Suomi Torinossa 2006

  • 313 245
  • 2 344
Tila
Viestiketju on suljettu.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mr Scarface kirjoitti:
En ole tutkinut Forsbergin tilannetta ja kuntoa niin tarkkaan ja analyyttisesti, että voisin arvioida hänen Torinon matkaansa. Ja en ole kuullut puhuttavan Philadelphian suunnalta Fopan aikeista tai tilanteesta juuri mitään. Sen takia en arvioi ainakaan vielä tarkemmin annetaanko hänen pelata Torinossa. Tottakai Fopan ansiosta Flyers on saanut pisteitä NHL.ssä. Samin tilanne on fyysisesti sellainen, että häntä Hitchcock ja kumppanit eivät päästä Torinoon, ainakaan pelaamaan.

Pistämpä sulle samantason vastauksen, kuten minun kaikki viestini ovat olleet. Epäilen suuresti, ettei Markku Paukkunen pääse kisoihin, koska hänellä on ottelukohtainen loukkaantuminen kärsimättä ja Lukon johtomiehet ovat ilmoittaneet, etteivät Markkua kisoihin päästä. Saman lähteen mukaan, kun soitin buenos airesiin sain kuulla, ettei Lehtosen Topikaan ole kunnossa olumpialaisten aikaan. No onneksi sinä, Mr Scarface ratkaiset tilanteen ja hommaat Suomen olumpiajoukkueeseen, kuten kaikkiin liigaseuroihin 2, 3 ja 4 divarista yhtenäiset ketjukoostumukset eikä meillä ole huolenhäivää.

Ps.todettakoon että kirjoittaja on kirjoittanut vastauksen lievästi alkoholin vaikutuksen alaisena, joka lieventävänä asianhaarana otettakoon huomioon.
 

666555

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue
.

[
PHP]Täysin väärä mies kisoihin, mutta Erkan kanssa näinhän tämä menee. Pistäisi pelejä,javielä kasaan ketjun J.Jokinen - Peltonen - Hentunen (heitetään sentteri vaikka nopalla), niin siinä olisi muilla mailla ihmettelemistä. Se, miten tällaiset miehet mahtuvat olympialaisiin (turha junnulupaus - maajoukkueen uusi Raipe - täysin turha Sveitsin sankari), on aivan
käsittömätöntä.

Keitä sitten ottaisit J.Jokisen,Peltosen ja Hentusen tilalle.Ainakaan
kaikille ei löydy millään saman tasoista korvaajaa vastaavaan rooliin.
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Mr Scarface kirjoitti:
Sen asian esimerkiksi tiesin, että Tuomo Ruutu ei pelaa kisoissa. Sen tiesin monta viikkoa ennen teitä. Olisitte uskoneet. Haukuitte minua vaan.

Uskomatonta jauhamista. Et sinä mitään tiennyt, heitit vaan nimiä ilmaan ja toivoit että joku osuu ja nyt osui Tuomoon. Mitäs sanot siihen että Lehtonen, Koivu, Pitkänen ym. pelaajat joiden väitit olevan nivussa, pelaavat kisoissa?
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Mäyris kirjoitti: Johan Suomella on kolme maalivahtia nimettynä kisoihin. Lehtonen, Niittymäki ja Norrena. Lehtonen-Niittymäki kaksikosta toinen on ykkönen. Miksi enää pitää tarkkailla mitään niklasbäckströmiä, jolla ei mitään käyttöä kuitenkaan olisi?

Lehtonen ei ole pelikunnossa Torinossa. Hänen ei anneta matkustaa pelaamaan kisoihin. Seura kieltää sen. Mies ei ole vielä siinä kunnossa, että kroppa kestäisi NHL pelit ja maajoukkue pelit vielä päälle. Ei pääse kuin 5 punnerrusta. Toivonen on tällä hetkellä loukkaantuneena, ja kunto rapisee juuri Torinon kisojen alla. Toskala ja Noronen eivät ole pelanneet paljoa, mutta Bäckström on. Bäckström on lisäksi etevämpi ja voittavampi maalivahti kuin esimerkiksi Lehto, jonka joku kaivoi tänne ketjuun.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Mr Scarface kirjoitti:
Lehtonen ei ole pelikunnossa Torinossa. Hänen ei anneta matkustaa pelaamaan kisoihin. Seura kieltää sen. Mies ei ole vielä siinä kunnossa, että kroppa kestäisi NHL pelit ja maajoukkue pelit vielä päälle. Ei pääse kuin 5 punnerrusta. Toivonen on tällä hetkellä loukkaantuneena, ja kunto rapisee juuri Torinon kisojen alla. Toskala ja Noronen eivät ole pelanneet paljoa, mutta Bäckström on. Bäckström on lisäksi etevämpi ja voittavampi maalivahti kuin esimerkiksi Lehto, jonka joku kaivoi tänne ketjuun.

Jaa Lehtosen kunto on siis nousussa. Pari päivää sitten meni vain yksi punnerrus.

Tässä kuitenin lista varamiehistä, joilta saa valita pelaajia loukkaantuneiden tilalle.

Varamiehet:

Jussi Markkanen
Antero Niittymäki
Hannu Toivonen

Petteri Nummelin
Janne Niinimaa
Antti-Jussi Niemi

Riku Hahl
Ville Nieminen
Niklas Hagman
Tomi Kallio
Jussi Jokinen

Vaikka kuinka tihrusta, niin Bäckströmmiä on siitä löydä.
 

666555

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue
"Scarfacen" kanssa on aivan turha yrittääkkään käydä järkevää
keskustelua.Jokainen normaalijärjellä varustettu ymmärtää ettei
kukaan voi tietää kuka loukkaantuu ja kuka ei.Tietäminen ja arvailu ovat
täysin eri asioita.
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Mäyris kirjoitti: Uskomatonta jauhamista. Et sinä mitään tiennyt, heitit vaan nimiä ilmaan ja toivoit että joku osuu ja nyt osui Tuomoon. Mitäs sanot siihen että Lehtonen, Koivu, Pitkänen ym. pelaajat joiden väitit olevan nivussa, pelaavat kisoissa?

Tottakai se on mielestäsi uskomatonta jauhamista, kun minä olin pitkine perusteluineni oikeassa, että T.Ruutu ei pysty pelaamaan Torinossa. En heittänyt vain nimiä ikinä ilmaan. Perustelin aina pitkästi ja analyyttisesti asiani. Ja edelleenkään en usko, että Saku Koivu, Lehtonen ja Pitkänen pystyvät pelaamaan kisoissa. Kaikkia heistä ei edes päästetä kisoihin seurajoukkuiedensa toimesta. Mutta ei huolta, heille kaikille löytyy vaikka sitten erilainen pelaaja korvaajaksi. Elämässä kaikkeen löytyy korvaaja.
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Enpä oikein usko että Lehtonen ei kisoissa olisi... Onneksi olen paikan päällä katsomassa kun kaveri astuu Suomen pelipaidassa olympiajäälle. Otan vaikka kuvan siitä ja pistän tänne kisojen jälkeen, saat siitä sitten ihmetellä mitä on tapahtunut.
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
repe_joke kirjoitti: Tässä kuitenin lista varamiehistä, joilta saa valita pelaajia loukkaantuneiden tilalle.

Varamiehet:

Jussi Markkanen
Antero Niittymäki
Hannu Toivonen

Petteri Nummelin
Janne Niinimaa
Antti-Jussi Niemi

Riku Hahl
Ville Nieminen
Niklas Hagman
Tomi Kallio
Jussi Jokinen

Vaikka kuinka tihrusta, niin Bäckströmmiä on siitä löydä
.

Vai että sellainen lista. Muistakaa että poikkeusluvalla on aina saanut jälkeen päin kaikkiin kisoihin nimetä pelaajia, jos kaikki muut ovat loukkaantuneena. Eihän Suomi voi peluuttaa Kurria maalissa. Suomi saa taatusti nimetä joukkueeseensa Bäckströmin, jos Toivosen lisäksi myös Niittymäki ja Markkanen loukkaantuisivat. Lehtonen ei voi fyysisestä kunnostaan johtuen pelata kisoissa.
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mr Scarface kirjoitti:
Tottakai se on mielestäsi uskomatonta jauhamista, kun minä olin pitkine perusteluineni oikeassa, että T.Ruutu ei pysty pelaamaan Torinossa. En heittänyt vain nimiä ikinä ilmaan. Perustelin aina pitkästi ja analyyttisesti asiani. Elämässä kaikkeen löytyy korvaaja.

Siinä olit oikeassa, että T. Ruutua ei nähdä kisoissa. Hyvä, mainiota. Et kuitenkaan missään vaiheessa sanonut suoraan tai antanut edes ymmärtää, että Ruudun poisjäänti tulee johtumaan luistimenviillosta nilkassa. Sinä viittasit vain koko ajan vanhaan selkävammaan, ja sen aiheuttamaan ''rapakuntoon''. Näillä kahdella tapauksella ei ole mitään tekemistä keskenään. Ruudun loukkaantuminen ei sattunut tilanteessa, johon selkävaivat olisivat minkäänlainen selitys. Selkävaivoilla ei ollut yhtään mitään tekemistä luistimenviillon kanssa. Jos tiesit varmaksi Ruudun poissaolon kisoista, olet joko:

A) Itse kaikkivaltias Jumala
B) Joku muu maanpäällisten kohtalosta päättävä taho

Varmasti lukeudut jompaankumpaan näistä. Ei ole pakko kertoa, kumpi em. henkilötyypeistä olet, en halua edes tietää.

PS. Ei löydy.
 
Viimeksi muokattu:

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Spiithän sen kattavasti sanoikin. Ei kuulunut luistimenviillosta mitään arpinaaman suunnalta etukäteen, ja siihenhän se Torinon matka Tuomolla tyssäsi.

Siitä olen ainakin varma että mr arpinaamalle kyllä löytyy korvaaja.
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Perustelin kyllä moneen kertaan miksi Ruutu ei pysty pelaamaan Torinossa, mutta kun ette näitä ketjuja näemmä lue, ja ohjelmia seuraa, niin tässä vielä: Tuomo Ruutu olisi tehnyt asioita erilailla kentällä, jos ei olisi loukkaantunut kolmeksikymmeneksi peliksi tällä kaudella, hänen lähellään työskentelevät henkilöt vahvistivat, että pelityylinsä ja harjoittelunsa saattaa johtaa loukkaantumiseen uudelleen helpostikin, hän palasi liian nopeastikin Chicagon joukkueen työntekijöiden mielestä, lisäsin omat arvioni ja analysoin sen, että jos pelaaja pelaa n.10% kaudesta, niin miten hän voisi olla pelikuntoinen kisoissa. Helppoa. Minulle. Tiesin sen.
 

Mace

Jäsen
Mr Scarface kirjoitti:
Perustelin kyllä moneen kertaan miksi Ruutu ei pysty pelaamaan Torinossa, mutta kun ette näitä ketjuja näemmä lue, ja ohjelmia seuraa, niin tässä vielä: Tuomo Ruutu olisi tehnyt asioita erilailla kentällä, jos ei olisi loukkaantunut kolmeksikymmeneksi peliksi tällä kaudella, hänen lähellään työskentelevät henkilöt vahvistivat, että pelityylinsä ja harjoittelunsa saattaa johtaa loukkaantumiseen uudelleen helpostikin, hän palasi liian nopeastikin Chicagon joukkueen työntekijöiden mielestä, lisäsin omat arvioni ja analysoin sen, että jos pelaaja pelaa n.10% kaudesta, niin miten hän voisi olla pelikuntoinen kisoissa. Helppoa. Minulle. Tiesin sen.

Jos tämä kaveri jauhaa samanlaista paskaa ihmisille päin naamaa live-elämässä kuin täällä netin varjoissa, niin enpä ihmettele, miksi kasvot ovat niin kovin arpiset...
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mr Scarface kirjoitti:
Perustelin kyllä moneen kertaan miksi Ruutu ei pysty pelaamaan Torinossa, mutta kun ette näitä ketjuja näemmä lue, ja ohjelmia seuraa, niin tässä vielä: Tuomo Ruutu olisi tehnyt asioita erilailla kentällä, jos ei olisi loukkaantunut kolmeksikymmeneksi peliksi tällä kaudella, hänen lähellään työskentelevät henkilöt vahvistivat, että pelityylinsä ja harjoittelunsa saattaa johtaa loukkaantumiseen uudelleen helpostikin, hän palasi liian nopeastikin Chicagon joukkueen työntekijöiden mielestä, lisäsin omat arvioni ja analysoin sen, että jos pelaaja pelaa n.10% kaudesta, niin miten hän voisi olla pelikuntoinen kisoissa. Helppoa. Minulle. Tiesin sen.

Ketjut on luettu kyllä ihan kokonaan. Ennen Ruudun nilkkavammaahan mainitsit jotakuinkin, että Ruutu ei ole 100% kunnossa selkävaivan vuoksi, joten loukkaantumisriski on melkoinen. Totta, loukkaantumisriski oli suurempi kuin monilla muilla pelaajilla. Se loukkaantuminen, jonka Ruutu kohtasi Nashvillea vastaan ei kuitenkaan juuri kenenkään muun kuin sinun mielestäsi johtunut Ruudun pelaamattomuudesta. Ei Tuomo tunkenut jalkaansa kaverin luistimen alle, koska ei muistanut pitkän tauon jälkeen miten kentällä pitää toimia. Vastustaja osui tahattomasti luistimellaan Tuomoa nilkkaan, näin päin nämä asiat täysjärkisesti ajatellaan.

Mitä taas tulee siihen, palasiko Ruutu liian aikaisin. Noh, jos hän olisi palannut pari viikkoa myöhemmin, ko. loukkaantumista ei olisi tapahtunut, mutta olisihan Ruutu voinut jäädä vaikka auton alle tai kompastua tiellä ''erilaisen treeniaikataulun seurauksena''. Tuomon itsensä, ja monen muunkin asianosaisen mielestä Tuomo oli riittävän hyvässä kunnossa palatakseen kentille. Ilman valitettavaa sattumanoikkua, joka ei liittynyt mitenkään Tuomon ''huonoon kuntoon'' hän olisi ollut myös riittävän hyvässä kunnossa Torinoon. Mielellään näkisin väitteittesi taustalla olevat lähteet, missä Chicago Blackhawksin työntekijät ovat maininneet T. Ruudun paluun liian aikaiseksi. Vai oletko Phillyn lisäksi soitellut Chicagoonkin?

Kädenvääntö kanssasi näistä asioista näyttää olevan ilmeisen turhaa. Et ymmärrä, tai edes halua ymmärtää, tiettyjä faktoja. Pyrit kaikin keinoin selittelemällä ja perusteettomia väitteitä heittämällä tekemään omista sanomisistasi kiistattomia totuuksia, vaikka kaikki muut ovat asioista toista mieltä. Taidat olla todella ylivertainen.

Hyvät yöt, nuku sinäkin Scarface välillä.
 

Luu2

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mä olen täällä nauranut ihan kippurassa noille Mr.Scarfacen jutuille. Joku jaksaa suoltaa tuollaista scheissea oikein vakavalla virtuaalinaamalla, ja täällä osa porukasta vetää herneitä nenään! Joko herra Arpinaama on oikeasti todella hauska veikko tai sitten todella pahasti sekaisin. Parhaita provojahan ovat nämä, joista kukaan ei oikein ota mitään selvää.

En vain tiedä miten pitkään mode-setien huumorintaju riittää...

Tuo viimeinen Arpinaaman kommentti osoittaa kiistattomasti sen, että Mr.Scarface on ainakin jonkinsortin jumala. :)
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Spiit kirjoitti: Kädenvääntö kanssasi näistä asioista näyttää olevan ilmeisen turhaa. Et ymmärrä, tai edes halua ymmärtää, tiettyjä faktoja. Pyrit kaikin keinoin selittelemällä ja perusteettomia väitteitä heittämällä tekemään omista sanomisistasi kiistattomia totuuksia, vaikka kaikki muut ovat asioista toista mieltä. Taidat olla todella ylivertainen.

Sen faktan muunmuassa ymärsin paljon aiemmin kuin muut, että Tuomo Ruutu ei pelaa Torinossa. En pyri selittelemään kaikin keinoin mitään. En ole ylivertainen, olin ja olen vaan oikeassa.
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mr Scarface kirjoitti:
Sen faktan muunmuassa ymärsin paljon aiemmin kuin muut, että Tuomo Ruutu ei pelaa Torinossa. En pyri selittelemään kaikin keinoin mitään. En ole ylivertainen, olin ja olen vaan oikeassa.

Hirveen kiva. Sitten muihin aiheisiin.

Veikkaan, että Torinon olympialaisissa voittaja löytyy joukosta: Kanada, Tsekki, Venäjä, Suomi, Ruotsi, Usa, Slovakia. Olen saanut varmaa tietoa, joku näistä seitsemästä voittaa kisat aivan varmasti, saatte nähdä. Kun mitaleita jaetaan, muistakaa, että minä tiesin tämän!
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Spiit kirjoitti: Veikkaan, että Torinon olympialaisissa voittaja löytyy joukosta: Kanada, Tsekki, Venäjä, Suomi, Ruotsi, Usa, Slovakia. Olen saanut varmaa tietoa, joku näistä seitsemästä voittaa kisat aivan varmasti, saatte nähdä. Kun mitaleita jaetaan, muistakaa, että minä tiesin tämän!

Kyllä. Paitsi jos V-Venäjä pudottaa Ruotsin jatkosta. Mahtaako V-Venäjä olla edes kisoissa. Aloitan tutkimukset tästä asiasta nyt.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Mr Scarface kirjoitti:
Sen asian esimerkiksi tiesin, että Tuomo Ruutu ei pelaa kisoissa. Sen tiesin monta viikkoa ennen teitä. Olisitte uskoneet. Haukuitte minua vaan.

Sulla kävi käsittämätön tuuri. Jos veikkaa monta asiaa, joku niistä varmaan osuukin. Mun pitkävedot osuu paljon paremmalla todennäköisyydellä kuin nää sun spekulaatiot, olenko siis näkijä?

Ruudun loukkaantuminen oli paskaa tuuria. Se ei johtunut mistään muusta kuin huonosta tuurista. Joten sen tietäminen vaati ennemmin kristallipalloa kuin sisäpiirin tietoa. Sisäpiiri ei koskaan tiennyt että Tuomo Ruutu saisi luistimen terästä tai maaliraudoista jalkaansa sellaisen haavan ettei pysty pelaamaan.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Spiit kirjoitti:
Hirveen kiva. Sitten muihin aiheisiin.

Veikkaan, että Torinon olympialaisissa voittaja löytyy joukosta: Kanada, Tsekki, Venäjä, Suomi, Ruotsi, Usa, Slovakia. Olen saanut varmaa tietoa, joku näistä seitsemästä voittaa kisat aivan varmasti, saatte nähdä. Kun mitaleita jaetaan, muistakaa, että minä tiesin tämän!

Mä näin ihan saman asian! Kannatetaan! Mua voi kanssa sitten tituleerata tietäjäksi jos voittaja tästä joukosta löytyy.
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Mr Scarface kirjoitti:
Kyllä. Paitsi jos V-Venäjä pudottaa Ruotsin jatkosta. Mahtaako V-Venäjä olla edes kisoissa. Aloitan tutkimukset tästä asiasta nyt.

Ei ole kisoissa, voit lopettaa tutkimukset ja soittelun V-Venäjän suunnalle tai mistä käsin asiaa tiedusteletkaan.

Itse lukeudun myös siihen joukkoon joka tietää voittajan kisoissa tulevan edellisissä viesteissä mainittujen 7 maan joukosta. Tietäjä olen minäkin.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Mr Scarface kirjoitti:
Perustelin kyllä moneen kertaan miksi Ruutu ei pysty pelaamaan Torinossa, mutta kun ette näitä ketjuja näemmä lue, ja ohjelmia seuraa, niin tässä vielä: Tuomo Ruutu olisi tehnyt asioita erilailla kentällä, jos ei olisi loukkaantunut kolmeksikymmeneksi peliksi tällä kaudella, hänen lähellään työskentelevät henkilöt vahvistivat, että pelityylinsä ja harjoittelunsa saattaa johtaa loukkaantumiseen uudelleen helpostikin, hän palasi liian nopeastikin Chicagon joukkueen työntekijöiden mielestä, lisäsin omat arvioni ja analysoin sen, että jos pelaaja pelaa n.10% kaudesta, niin miten hän voisi olla pelikuntoinen kisoissa. Helppoa. Minulle. Tiesin sen.

Mr Scarfacen todennäköisyysarvioinnit pelaajien loukkaantumisista ovat kyllä valitettavasti koko urheilun ja siis myös rajun pelin, jääkiekon, todellisuutta.
Hän on ennustanut mm., että Tuomo Ruutua, Saku Koivua, Kari Lehtosta ja Joni Pitkästä ei nähdä Torinon olympialaisissa. Tämä olettamus saattaa pahimmassa tapauksessa toteutua täydellisesti. Aikaisemmin loukkaantuneilla pelaajilla on riskinsä loukkaantua yhä uudelleen.

Sitä, että Tuomo Ruutu joutui jäämään pois luistimen viillon aiheuttaman vamman vuoksi, ei edes arpinaamakaan pystynyt ennakoimaan. Tiedossa sen sijaan on, että Tuomo Ruudun pelitapa on rohkea. Esim. WC 2004:n loppuottelun huikea maaliin johtanut yksilösuoritus oli nopeuden, taidon ja yltiöpäisen rohkeuden osoitus. Tuomo Ruutu liikkui harjautuksineen kanadalaisten supermiesten vartiomalla alueella sellaisella raivolla, että sitä harvoin näkee. Scott Niedermayerin ohitus tapahtui hiuksenhienosti. Onneksi se ei päättynyt esim. polvien kolahtamiseen toisiaan vasten, vaan ohitukseen ja tasoitusmaaliin.
Ei kukaan toivo, että loukkaantumisia tulisi Suomen olympiajääkiekkoilijoille yhtään lisää. Riittää, kun Miikka Kiprusoff, Tuomo Ruutu ja ehkä Sami Kapanen joutuvat jäämään kisoista loukkaantumisten vuoksi pois. Realistista on kuitenkin arvioida, että ennen olympialaisia saattaa ikäviä uutisia tulla lisää. Siksi kyvykkäitä varamiehiä on jokaiselle pelipaikalle riittämiin nimettynä.
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
siffa kirjoitti: Mr Scarfacen todennäköisyysarvioinnit pelaajien loukkaantumisista ovat kyllä valitettavasti koko urheilun ja siis myös rajun pelin, jääkiekon, todellisuutta.
Hän on ennustanut mm., että Tuomo Ruutua, Saku Koivua, Kari Lehtosta ja Joni Pitkästä ei nähdä Torinon olympialaisissa. Tämä olettamus saattaa pahimmassa tapauksessa toteutua täydellisesti. Aikaisemmin loukkaantuneilla pelaajilla on riskinsä loukkaantua yhä uudelleen.

Olipa hienoa huomata, että täällä foorumilla on muitakin realisteja, ei-naiivisesti ajattelevia ihmisiä. Urheilussa on kylmiä faktoja, joista voi päätellä paljon. Kun tutkii tarkoin vammojen laatuja, tiedotusta joukkueilta, ja siitä, mitä vammoista todellisuudessa kerrotaan julkisuuten ja vammojen kuntoutuksen etenemisestä, niin on melko helppo päätellä uudelleen loukkantumistodennäköisyyksiä. Kyllä minäkin haluaisin, että parhaat pelaajat pelaisivat, eli Koivut ja Pitkänen, mutta se ei ole mahdollista. Heidän ei anneta edes kaikkien pelata, seurajoukkueet maksavat miljoonia palkkaa näille miljonääreille, ja päättävät asioista kulisseissa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mr Scarface kirjoitti:
Kun tutkii tarkoin vammojen laatuja
Jotenkin osaan helposti kuvitella Arpinaaman nenä kiinni Tuomo Ruudun nilkassa...
Mr Scarface: olit ihan hauska kevennys, kunnes tajusin että ei perkele, tää sälli on ihan tosissaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös