Missäs minä olen ilmoittautunut tähän lakko porukkaan? Kyllä sulla nyt on puurot ja vellit totaalisen sekaisin. Se, että myöntää tosiasiat ja ymmärtää miksi tämäkin ketju on olemassa, ei todellakaan ole sama asia kuin olla osallisena tähän. Etäkannattajana minun osallistumiseni on muutenkin varsin vähäistä, muutoin kuin osakkeiden ja tuotteiden osalta. Tosin osakkeita en osta, ellei meno muutu, koska en halua olla osallisena tässä fiaskossa yhtenä omistajana. Se kun olisi tämän nykyisen linjan tukemista, mitään minulla ei ole itse HPK:ta vastaan.Sinullekin reilut pointsit ja papukaijamerkki sinnikkäästä ja hm.. värikkäästä omien kantojen puolustamisesta.
Se asia on varsin tuttu vuosien varrelta, että olet ainaisessa oppositiossa rakastamasi seuraa vastaan, jossa ei keskimäärin osata muuta kuin ”perseillä”. Peli ja valmennus on yksinkertaisella asteikollasi joko ”paskaa” tai kohtalaista. Useimmiten paskaa ja kuraa. Tällainen ei anna paljonkaan infoa todellisuudesta. ainoastaan suhtautumistavastasi. Sekään ei ollut siis yllätys, että ilmoittaudut lakkokenraalien joukkoon tässä tilanteessa.
Sallittakoon jokaiselle mielipiteensä ja kuluttajakäyttäytymisensä. Jos Hämeenlinnan reaalikiekko ei vastaa mennyttä maailmaa ja unelmia, niin eihän sille mitään voi.Mutta olen edelleen sitä mieltä, että uskonveljien innostaminen boikottiin on syvältä eikä edistä mitään positiivista.
Asiasta toiseen. Joku aiemmin mainitsi ”kulman porukan” tässä yhteydessä. Onko lakkoiljoissa todella edustajia tästäkin joukosta? Olen aiemmin monesti kiinnittänyt huomioni siihen miten ainakin kulmassa jaksetaan kannustaa omia tappiolla oltaessakin. Respektiä siitä.
Se ei tarkoita, etten kuitenkin hiljaisesti (no nyt vähemmän hiljaisesti) tukisi tätä kamppanjaa, koska kuluttajan ainoa vaihtoehto vaikuttaa on oikeasti se lompakko, jos ei tuote tai palvelu miellytä, niin siitä ei silloin kannata maksaa. Se on tuotteen/palvelun tarjoajan asia silloin korjata se tuote sellaiseksi, että siitä kuluttaja taasen haluaa maksaa. Tätä vaan ei Kerhossa tapahdu, kun pidetään Hämeenlinnalaisten velvollisuutena, edelleen, että ne tulee ja kantaa rahansa toimistolle, tuhlattavaksi milloin mihinkin hömpötykseen tai paskoihin hankintoihin.