System Of A Down

  • 39 871
  • 250

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Mikä kappale soi maikkarin mainoksen aikana Mezmerize levyltä? Se lyhyt pätkä kuulostaa tosi hianolta.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
hätrikki || kirjoitti:
Mikä kappale soi maikkarin mainoksen aikana Mezmerize levyltä? Se lyhyt pätkä kuulostaa tosi hianolta.

BYOB
 

mekabyte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmajoki HT, sympatiat Kärpille
hätrikki || kirjoitti:
Mikä kappale soi maikkarin mainoksen aikana Mezmerize levyltä? Se lyhyt pätkä kuulostaa tosi hianolta.

Heh, tämä mainos sai aikaan sen, että olin vakavasti aikeissa skipata koko bändin. En ollut jostain syystä tuotantoon varsinaisesti aikaisemmin tutustunut. Listassa soinut Question! sai aikaan käänteisen reaktion ja hankin levyn välittömästi. Toki alussa ne hitit upposi paremmin, mutta nyt koko levy uppoaa tapöllä. Erityisesti ne "laululeikittelyt" on lähellä sydäntä, joskus kun on itekin vokaaleja heitellyt. Hieno levy ja muut menee hankintaan piakkoin. On siitä televisiosta joskus hyötyäkin...

ps. nyt se BYOB:n kertsi uppoo paremmin
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Ostin Mezmerizen eilen. Mitään aiempaa kosketusta ei bändiin ollut. Olin sen verran kuullut ja lukenut levystä, että ymmärsin luvassa olevan jotain aivan muuta kuin sellaista konservatiivista perusheviä mihin olin tottunut. Toiset olivat vihanneet, toiset rakastuneet.

Kotimatkalla pistin autossa soimaan. Tapani mukaan yritin etsiä sieltä "sitä biisiä mitä ne on veivanneet top40:ssä ja radiossa ja muualla". Biisin nimeä en tiennyt, enkä tunnistanut sitä alun perusteella kun yritin kuunnella parikymmenta sekuntia joka biisin alusta. Sitten aloin vain kuunnella levyä jostain satunnaisesta kohdasta. Minä olen yleensä hidas syttymään mihinkään levyyn. Menee tavallisesti puoli vuotta tai vuosi, levyä aina silloin tällöin kuunnellen, ennenkuin levy alkaa upota. Tälle levylle riitti se parinkymmenen minuutin automatka. Rakastuin välittömästi.

Kotona kuuntelin illalla levyn läpi vielä viidesti tai kuudesti. Töllömainoksen mahtipontinen ilmaisu "Metallin uusi klassikko" pätee ainakin henkilökohtaisella tasolla. Minun levyhyllyssäni tämä pääsee klassikoiden rinnalle.
 
Viimeksi muokattu:
Kaikille meille SOAD faneille tiedoksi, että bändi julkaisee tulevan Hypnotize-levynsä 22. marraskuuta.

Odottavan aika on pitkä.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Mängimies kirjoitti:
Vaikka olikin vain vajaa puolituntinen keikkataltiointi, niin kyllä iski ja kovaa. En tiedä johtuiko kevyestä humalatilastani, mutta olin aivan fiiliksissä Astorian keikkaa katsoessani. Paikallinen yleisökin näytti olevan melko pähkinöinä. En itse ole aikaisemmin nähnyt/kuullut SOADIA livenä edes ruudun takaa. Voi kunpa joskus tulisikin Suomeen keikalle...

Niin ja eilen siis kuultiin biisit B.Y.O.B, Psycho, Chop Suey, Aerials... yhtä biisiä en muista enää millään, olin kai liian fiiliksissä.

Ai subbarilta on tullut tällainen?? Olisikohan kenelläkään tuota videokaappauksena netin äärellä?

SoaD on kyllä vallan ratkiriemukkaan kova pumppu, Hypnotizeakin odotellaan jo kieli pitkällä. Toxicity on minunkin listoissani luultavasti se 2000-luvun tärkein levyjulkaisu. Lienee turha mainita, mutta System of a Down on ollut myöskin kuluvan kesän kovin Hevikaraoke-hittibändi.
 

Twist Twist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
tinkezione kirjoitti:
Lienee turha mainita, mutta System of a Down on ollut myöskin kuluvan kesän kovin Hevikaraoke-hittibändi.

Tietysti on, kun SOAD:n biiseissä sanat vilisevät silmien edessä välillä niin rauhallisesti, että esiintyä voi vaikka 3:n promillen kännissä.
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
No niin, 23. päivä kuluvaa kuuta saa sitten noutaa kaupasta kenties syksyn odotetuimman levyn.

Odotukset ovat kovat tulevaa julkaisua kohtaan, on sen verran laadukkaasta bändistä kyse. Näin jälkikäteen voi yhtyeen päätöstä julkaista levyt puolen vuoden välein järkevänä, yli 70 minuuttia tällaista musiikkia olisi ehkä ollut turhan valtava paketti kerralla.

Ja nyt puolen vuoden kuuntelun jälkeen on todettava, että kyllä se Toxicity on edelleen bändin SE levy. Mezmerize pyöri soittimessa todella taajaan johonkin juhannukseen asti mutta sen jälkeen on ko. levyn pariin tullut palattua harvemmin. Toxicityä tulee sen sijaan kuunneltua harva se päivä.
 
On kyllä hieno bändi, jonka löysin oikeastaan kunnolla vasta tänä vuonna.
Toxicity levyistä kolisee ehkä eniten, mutta eivät Mesmerize tai se vanhin, bändin nimikkoalbumikaan, kauas jää.
Biiseistä Aerials ja Sugar tällä hetkellä ovat soineet melko tiuhaan tahtiin.

Hypnotize tosiaan tulee ulos tuossa reilun 10 päivän päästä, ja kyllähän sitä odottaa, eikä ainakaan tuo Hypnotize-sinkkubiisi kuulosta ollenkaan huonolta.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihmeellistä musiikkia.

Jokaisessa kappaleessa on hyviä kohtia, mutta myös jokaisessa kappaleessa on tuo saatanan rumpalin sekoaminen ja saatanallinen örinä. Eli siis kuuntelen kyllä Systemiä mutta niin että heti kun tuo örinä ja rumpujen paiskominen alkaa niin vaihtuu kappale.

Kai tuo sitten on heidän tyylinsä ja kaikki muut siitä tykkäävät paitsi minä.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Ongelmana Hypnotize-levyssä on, että se on SOAD on Sonyllä, joten rootkitit saattavat olla koneella ennenkuin uskoisikaan. Mitäköhän tässä tekisi, pakko toi levy on jotenkin saada.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
JWill kirjoitti:
Minkäniminen se biisi on, jossa on se venäläinen balalaika mentaliteetti. La la la la... ?!?!?!!?

Radio/Video. Mukava kappale, tempo nopeutuu hauskasti.
 

rene

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt näyttää SOADin uusi albumi Hypnotize rantautuneen P2P verkkoihin.
Pitää varmaankin ladata maistiaiset ja heti kaupasta ostamaan kun levy ilmestyy
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
rene kirjoitti:
Nyt näyttää SOADin uusi albumi Hypnotize rantautuneen P2P verkkoihin.
Pitää varmaankin ladata maistiaiset ja heti kaupasta ostamaan kun levy ilmestyy

Aika turhaa työtä sillä yksikään jakelussa olevista ei ole Hypnotize-albumi.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Maco kirjoitti:
Ite ainaki löysin ihan oikeen albumin.

No perskules pitääpä itsekin jatkaa haravointia. Kolme korruptoitunutta pakettia tähän mennessä.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Pienenä mainoksena todettakoon että Play.com tarjoaa levyä £8.99 hinnalla kotiin kuljetettuna. Tilaus on jo tehty ja nyt odotetaan vielä viikon verran.
 

zelios

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Bayern München
hypnotize

poikittainen kirjoitti:
Kyllä se levy on jo torrent sivujen levityksessä joten eilen tuli esikuunneltua \,,/

Levy on esikuunneltu täälläkin, hyvä levy jälleen kerran. Ainoana miinuspuolena mainittakoon (taas), että levy on lyhyt ja Malakian voisi laulaa vähemmän. Ei muuta kun levykauppaan ostoksille ensi viikolla. Kiertueesta ei taida olla mitään tietoa, kotisivulla oli ainakin vain menneitä keikkoja. Tosin eipä taida pojat valitettavasti Ruotsia lähemmäs tulla.

Onko kellään tietoa mitä muuten sisältää se dvd?Itse ainakin toivoisin jo livematskua dvd-muodossa.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Banana banana banana nananana banana terracotta pie!

En tiedä meneekö noin, mutta aivan Huikeeta. Paranee vaan.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Just yhtä huikeaa tykitystä kuin Mesmerizekin! Funkkia, 70's discoa, kansanlauluja ja mättöä sekaisin. Taattua systemiä. Pakko ostos jälleen kerran vaikken CD-levyillä sinänsä mitään teekkään.

Vicinity of obscerutyä oli mahdotonta kuunnella nauramatta ääneen keskellä ihmisvilinää. Vittu nää äijät on sekaisin. Kamalaa paskaa, lisää tällaista!

System of a down voisi ottaa tavaksi julkaista 2 levyä vuodessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös