Sympatiat
SaiPa: Joukkue, jota ei voi inhota. Olisi hienoa nähdä joukkue pudotuspeleissä, peukut siis SaiPalle.
Jukurit: Pelaa upeaa lätkää, pakko tykätä.
Ässät: Duunia tekevä joukkue, mikä varmasti antaa kovan vastuksen, varsinkin silloin kun pelataan Porissa.
Kärpät: Miksi yksi menestyneimpiä joukkueita on minun listalla ? Koska olen mielenkiinnolla seurannut tällä kaudella joukkueen otteita.
JYP: KalPalle rakas vihollinen, ei voi olla syttymättä.
Lukko: Tykkään Lukosta myös paljon, en tiedä miksi. Mutta joukkue ei ärsytä yhtään.
TPS: KalPan entinen päävalmentaja vaikuttaa Turussa. Mielenkiinnolla seuraan Tommi Miettisen onnistumista.
Neutraali
HPK: Ei sytytä, mutta ei myöskään ärsytä.
Kookoo: Sama homma, kuten HPK:lla.
HIFK: Vähän ärsyttävä joukkue, johtuen joukkueen kovuudesta. Pelipaidat on kuitenkin todella hienot.
Sport: Vähän Ruotsi paistaa joukkueesta, mutta ei liikaa.
Ilves: Sama homma kuten HIFK:in kanssa, kova joukkue jolta odotetaan paljon. Ei kuitenkaan ärsytä tarpeeksi.
Antipatiat
Pelicans: Viime pudotuspeleissä Pelicansista tuli oma inhokki, muuten ei mitään lahtelaisia vastaan.
Tappara: Nyt tulee eniten inhoamani Liigan joukkue. KalPalle on useita kertoja juottanut karvasta kalkkia. Ehkä vähän kadehdin myös Tapparan menestymistä. En vaan tykkää Tapparasta. Sama homma kuten Pelicansilla, eli tamperelaisia vastaan mulla ei ole mitään inhoa. Siinä mielipiteeni Liigassa pelaavista joukkueista.