Siis ei onnistu sillä tavalla luontevasti vaikkapa flirttailla tai vinkata jollekin että kusetetaan nyt tuota kolmatta uunoa huolella? vai meneekö molemmat silmät kiinni kun yrität iskeä vain toisen silmän kiinni?
Mulla oli pitkään niin, että onnistuin pelkästään oikean silmän saamaan kiinni vasemman jäädessä auki, mutta toisinpäin ei onnistunut. Jossain vaiheessa se sitten yht'äkkiä onnistuikin. Outo asia. Joskus silmänisku on toiminut myös em. luontevalla tavalla.
----
Mitä omaan osamattomuuteen tulee, niin en kyllä osaa nikkaroida mitään. Ylipäätään oon kyllä aikas peukalo keskellä kämmentä syntynyt. Tai ainakin on vahvat ennakkoluulot siitä. Toisaalta olen kyllä onnistuneesti vaihdellut auton renkaat, asennellut pesukoneita ja kasannut huonekaluja. Mutta esim. porakone on mulle sellainen härveli, jonka käytössä tuntuu aina tulevan jotain haasteita. Aina mulla on tilanteeseen väärä kone, tai terä, tai joku. Vittu. Helpompi soittaa kaverille että tuus käymään kahvilla (ja ota samalla se kone mukaan ja tehdään toi asia X joka on muutaman viikon odotellut)
Ehkä se on enemmänkin sitä, ettei uskalla lähteä yrittämään, vaan pyytää kaveria jeesaamaan näissä tietyissä tilanteissa. Ehkä myös kasvatus aikanaan ohjannut siihen, omat vanhemmat kun ei varsinkaan mitään asennusjuttuja tehnyt, eikä tee, vahingossakaan itse. Vielä kun on alle 30 niin pitäis ottaa itseään niskasta kiinni ja opetella näitä. Eihän se elämä nyt siihen kaadu, jos yksi seinä kaatuukin. Eikä sekään ihan helpolla kaadu.