AkiHeino#77
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 波里王牌
-Lisäksi kunniamaininta Ässille, joiden fanit ovat Jatkoajan moukkamaisinta porukkaa. Mutta kenties se on sitä pohjanmaalaista uhoa sitten.
?
Hyvin on kaverilla faktat hallussa...
-Lisäksi kunniamaininta Ässille, joiden fanit ovat Jatkoajan moukkamaisinta porukkaa. Mutta kenties se on sitä pohjanmaalaista uhoa sitten.
Kärpät. Menestys ja raha ärsyttää, tottakai. Puolen Suomen hössötys. Jotenkin teennäisiltä vaikuttavat Etä-Kärpät. Kun mestaruus menee Ouluun, niin tuntuu ettei kautta olisi pelattu ollenkaan, ei jätä muistijälkiä. Johtuu tietysti siitä, että on ollut niin yleistä viime vuosina.
Tummennus oma. Pakko kysyä ilman mitään vittuilua ja provoamista, että mikä tekee mielestäsi Etä-Kärpistä teennäisen? Oma mielipide on se, että hienoa kulttuuria tämmöinen ja hyvin tuovat väriä ja ääntä vieraspeleihin. Mutta toki mielipiteensä jokaisella :)
Antipatiat:
JYP: Ärsyttävän tylsä ja tehokas robottikiekko, kuten NHL:n LA Kings. Ärsyttävät fanit.
...
- Antipatiat -
- TAPPARA -
Mun työkaveri on kovan luokan Tappara-fani. Loistava tyyppi. En vaan käsitä, miten voi olla samaan aikaan loistava tyyppi ja kannattaa Tapparaa. Taitaa olla ainoa poikkeus. Kävelin kesällä 2013 Hämeenkadun päästä päähän Ässien mestarit-paita päällä. Yksi jätkä tuli vastaan Tapparan lippalakki päässä ja näytti mulle peukkua ja hymyili. Jos osapuolet olisivat toisinpäin, Porissa olisi saanut turpaansa...
Antipatiat:
IFK
- Oksettava seura kokonaisuudessaan. Ylimieliset fanit. Oksettavat pelipaidat. Oksettava halli, varsinkin hallin kuuluttaja. Ruotsinkielisyys. Hyi vittu! Päälle vielä mauttomat pelaajat. Otto Honkaheimo, mitä vittua?
Sinulla ei tainnut olla sarkasmi-tutka päällä. Minun 5kk ikäisellä pojalla on Tapparan tutti ja tuttipullo. Ja ne ovat käytössä. Ei tämä nyt niin vakavaa ole.Normaalit ihmiset kykenevät pelien ulkopuolella asialliseen keskusteluun, vaikka kannattaisivat eri lätkäjengejä. Toki tällä palstalla tämä ei toteudu lähes koskaan.
Sinulla ei tainnut olla sarkasmi-tutka päällä. Minun 5kk ikäisellä pojalla on Tapparan tutti ja tuttipullo. Ja ne ovat käytössä. Ei tämä nyt niin vakavaa ole.
Antipatiat:
Kärpät
- Oksettava seura kokonaisuudessaan. Ylimieliset fanit. Oksettavat pelipaidat. Oksettava halli, varsinkin hallin kuuluttaja. Lappalaisuus. Hyi vittu! Päälle vielä mauttomat pelaajat. Juho Keränen, mitä vittua?
- SAIPA -
Pohjois-karjalaista kusipääkiekkoa. I like it. Pieni budjetti mutta iso sydän. Tykkään faneista. Yhtä juntteja kuin porilaiset.
Miksi noin negatiivinen asenne?IFK: Todella oksettava swedusikalauma, viimeisinpään mestaruuteenkin piti hankkia Oululaista osaamista Kojon muodossa.
Sympatiat :
SaiPa
Antipatiat :
IFK: Todella oksettava swedusikalauma, viimeisinpään mestaruuteenkin piti hankkia Oululaista osaamista Kojon muodossa.
JYP: Todella ylimieliset fanit ja oksettava seura kaikenkaikkiaan.
Kojohan on ollut vuosikymmeniä turkulainen. Ja turkulaisten entisten urheilukavereiden kanssa golfatessa se Vierumäen kämppäkin paloi äskettäin. Tosin se ei ollut äijien vika, tietääkseni.