loppupeleissä Hadenkin palkan maksavat, eikö?
Jos fanittamisesta aletaan joskus maksamaan palkkaa, niin varmaan monikin on sen jälkeen valmis kirjoittelemaan kommenttinsa ihan omalla nimellään.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mind over matter kirjoitti:
Hautamaalla on tasan tarkkaan oikeus antaa tuollainen kommentti kuin "Kenjin" lainauksessa on,ja se ei vaikuta ammattimaisuuteen piiruakaan ja on kaiken lisäksi vielä tottakin.

Kyllä, Hautamaalla todellakin on oikeus. Hautamaalla on oikeus sanoa vaikka että keskustelupalstoilla rutisijat ovat oletettavasti pieniä sinisiä avaruusolioita joiden tuntosarvet on väärin asennettu. Jätkä on kuitenkin Ilveksen palkkalistoilla ja edustaa Ilvestä, joten hän tulee siinä samassa mollanneeksi myös niitä jotka hänen palkkansa maksavat, kuten Mr. Bungle tuossa totesikin. Tuossa hommassa ammattimaisuuteen mielestäni kuuluu se, että osaa suhtautua kritiikkiin asiallisesti, eikä lähde lehdissä nokittelemaan että "te ette kyllä tiedä mistään mitään ja olette ihan pelkureita". Ei ole Hautamaan homma helppoa tällä hetkellä, ja varmasti vituttaa kaikenlainen "tietämättömien mussutus". Oi voi. Joka leikkiin lähtee jne.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
kissankarva kirjoitti:
Kyllä, Hautamaalla todellakin on oikeus. Hautamaalla on oikeus sanoa vaikka että keskustelupalstoilla rutisijat ovat oletettavasti pieniä sinisiä avaruusolioita joiden tuntosarvet on väärin asennettu. Jätkä on kuitenkin Ilveksen palkkalistoilla ja edustaa Ilvestä, joten hän tulee siinä samassa mollanneeksi myös niitä jotka hänen palkkansa maksavat, kuten Mr. Bungle tuossa totesikin. Tuossa hommassa ammattimaisuuteen mielestäni kuuluu se, että osaa suhtautua kritiikkiin asiallisesti, eikä lähde lehdissä nokittelemaan että "te ette kyllä tiedä mistään mitään ja olette ihan pelkureita". Ei ole Hautamaan homma helppoa tällä hetkellä, ja varmasti vituttaa kaikenlainen "tietämättömien mussutus". Oi voi. Joka leikkiin lähtee jne.

Miksi "palkollinen" ei saa oikaista täysin perättömiä väittämiä? Miksi "palollisen" pitää olla hiljaa, jos "palkanmaksaja" vittuilee hänelle? En minä ainakaan ole töissä hiljaa, jos pomo vittuilee minulle perusteettomasti tekemisistäni. Oletteko te?
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Artsi kirjoitti:
Miksi "palkollinen" ei saa oikaista täysin perättömiä väittämiä? Miksi "palollisen" pitää olla hiljaa, jos "palkanmaksaja" vittuilee hänelle? En minä ainakaan ole töissä hiljaa, jos pomo vittuilee minulle perusteettomasti tekemisistäni. Oletteko te?

Kuinkas monta kertaa sun ja sun pomos keskinäisestä vittuilusta on tehty juttu Aamulehteen? Mä kyllä kommentoin noissa edellisissä lähinnä sitä, että Hautamaa katsoo asiakseen nokitella niitä jotka kirjoittelevat keskustelupalstoilla paskaa. Perättömien väittämien oikaisu on ihan eri asia, sen voi tehdä asiallisesti eikä kitisemällä ja haukkumalla toisia pelkureiksi. Siinä tekee itsensä yhtä järkeväksi kuin ne nettituuban kirjoittelijat. Vähän niinkuin alentuu samalle tasolle.
Sitäpaitsi, monet ovat tyytymättömiä Hautamaan tekemisiin. Ei se silloin ole perusteetonta vittuilua.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Minä näen tämän asian niin, että kun Ilveksestä päin on kerrottu että miehien perässä ollaan, niin fanit odottavat. Jos pelaajia ei tule, fanit tuskastuvat. Näin on käynyt nyt.

Toinen vaihtoehto on TPS:n tapa. Toimistolta ei kerrota mitään, paitsi miten TPS:n fanishop on auki ja hyssytellään omia tekemisiä taksilla-ajon ohessa.

En pidä itse tuosta TPS:n tavasta. Miettikää jos Hautamaa tai Honkalehto eivät kertoisi yhtään mitään? Sitten mietittäisiin että kukahan tänne voisi olla tulossa ja tuska kasvaisi.

Hautamaa teki sen virheen että meni julkisesti kertomaan Ilveksen etsivän huippumiehiä. Toki hänen pitää mainosmielessä näin sanoa, mutta olisi voinut hieman höllentää sanojaan. Olisi sanonut että haemme sellaista miestä joka vahvistaa joukkuetta ja pysyy meillä koko kauden. Sitten tullut välillä julkisuuteen kertomaan, että sopimuksia on tarjottu, mutta mies ei tullut sen ja sen syyn takia. Nimiä kertomatta kuitenkaan. Tällöin maksava yleisö olisi tajunnut sen, että mies yrittää mutta kun ketään ei saada Tampereelle.

Varmasti on tuska Hautamaalla kova. Varsinkin hallilla ja kaupungilla kulkiessaan. Painetta tulee joka suunnasta ja ahdistus kasvaa. Mutta hei, se kuuluu siihen ammattiin. Paree kestää tai luopua. Sama tuska on liigavalmentajilla jos joukkue ei pärjää.

Itse en juurikaan enää odota kovaa pelimiestä tänne loppukaudeksi. Joku vahvistus voi olla tulossa, mutta mitään Stefanin tapaista pelaajaa tuskin tulee.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itsehän alan jo olla enemmän ja enemmän sitä mieltä, ettei tänne enää kannata hommata ketään. Nuorille peliaikaa ja näillä mennään tää kausi, ei mitään järkeä ole ottaa jotain kallista ihmettä yhden kauden ajaksi, sitten tottakai on eriasia jos tälle ihmemiehelle saadaan sorvattua pidempi soppari (tosin sitten taas eletään ensi kauden alku pelko perseessä, että NHL vie miehen).
 

vill3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, San Jose Sharks
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Bruins
vill3 kirjoitti:
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=uutiset&id=5117
Niinkuin etusivulla kerrotaan, Jesse Niinimäki on saanut kenkää Jokereista.
Olisiko tässä se kauan odotettu vahvistus? ;)

Tervetuloa vaan minun puolestani, loppukaudeksi hyvä lisä, kun niitä ns. vahvistuksia ei ole kuitenkaan tulossa. Aina sille jonkinlainen rooli löydetään.

Tässähän on vielä se hyvä, että kun Niinimäki vielä suoriutuisi mainiosti loppukaudesta ja vielä hyvillä tehoilla, niin voitaisiin tarjota jatkosopimusta ja kattella, kun se surffailee ens kaudella ympäri hakamettää tekemättä mitään!!
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mikä rooli Niinimäelle muka löytyisi? Nelosen sentteriksi? Lisäarvo tämän hetken kokoonpanoon olisi olematon. Ei kiitos. Surf´s out for winter.
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
pikku-hermanni kirjoitti:
Tervetuloa vaan minun puolestani, loppukaudeksi hyvä lisä, kun niitä ns. vahvistuksia ei ole kuitenkaan tulossa. Aina sille jonkinlainen rooli löydetään.
Sopivin rooli Jesselle on toistaiseksi ollut Veikkaaja-lehden artikkelissa.
 

Rillipiru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Minnesota North Stars
Niinmäki on tasan yhtä laiska kuin isäukkonsa oli futiksessa. Nykykiekossa täysin turha kaveri, vinkuu ja itkee lähes joka asiasta.

Revin kausikorttini jos se Jesse ipaan otetaan..
 

juri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Uuno vaan kehiin

pikku-hermanni kirjoitti:
Tervetuloa vaan minun puolestani, loppukaudeksi hyvä lisä, kun niitä ns. vahvistuksia ei ole kuitenkaan tulossa. Aina sille jonkinlainen rooli löydetään.

Tässähän on vielä se hyvä, että kun Niinimäki vielä suoriutuisi mainiosti loppukaudesta ja vielä hyvillä tehoilla, niin voitaisiin tarjota jatkosopimusta ja kattella, kun se surffailee ens kaudella ympäri hakamettää tekemättä mitään!!

Tervetuloa tuhlaajapoika Turhapuro vaan kokeilemaan. Silloin kun Jesse sattuu olemaan pelipäällä on varmasti vahvistus jokaiselle joukkueelle. Uunolla näitä hyviä päiviä on sattunut niin harvakseen että eipä taida Ilveksessäkään paljoa peliaikaa löytyä.

Toinen kysymys kuuluu, osaako Eloranta käsitellä Jessen tapaista taiteilija sielua ?

Sentteripula huutaa vahvistusta, joten otetaan Jesse, kun Jokerit kerran palkan maksaa....
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Vaikka kaikkea ei pisteillä mitatakaan, niin Jesse olisi Ilveksen huipputehokkaassa joukkueessa nykypisteillään sisäisessä pistepörssissä sijalla neljä. Edellä olisivat Pesonen,Guerriero ja Koistinen.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
juri kirjoitti:
Toinen kysymys kuuluu, osaako Eloranta käsitellä Jessen tapaista taiteilija sielua ?

Sentteripula huutaa vahvistusta, joten otetaan Jesse, kun Jokerit kerran palkan maksaa....

Eikä oteta! Niinhän sitä sanotaan että se ei pane joka valkkaa, mutta ei Jessellä mitään tehdä. Jos saa tämän kauden Jokereista kenkää "surkeiden otteiden ja olemattoman asenteen" takia, niin ei voi mun mielestä olettaa että kyseessä olisi vahvistus.
Niin, jonkun mielestä taiteilija, jonkun mielestä asennevammainen laiskimus. Otetaan mielummin joku sellainen joka edes haluaa pelata.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Kopsataan ilves.comista oma teksti, kun se tähänkin sopii.

Itse en mitenkään liian vahvasti Niinimäen puolesta liputtaisi.

Toisaalta Hirvosella selkä, Juntusella sormi. Jäljelle jää 13 hyökkääjää, mukaanlukien Katajala. Juntunen pois kuusi viikkoa, Hirvonen toistaiseksi.

Se on selvä, että tarvittaisiin kovempi äijä. Paljonko Niinimäki kuitenkaan Ilvekselle maksaa sen jälkeen kun saanee Jokereilta korvausta sopimuksen purkamisesta? Sellainen Jesse joka joutuu taistelemaan koska a) ei muuten saa pelipaikkaa seuraavalle kaudelle pääsarjasta ja b) ei muuten mahdu edes tämän kauden kokoonpanoon kaikkien tervehdyttyä, saattaisi olla jopa jokerikortti kevääseen.

Ei mulla mitään sitä Euroopan tason huippuhyökkääjää vastaankaan olisi. Jos valinta on Jesse tai ulkki, on valinta täysi selviö. Mutta saadaanko sellaista? Tai onko tarjolla olevien hyökkääjien taso sellainen, että voitaisiin saada talouden puolesta sekä Jesse että se.

Itse kuitenkin luotan Elorantaan sen verran, että Jessellä ei ole asiaa kentälle elleivät otteet anna aihetta. Kaikkien ollessa terveinä meillä on kyllä sellainen miehistö, että on varaa istuttaa laiska-Jesseä katsomossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös