Mängimies kirjoitti:.............
Niin ja eilen siis kuultiin biisit B.Y.O.B, Psycho, Chop Suey, Aerials... yhtä biisiä en muista enää millään, olin kai liian fiiliksissä.
Needles.
Mängimies kirjoitti:.............
Niin ja eilen siis kuultiin biisit B.Y.O.B, Psycho, Chop Suey, Aerials... yhtä biisiä en muista enää millään, olin kai liian fiiliksissä.
fat of the land kirjoitti:Toxicityn ostin aikoinaan ja se oli kyllä sen vuoden paras levy, sitten kattelin tota hypetystä kieroon uudesta levystä mutta menin perkele ostamaan sen ja:
Tätä parempaa musaa on kyllä vaikea tehdä.
Ihan kuninkaallista, sääliksi käy niitä ketkä ei tästä tajuu mitään.
fat of the land kirjoitti:Toxicity tottakai niin helvetin hyvä että se on kyllä varmaan parempi kuin tämä uus mutta trätä parempia levyjä ei kyllä ainakaan kukaan muu tällä hetkellä tee.
Tällähän pyyhitään foofighterssin perseet ja lattiat ihan kevyesti.
Basso75 kirjoitti:PS. Kuuntelen Children of Bodomia ym,
En tiedä mikä on "kauhean" määritelmä, mutta omasta mielestäni tänä päivänä tuonkaltaisia levyjä ilmestyy todella paljon. Tosin itse harvemmin pääsen mihinkään levyyn sisälle alle kolmen kuuntelukerran. Oikeasti "vaativasta" voidaan kohdallani puhua, kun niitä kuuntelukertoja tarvitaan vähintään kymmenen.vision kirjoitti:Tänä päivänä ei vain ilmesty kauheasti levyjä joita joutuu kuuntelemaan enemmän kuin kolme kertaa päästäkseen niihin sisälle.
No siinähän onkin voittamaton argumentti! Ei riitä, että sanon, että levy ei minua kuuntelemani perusteella ole vakuuttanut (ts. on reilusti ylihypetetty) - pitäisi vielä kuunnella levyn avainbiisit sataan kertaan, että mielipiteelläni olisi jokin oikeutus.fat of the land kirjoitti:No kuunteleppa BYOB, Question! ja Sad statue 100 kertaa niin alat hiffaamaan.
on Toxicity tottakai niin helvetin hyvä että se on kyllä varmaan parempi kuin tämä uus mutta trätä parempia levyjä ei kyllä ainakaan kukaan muu tällä hetkellä tee.
Tällähän pyyhitään foofighterssin perseet ja lattiat ihan kevyesti.
Basso75 kirjoitti:Mahtipontista menneen maailman tuskaa. Olisivat jääneet sinne Balkanille. *ittu.
He kamoon noiden "mä en kuuntele musaa sen perusteella että mikä listasijoitus on" juttujen kanssa.Cube kirjoitti:No siinähän onkin voittamaton argumentti! Ei riitä, että sanon, että levy ei minua kuuntelemani perusteella ole vakuuttanut (ts. on reilusti ylihypetetty) - pitäisi vielä kuunnella levyn avainbiisit sataan kertaan, että mielipiteelläni olisi jokin oikeutus.
Mielestäni Mezmerizea on outo verrata Foo Fightersiin, mutta tee sinä niin jos haluat. Mutta älä kuitenkaan kuvittele, että minä teen niin ja pidän siksi uutta SOAD:ia yliarvostettuna. Musiikkia voi kuunnella myös myyntilistojen ulkopuolelta, kato.
Ehkä Mezmerize on tosiaan kaiken hypen arvoinen, ehkä ei. Sen näkee, kun pöly laskeutuu. Mutta jos tässä tosiaan on joku metallin uusi klassikko ja System of a Downin paras levy kyseessä, niin se on sitä varmaan vielä myös esim. puolen vuoden päästä. Vaiko?
Ihme fanipoikameininkiä täällä. Jos levy ei iske kuin Suosikin arvostelu siitä, niin sitten on tietysti kuuntelijassa vikaa. "Sä et vaan tajuu." Omaperäinen bändihän SOAD toki on, mutta ei tässä silti kukaan ole mielestäni mennyt pyörää uudestaan keksimään, joten tämä ylitsevuotava ja kritiikitön hehkutus levyn ympärillä on kyllä vähän häiritsevää ja luotaantyöntävää.
Ainahan voi keskustella jos ei sorru ns. itkemiseen.eagle kirjoitti:Hauskaa että levystä ei saisi keskustella, jos ei pidä sitä vuoden(tai kaikkien aikojen) parhaana levynä. Sama kun esim. SM-liigasta ei saisi puhua jos ei pidä sitä maailman parhaana liigana. Tai Jokereista, jos ei ole Jokeri-fani. Hienoa.
Eddie kirjoitti:Mezmerize on kyllä tosi kova levy, mutta ei se ainakaan itselleni ole mitenkään monimutkikas ja vaikea omaksuttava. Itselleni se kolahti jo ensi kuuntelulla ja on sen jälkeen kestänyt kulutusta ihan hyvin. Klassikoksi en sitä ihan sanoisi ainakaan vielä. Toxicity sen sijaan on klassikko ja edelleen bändin selvästi paras levy. Ehkäpä yksi kaikkien aikojen suosikeistani. En usko, että mezmerize nousee koskaan niin kovaksi omissa papereissa kuin tuo toxicity on, mutta mitäpä väliä sillä on kun kuitenkin molemmista kovasti tykkää. Tankian on kyllä niin mahtava laulaja, että ei mitään rajaa. Harmi, että antaa sen toisen (Danielko se oli) ottaa niin suurta roolia mezmerizellä. Eihän sekään nytniin huono ole, mutta ei oikeen samanlaista karismaa löydy. Sitä ekaa albumia en ole kuunnellut vuosiin, enkä edes tiedä miksi en ole hankkinut sitä käsiini. Pitäisi kyllä sillä muistelen, että Sugar ja War mm. olivat aika tykityksiä.
Hei kamoon vain itsellesi. Itse puhuit Foo Fightersista. Mitkä ominaisuudet tekevät siitä pätevän vertailukohdan System of a Downille? Muuta kuin listamenestys? Siinä olet toki oikeassa, että jos SOAD Foo Fightersiin rinnastetaan, niin Mezmerize on tosiaan aika helvetin kova levy.fat of the land kirjoitti:He kamoon noiden "mä en kuuntele musaa sen perusteella että mikä listasijoitus on" juttujen kanssa.
Homma nyt vaan on niin että tässä on tähän mennessä vuoden paras levy, älä ihmeessä vaivaudu keskustelemaan asiasta jos et pidä siitä
ps. se edellinen quote ei koskenut sinua.
Minulle System Of a Downista tulee ensimmäisenä mieleen CKY, jossa kikkailua on ainakin saman verran kuin SOAD:lla. Jos CKY:n biiseihin haluaa tutustua niin kuuntelun arvoisia biisijä on ainakin Skeletor VS. Beastman, Flesh Into Gear, Sink Me Into Underground ja Fat Fuck. Ei samanlainen, mutta samanhenkinen.Patasydän kirjoitti:Mihinkään muuhun bändiin on SOADia melko vaikea verrata.