hätrikki ||
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Mikä kappale soi maikkarin mainoksen aikana Mezmerize levyltä? Se lyhyt pätkä kuulostaa tosi hianolta.
hätrikki || kirjoitti:Mikä kappale soi maikkarin mainoksen aikana Mezmerize levyltä? Se lyhyt pätkä kuulostaa tosi hianolta.
hätrikki || kirjoitti:Mikä kappale soi maikkarin mainoksen aikana Mezmerize levyltä? Se lyhyt pätkä kuulostaa tosi hianolta.
Mängimies kirjoitti:Vaikka olikin vain vajaa puolituntinen keikkataltiointi, niin kyllä iski ja kovaa. En tiedä johtuiko kevyestä humalatilastani, mutta olin aivan fiiliksissä Astorian keikkaa katsoessani. Paikallinen yleisökin näytti olevan melko pähkinöinä. En itse ole aikaisemmin nähnyt/kuullut SOADIA livenä edes ruudun takaa. Voi kunpa joskus tulisikin Suomeen keikalle...
Niin ja eilen siis kuultiin biisit B.Y.O.B, Psycho, Chop Suey, Aerials... yhtä biisiä en muista enää millään, olin kai liian fiiliksissä.
tinkezione kirjoitti:Lienee turha mainita, mutta System of a Down on ollut myöskin kuluvan kesän kovin Hevikaraoke-hittibändi.
JWill kirjoitti:Minkäniminen se biisi on, jossa on se venäläinen balalaika mentaliteetti. La la la la... ?!?!?!!?
B.Y.O.B:ssa ainakin lauletaan La la.....JWill kirjoitti:Minkäniminen se biisi on, jossa on se venäläinen balalaika mentaliteetti. La la la la... ?!?!?!!?
rene kirjoitti:Nyt näyttää SOADin uusi albumi Hypnotize rantautuneen P2P verkkoihin.
Pitää varmaankin ladata maistiaiset ja heti kaupasta ostamaan kun levy ilmestyy
vision kirjoitti:Aika turhaa työtä sillä yksikään jakelussa olevista ei ole Hypnotize-albumi.
Maco kirjoitti:Ite ainaki löysin ihan oikeen albumin.
Maco kirjoitti:Ite ainaki löysin ihan oikeen albumin.
poikittainen kirjoitti:Kyllä se levy on jo torrent sivujen levityksessä joten eilen tuli esikuunneltua \,,/