Tärkeä taito, jota en osaa!

  • 35 305
  • 206

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Mä en osaa vislata. Tai siis silleen, ettei tarvitsisi sormia työntää suuhun. Jotkut osaavat. Olisi kiva taito. Sillä lailla osaan, että kaksi sormea muodostavat "v"-kirjaimen, mutta muuten en osaa.
En minäkään ole ikinä vislata osannut, mutta nykyään en osaa enää edes viheltää. Lapsena tuon viheltämisen kyllä opettelin (kun kaveri oppi ja oli pakko opetella), mutta kun muutama vuosi sitten korjasivat hammaskalustoani ja pienensivät etuhampainedi välissä ollut rakoa niin ei ole sen jälkeen onnistunut. Onneksi tuo ei kuitenkaan yli nelikymppiselle enää ole edes tärkeä taito.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
En osaa vaihtaa sulaketta. Pitäisi kai opetella.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Äidinkieli tai oikeastaan kielet ylipäätään. Vähän kyllä hävettää, mutta niin se on. Englanti taittuu välttävästi, ruotsi ei ollenkaan. Äidinkielikin tuottaa todella paljon vaikeuksia edelleen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Äidinkieli tai oikeastaan kielet ylipäätään. Vähän kyllä hävettää, mutta niin se on. Englanti taittuu välttävästi, ruotsi ei ollenkaan. Äidinkielikin tuottaa todella paljon vaikeuksia edelleen.
Mä oon ite kielimiehiä. Englannista saisit multa vaikka yksityisiä oppintunteja jos haluisit. Ruotsiakin ymmärrän nykyisin jonkin verran. Ja kyllä mä suomen kielessäkin väittäsin olevani ihan ok *hymiö*
 

Glove

Jäsen
Kielet tuppaa unohtumaan kun niitä ei käytä. Itsekin opiskellut kolmea vierasta kieltä ja ainoastaan englanti on enää hallussa. Saksaa puhuin viimeksi 1997 MM-kisoissa saksalaisen kisaturistin kanssa. Vaihdettiin kuitenkin englantiin... Ruotsia joskus samoihin aikoihin serkkutytön poikakaverin kanssa kun nähtiin mummolassa. Pakkotilanteessa voisi jotain löytyä muistin kätköistä. Jos vaikka tiputettaisiin Saksaan laskuvarjolla niin kyllä minä osaisin ainakin kaljaa ja hapankaalia tilata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös