finnishninja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Gunnilse IF
Re: Re: Re: Rauhallisesti tulta päin...
Ellei juttu olisi selvä paperilla, Karalahti olisi todennäköisesti mukana Suomen maajoukkueessa.
En ole itse kylän positiivisin NHL:n toiminnalle. Tiedän tosin sen, että he osaavat lukea, kirjoittaa, laatia sopimuksia - ja noudattaa niitä, varmasti vähintään yhtä hyvin kuin mekin.
Jos nyt kuitenkin haluat tietää mitä mieltä minä olen - HENKILÖKOHTAISESTI: minusta Jeren juttu on ollut ja mennyt. Mies on tehnyt hienon paluun liigaan ja koko juttu tulisi unohtaa. Myös NHL:n tulisi tässä tapauksessa näyttää hieman inhimillisyyttä ja antaa Jeren pelata ja mennä eteenpäin elämässä. MUTTA, toisaalta, jokainen pelaaja vaatii että NHL pitää kiinni allekirjoitetuista sopimuksista, prikulleen. Ihmetteleekö joku jos myös NHL haluaa että se on sama toisinpäin?
Kysymyshän on myös pelaajasta, johon Los Angeles ja Nashville sijoittivat paljon rahaa. He uskoivat pelaajaan, joka rikkoi heidän välillään olevan sopimuksen. Ymmärrän jos pelaaja on silloin heille kuollut mies Pohjois-Amerikan mantereella.
Ikävä kyllä, Jere saa yhä nokkaansa NHL-vuosiensa johdosta. Todella ikävää. En voi tosin millään väittää että NHL menettelee väärin, päinvastoin, he pitävät yhä kiinni säännöksistä ja sopimuksista omalla tahollaan. Jere ei tehnyt sitä.
Turnaus järjestetään NHL:n ja NHLPA:n toimesta, yhteistyönä ja tulot jaetaan heidän kesken. NHL:n ja NHLPA:n tekemät sopimukset koskevat, aivan samalla tavalla kuin Euroopan turnauksissa, joiden säännöistä vastaa kansainvälinen jääkiekkoliitto.Viestin lähetti flintstone
World Cupissa, joka sattuu olemaan NHLPA järjestämä turnaus
Ellei juttu olisi selvä paperilla, Karalahti olisi todennäköisesti mukana Suomen maajoukkueessa.
Se ei ole mikään lisarangaistus. Jeren hässäkän ollessa ajankohtainen, kukaan ei tietenkään ajatellut tulevaisuuden turnauksia, esim. juuri syksyn World Cup turnausta. Jos Jeren hässäkkä olisi tapahtunut esim. viime vuonna, olisimme luultavasti tienneet tämän asian jo silloin. Uskon ettei edes Jere itse tiennyt että hänen päätöksensä johti myös tähän tilanteeseen.joten kyllä tuo kielto osallistua maajoukkueeseen lisärangaistukselta näyttää ja tuntuu.
Olet hukassa kun kyselet tällaisia. Kysymys ei ole siitä mitä mieltä kukin on, vaan kysymys on siitä, mitä on kirjoitettu. Elikkä mitä lukee sopimuksessa, kuka on kirjoittanut ne alle ja kenen tulee ne myös hyväksyä.Oletteko todella sitä mieltä että Karalahden vuoden pelaamattomuus ja palkaton pelikielto ei jo ollut riittävä rangaistus tuosta teosta?
En ole itse kylän positiivisin NHL:n toiminnalle. Tiedän tosin sen, että he osaavat lukea, kirjoittaa, laatia sopimuksia - ja noudattaa niitä, varmasti vähintään yhtä hyvin kuin mekin.
Jos nyt kuitenkin haluat tietää mitä mieltä minä olen - HENKILÖKOHTAISESTI: minusta Jeren juttu on ollut ja mennyt. Mies on tehnyt hienon paluun liigaan ja koko juttu tulisi unohtaa. Myös NHL:n tulisi tässä tapauksessa näyttää hieman inhimillisyyttä ja antaa Jeren pelata ja mennä eteenpäin elämässä. MUTTA, toisaalta, jokainen pelaaja vaatii että NHL pitää kiinni allekirjoitetuista sopimuksista, prikulleen. Ihmetteleekö joku jos myös NHL haluaa että se on sama toisinpäin?
Kysymyshän on myös pelaajasta, johon Los Angeles ja Nashville sijoittivat paljon rahaa. He uskoivat pelaajaan, joka rikkoi heidän välillään olevan sopimuksen. Ymmärrän jos pelaaja on silloin heille kuollut mies Pohjois-Amerikan mantereella.
Kyllä, itse teko ja sen seuraukset saattavat tuntua kohtuuttomilta. Mutta ajatellaampa jos NHL kääntäisi kelkkansa, se käynnistäisi karusellin jokaisessa tapuksessa, jossa pelaaja on rikkonut sopimuksen. Ja aina joku viittaisi tapaukseen, jossa tämä pantiin unholaan.Kyllä tuo NHL:n ratkaisu tuntuu kohtuuttomalta.
Ikävä kyllä, Jere saa yhä nokkaansa NHL-vuosiensa johdosta. Todella ikävää. En voi tosin millään väittää että NHL menettelee väärin, päinvastoin, he pitävät yhä kiinni säännöksistä ja sopimuksista omalla tahollaan. Jere ei tehnyt sitä.