Sama pisti silmään itselläkin, kun hidastuksia näytettiin. Toinen asia oli se miten Saku Koivu reagoi maaliin. Ei näytä hirveen iloselta. Turhauttaako oma peli vai mikä on.
Mä veikkaisin että Saku ei pompi siksi että se tällä kaudella pettänyt polvi ei välttämättä kestä sellaista hyppimistä. Tai sitten Saku ei vain kerinnyt reagoimaan, ei Saku olisi tuolla mukana jollei olisi siellä täydestä sydämestä.
Tänään rintamakarkuri Selänne oli pirteä ja luistin liikkui hienosti ja Selänne karvasi ja taisteli kulmissa, Teemu änkesi pieniin väleihin ja toi kiekkoa vauhdilla sisään. Vain maali jäi puuttumaan, mutta nytkin esitys oli pappaketjun paras ja muutenkin Selänne oli Suomen pirteimpiä. Kiekko tosin hukkui muutaman kerran harmittavasti ja veikkaisin että hiukan huono jää yhdistettynä siihen leukasuojaan haittaavat pikkasen Teemun peliä. No tänään tuskin moni löytää Teemun pelihalusta, egosta tai joukkuepelistä suuria huomautuksen aiheita???
Niko Kapasta ei voi liikaa kehua, mies on aivan uskomaton suorittaja maajoukkueessa mutta minua tämä ei toki yllätä koska olen nähnyt jo niin paljon Kapasen esiintymisiä maajoukkueessa ja tiedän ettei Niko käytännössä koskaan petä vaan on maajoukkueen (ja Jalosen) luottomiehiä. No ehkä Keklukin jo alkaa näkemään Niko Kapasen arvon Leijonille.
Niskalan valintaa joukkueeseen voidaan pitää osoituksena Jalosen nerokkuudesta ja tästä ainakin itseltäni täysi tunnustus koska itse en olisi tällaista valintaa edes osannut ajatella. Niskala oli joukkueen parhaimmistoa ja mm Salo saisi ottaa mallia Jannelta miten sitä kiekkoa toimitetaan maalille.
Hienoa olla neljän joukossa, turnaus sai aivan eri sävyn yhdellä oikeaan aikaan tulleella voitolla ja tällä pelillä pyyhittiin luokaton Ruotsi peli kauan taakse - no tänään lauluun lähtenyt Ruotsi voi juhlia sillä omaa piirimestaruuttaan, mitenkäs se menikään
win the right games tai jotain. Hieno voitto ja koko joukkueelta upea kasvojenkohotus. Hyvä jätkät!!