Rönkä vauhdissa.Mitä tuolta Ylen lähetyksen taustalta kuului äsken? :D
"Tämä ei kiinnosta ketään"?
Meni ohi, kun selasin jatkoaikaa.Mitä tuolta Ylen lähetyksen taustalta kuului äsken? :D
Mä oon täällä jatkis seurannassa.Mitä tuolta Ylen lähetyksen taustalta kuului äsken? :D
Jos näin, niin miksi ei hakemus ole jo sisällä ja oltaisiin kenties maaliskuun aikana NATO:ssa?Mtv:llä lähetys jo käynnissä. Viikoissa, korkeintaan kuukauksissa Suomi voisi olla Naton jäsen. Kuulostaa hyvältä!
Käänsin mtv3:lle ja siellä pyörii American History X. Otetaanpas uusiksi verkkosivun kautta huh.Mtv:llä lähetys jo käynnissä. Viikoissa, korkeintaan kuukauksissa Suomi voisi olla Naton jäsen. Kuulostaa hyvältä!
Ei se silti ihan Salesta ole kiinni mistä siellä puhutaan ja päätetään.Viimeksi en odottanut yhtään mitään, petyin silti. En odota nytkään yhtikäs mitään, mutta älä nyt perhana Sale petä meitä toistamiseen. Et sä nyt Ameerikoihin asti lentänyt vaan keskustellakses Bidenin kanssa jostain Jennin runoista.
Melkoinen jumppasalin nurkka tilaisuuden paikkana..
USA FUCK YEAH!!! Kohta mennään.
Niin eiköhän Biden huuda ensi viikolla Idän suuntaan, kun Suomi ja Ruotsi laittaa paperit sisään.TIlaisuus taisi olla pelkästään Niinistön. Jos Biden olisi tilaisuudessa mukana niin enemmänkin voisi olla luvassa.
Jep. Mutta Nato-maa(esim USA) voi tämmöiset luvata. Käsittääkseni?Naton historia ei kaiketi tunne mitään etukäteisturvia hakuprosessin aikana?
Tämä Ylen lähetyksestä.
Ei niin, mutta kahdenväliset takuut voi olla mahdolliset.Naton historia ei kaiketi tunne mitään etukäteisturvia hakuprosessin aikana?
Tämä Ylen lähetyksestä.
Mä olen aivan pihalla.Jep. Mutta Nato-maa(esim USA) voi tämmöiset luvata. Käsittääkseni?
Matti Rönkä ei tykkää tästä. Haluaisi jo nukkumaan.Venyy kymmenisen minuuttia.
Jep. Mutta Nato-maa(esim USA) voi tämmöiset luvata. Käsittääkseni?