Sale päätti vielä päällikkönä soittaa ja haistattaa vitut Vladimirille ennen tiedotustilaisuutta.Venyy kymmenisen minuuttia.
Sale päätti vielä päällikkönä soittaa ja haistattaa vitut Vladimirille ennen tiedotustilaisuutta.Venyy kymmenisen minuuttia.
Muuten ei olis tulossa turvatakuita, mutta kun ne kuuli, että @arpa80 :n alkoholisoituminen täytyy estää, niin turvatakuut tulee sittenkin.Mä oon täällä jatkis seurannassa.
Nyt niitä turvatakuita tai musta tulee alkoholisti! Viikon ajan pitänyt juoda iltaoluet.
Näinhän sitä on sanottu, että ei NATO mutta USA voisi tuon antaa, ja jos se sen antaa niin eiköhän samassa eurooppalaiset ystävätkin tuon anna.Jep. Mutta Nato-maa(esim USA) voi tämmöiset luvata. Käsittääkseni?
Jep. Mutta Nato-maa(esim USA) voi tämmöiset luvata. Käsittääkseni?
Myrskyvaroitus? Perkele kun jännittää.Samanlainen levoton fiilis kuin ennen tärkeän lätkämatsin alkua. Miten lähtee tilaisuus liikkeelle, ollaanko alusta asti hereillä...
Miksei Mertaranta selosta? Nyt kerrankin hänen vaaarrrrallisille tilanne - fraaseille voisi olla sopiva paikka.
Sale päätti vielä päällikkönä soittaa ja haistattaa vitut Vladimirille ennen tiedotustilaisuutta.
Oisko vaikka joku JVG:n biisi ja Iivon olympiahiihtoa hidastettuna tähän väliin.Matti Rönkä ei tykkää tästä. Haluaisi jo nukkumaan.
Sellainen oikeasti tässä tilanteessa voisi johtaa sellaiseen sotkuun, että en tosiaan jaksa uskoa. Ajattele nyt itse: USA antaa "turvatakuut", Venäjä hyökkää Suomeen, sitä kautta Yhdysvallat on sodassa Venäjän kanssa ja sitä kautta Nato on sodassa Venäjän kanssa. Ei tule tapahtumaan, enkä usko, että tulee ikinä tapahtumaan. Asetoimituksia varmaan saadaan ja muuta apua, mutta Yhdysvaltojen tai Naton joukkojen sotkeutumista tilanteeseen ennen Nato-jäsenyyttä on aivan turha odottaa.Jep. Mutta Nato-maa(esim USA) voi tämmöiset luvata. Käsittääkseni?
Yle tv1Mistä tämän shown näkisi livenä?
Sale; Vladimir, I have been traded to NATO
Kyse on vaan siitä haetaanko Nato-jäsenyyttä ensi viikolla, lähiviikkoina vai lähikuukausina.Viinilasi tyhjenee ja täyttyy tasiasta tahtia. Sale meni vitsillä sisään ja tulee Neito kainalossa ulos.
Ei vaan. Poliittista jargonia sieltä tänää vielä tulee, mutta kyllä Suomen Natoaskeleet on nyt otettu.
Yle kisuttelee oikein kunnolla ny.Kansaa kisutetaan Natolla. Jospa sinne ei pääse?
No, ilman eduskuntaa ei pääse....
Ruotsilla on sekä jenkkien että brittien takuut.Sellainen oikeasti tässä tilanteessa voisi johtaa sellaiseen sotkuun, että en tosiaan jaksa uskoa. Ajattele nyt itse: USA antaa "turvatakuut", Venäjä hyökkää Suomeen, sitä kautta Yhdysvallat on sodassa Venäjän kanssa ja sitä kautta Nato on sodassa Venäjän kanssa. Ei tule tapahtumaan, enkä usko, että tulee ikinä tapahtumaan. Asetoimituksia varmaan saadaan ja muuta apua, mutta Yhdysvaltojen tai Naton joukkojen sotkeutumista tilanteeseen ennen Nato-jäsenyyttä on aivan turha odottaa.