No minkä helvetin takia Blackhawks päästi rapakuntoisen, todennäköisesti pienen kaljamahankin six-packinsa peitoksi kehittäneen Tuomon kehiin, jos ei kerran kunto kestänyt? Onko tosiaan mahdollista, että Mr.Scarface tietää Tuomon asiat ja olotilat paremmin kuin Tuomo? No tottakai on.Mr Scarface kirjoitti:Heidän ei anneta edes kaikkien pelata, seurajoukkueet maksavat miljoonia palkkaa näille miljonääreille, ja päättävät asioista kulisseissa.
Tuntuu vaan aika käsittämättömältä, että joku Mr.Scarface näppiksensä ja Philadelphia-hotline- luurinsa kanssa tietää Ruudun kunnon ja pelikyvyn paremmin, kuin pelaaja itse. Tai no, tiesiväthän nämä Scarfacen salaperäiset lähteet Tuomon (ja Kapasen, ja Lehtosen, ja Pitkäsen, ja Kiprusoffin, ja Jimmy Hoffan..) tilanteesta kaiken, mutta eivät ilmeisesti jaksaneet informoida itse pelimiestä tilanteesta.
Ei vittu, aivan sama. Näistä loukkaantumisista ja poisjäänneistä on ainakaan minun turha "keskustella" yhtään tätä viestiä enempää, sillä hiljalleen alkaa tulla sellainen olo, ettei arpinaama ole tosissaan ensinkään. Kaveri pitää hauskaa herkkänahkaisempien kustannuksella, ja nauraa näyttönsä äärellä. Eihän kukaan kirjoita tosissaan tuollaista yksitoikkoista, itseään toistavaa paskaa päivästä toiseen.
Ai niin, yksi juttu vielä, jos ei ole tullut selväksi. Jottei pääse vallan asia muilta unohtumaan, niin kerrottakoon että Mr.Scarface tiesi Tuomon loukkaantumisesta ennen muita. Mutta ette uskoneet, nauroitte vain.. Kannattaa vielä kuitenkin Scarface kirjoittaa muutamaan kertaan tuo edellämainittu tosiasia, siltä varalta että joltain on mennyt ohi.