Missä tämä korjaus on?Päivitystä korjattu: Toisin kuin uutistoimisto Reuters kertoi, Biden sanoi, että Yhdysvallat on sitoutunut auttamaan Ukrainaa puolustamaan itseään. Kommentti ei koskenut Suomea.
Missä tämä korjaus on?Päivitystä korjattu: Toisin kuin uutistoimisto Reuters kertoi, Biden sanoi, että Yhdysvallat on sitoutunut auttamaan Ukrainaa puolustamaan itseään. Kommentti ei koskenut Suomea.
HesarissaMissä tämä korjaus on?
Saukin twitterin mukaan tuo on tavannut myös rebujen senaatin johtajan Mitch ”turtle” McConnellin sekä rebusenaattori Tom Cottonin. Ei se nyt ainakaan huono merkki ole että on kontakteja myös poliittisen spektrin toiselle laidalle. Järkirebuilla, jos niitä enää on, lienee ymmärrystä Suomen asemalle ja Nato-jäsenyysprosessin aikaisille kahdenvälisille turvatakuille.
IS:n seurantaan korjattu, eka oli Suomi ja nyt Ukraina.Missä tämä korjaus on?
Täytyy sanoa, että yhtäkkiä yllättäen, aika jossa tänään elämme on Suomen historiassa hyvin merkittävää aikaa ja tästä kirjoitetaan vielä 100-vuoden päästäkin, jos Suomi on silloin vielä pystyssä.
"Lopuksi kysyi mistäs kaukaa vieras on ja millä asioilla.""Oli hyvä keskustelut Joen kanssa, keskustelimme runoudesta ja hän antoi minulle lahjaksi yhden runokirjan."
"Joelle tuli siinä kesken kaiken väsy ja minullakin alkoi jo tulla ikävä Jenniä, niin lähden tästä nyt sitten p****aan."Suurta Ajattelijaa Antti Rinnettä siteeraten:
”Hölmöä miettiä, mikä maan tai maapallon tila on 100 vuoden kuluttua, eihän meistä kumpikaan ole silloin enää elossa."
ILn seurannassa vielä autetaan Suomea. Mä pidän sitä nyt mun totuutena, ihan kuin säätiedoistakin pidän mieluisinta ennustetta oikeana tietona.IS:n seurantaan korjattu, eka oli Suomi ja nyt Ukraina.
Siis täh. Tämähän on yksi suurimpia mitä mediassa ollut esillä tällä vuosituhannella ja sinä sanot, että yllätys...Juuri näin. Olin itseasiassa yllättynyt itsekin, että Suomelta löytyy JASSM-ohjuksia. Herää kysymys, mitä muuta sieltä yllättäen löytyy? Kaikkea ei parane hirveästi kailottaa, muuta kun mainitsemassasi pelotevaikutuksessa.
"We are able to hit Moscow is a badass move in itself"
Minä käsitin että median edessä sanottiin juuri noin Ukrainasta ja se "vuoto" Reutersilla olisi koskenut Suomea.Kertauksena. Kymmenen aikaan tuli seuraava otsikko:
Yhdysvallat sitoutunut auttamaan Suomea puolustamaan itseään.
Hetkeä myöhemmin maa vaihtuikin Ukrainaksi. Draamaa ja jännittäviä käänteitä.
Jotenkin sitä ajattelee niin, että voisi olla esisopimuksia ja nyt sitten niitä aktivoidaan ja aloitetaan viralliset prosessit. Mutta enhän mää tiiä. F-35:n ostettiin ja luvataan ostaa lisää aseita, ei savua ilman tulta?Kyllä nyt tuntuu kaikilla vähän keulivan, lehdistöä myöten. Jos kaksi presidenttiä keskustelee, niin ei siellä kyllä mitään sitovia sopimuksia tehdä.
Riippuu presidenteistä. Putinin kanssa tehdään sitovia sopimuksia jotka pätee toiseen suuntaan.Kyllä nyt tuntuu kaikilla vähän keulivan, lehdistöä myöten. Jos kaksi presidenttiä keskustelee, niin ei siellä kyllä mitään sitovia sopimuksia tehdä.
No ei tietenkään savua ilman tulta. Ensinnäkin, tässä on viesti Venäjälle, että "me emme piittaa teidän Naton laajentumisvaatimuksista". Toisekseen, olen ihan varma, että presidenttien keskustelu on koskenut jotain ihan tiettyä juttua, mutta sitä ei välttämättä kerrota tiedotustilaisuudessa. Tiedotustilaisuuden aiheena voisi olla vaikka tuo MNNA.Jotenkin sitä ajattelee niin, että voisi olla esisopimuksia ja nyt sitten niitä aktivoidaan ja aloitetaan viralliset prosessit. Mutta enhän mää tiiä. F-35:n ostettiin ja luvataan ostaa lisää aseita, ei savua ilman tulta?
Ilmeisesti tarkoitus oli saartaa Kiova, mutta…Onko kukaan vielä keksinyt mikä tuon possujunan tarkoitus on ollut? Näyttää kuinka paljon saadaan kalustoa liikkeelle ja pelotella vihollista? Strategiana tollanen kymmenien kilometrien kolonna, joka joutuu satoja kilometrejä kulkemaan, ei voi näyttää edes paperilla hyvältä idealta.