Laitetaas itekki oma lista
Sympatiat:
Ässät - Aina olen Ässistä tykännyt. Hienoja pelaajia, hienot paidat ja hienot fanit. Ässien pelityyli on myös hyvin monesti hivellyt silmää
Ilves - Raipe Helminen!!! Tarviiko muuta sanoa. Ehdottomasti Tampereen seuroista se ainoa ja oikea
TPS - Pakko se on sanoa, että tepsissä on edelleenkin jotain minkä takia siitä tykkään. Aikanaan kun Kärpät pelasi vielä divaria ja tepsi ja Jokerit oli finaalissa joka vuosi, niin silloin tuli fanitettua tepsiä. Valitettavasti TPSn viime vuodet on ollut aikamoista sekoilua (onhan siellä toki yksi mestaruuskin lähihistoriasta). Tepsille kyllä toivoisin parempaa menestystä. Niin ja ei passaa unohtaa #11
Antipatiat:
Pelicans - En tykkää. Ei tätä tarvi sen kummemmin selitellä, ei vain maistu.
SaiPa - Tuli keväällä korvista ja perseestä ja joka rööristä ja tuutista pihalle tuo SaiPan ihannointi ja kuinka joka paikassa voivoteltiin kuinka pientä ja sympaattista SaiPaa sorrettiin tuomareiden, Kärppien ja ihmiskunnan toimesta. Muutenkaan en ymmärrä sitä, että miksi aina pitäisi sympata näitä "pieniä" joukkueita. Sympatiat pitää ansaita, ei niitä jaella sen mukaan mikä on joukkueen pelaajabudjetti.
Tappara - Pitkään mietin, että laitanko Tapparaa tähän listalle. Toisaalta vihaan tätä joukkuetta yli kaiken, mutta toisaalta pakko sanoa, että vaikken persoonana Jukka Rautakorvesta tykkää, niin täytyyhän siinä kaverissa jotain ihmeellistä olla kun lähes tulkoon aina saa Tapparassa hommat toimimaan. Saapa nähä miten siellä käy nyt ku tukkajukka otti ja lähti. Nyt kun Jokerit on poistunut liigasta, niin jotenki itselleni Tapparasta tulee se vihollinen nummer uno..sekään ei tosin ole millään tavalla huono asia (välttämättä). Vaikka Jokerit oli omana aikanaan se kaikista vihatuin joukkue, niin kyllä niissä Jokeri peleissä olikin sitten tunnetta sekä kentällä, että katsomossa. Vähän samaa on ollut Tapparan kanssa.
Toki muutkin joukkueet tunteita herättävät, mutta tuossa nyt nuo suurimpia tunteita herättävät. Jypistä on pakko sanoa, kun sitä monet tuntuvat vihaavan, että minulla ei varsinaisesti ole mitään antipatioita Jypiä kohtaan, mutta en minä heitä nyt sympatisoikaan. Pakko kuitenkin nostaa hattua Jyväskylässä tehdylle työlle, jolla joukkue on nostettu vuodesta toiseen taistelemaan kärkisijoista.