Ei hävinnyt peliään tänään, mutta ei myöskään voittanutkaan. Eikä muuten voittanut Ruotsiakaan vastaan. 0+0 statsit ja +-0 tehot kyseiseltä ketjulta kertovat sinulle, että ketju toimii. Minulle statsit ja PELI kertoo, että ei toimi.
Minulle ottelutulos 2-0 kertoo olennaisen. Silloin yksikään ketju ei ole hävinnyt omaa peliänsä, joka on kuitenkin näissä karkeloissa se tärkein asia. Ei joka ketjun pidä voittaa omaa peliänsä, ei meidän tarvitse voittaa 4 maalilla näitä matseja. Aika pitkälle päästään, jos mikään ketju ei häviä omaa peliänsä.
Voi olla, että nimet Selänne ja Koivu tarkoittaa jollekin sitä, että on tehtävä maaleja, mutta jos joukkueesta löytyy muita ratkaisijoita, tai jos joukkue pystyy pelaamaan paremmin kuin vastustaja erikoistilanteissa, niin minulle kelpaa kyllä tehot 0+0 ja +-0 ottelusta toiseen, vaikka kyseessä olisi toista tuhatta maalia nhl:ssä tehnyt hyökkäysketju.
Ja kun yhtä ketjuakaan ei voi korjata hajottamalla toista, niin onko mitään järkeä tässä vaiheessa rukata vähintään 50% joukkueen ketjuista, kun edessä on olympiakisojen välierä, ja kun takana on matsi missä mikään ketju ei hävinnyt omaa peliänsä. EI TODELLAKAAN. Mitä vähemmän tässä ruvetaan säätämään, sitä varmemmin tulee tulosta jenkkejä vastaan. Mitä enemmän ruvetaan säätämään, sitä varmemmin homma kusee.