Ei pidä unohtaa kenen ansiota tämä on: Ukrainan ja ukrainalaisten. Ilman heidän esittämäänsä määrätietoista vastarintaa Venäjä olisi ottanut Kiovan haltuunsa ja Suomessa olisi alettu elää kaikkien aikojen pelon aikakautta. Nyt ukrainalaisten taistelu antoi Suomelle mahdollisuuden järjestellä rivinsä ja tehdä mitä täytyy.
Mulla on kanssa Nato-kahvit ruisleivän kanssa meneillään. Täytän 50 parin vuoden päästä ja toivon, että olisi kaksi hyvää syytä korkata shampanjat ennen sitä; se hetki, kun Suomi on Naton täysjäsen ja toinen on Putlerin poistuminen kuvioista.Minä juon nyt Nato-kahvia. Ensi viikolla kenties shampanja vihdoin ja viimeinkin auki?
Tietenkin 95 Suomi-Usa, kun "Strömberi vetää, korkea laukaus ja sinne kilahtaa. Hienoa pojat sinne menee...Tähän väliin sopivat Antsan ledendaariset sanat:
Ja suomalaisyleisö on riisunut paidat päältään - kenties osa ottaa jo kohta housujakin pois,
Mutta sillä ei ole mitään väliä, sillä Suomi liittyy Natoon!
Jos joku tietää milloin Antsa nämä sanat lausui (loppua lukuunottamatta), niin isot pisteet tarjolla.
Kiitos Sale ja Sanna!
Hieno työtä ja ansaitsevat kaikki kiitokset, mutta tuota itse boldaamaani kohtaa hieman epäilen.Kerrassaan loistavaa! Nyt vaan nopeasti koko homma maaliin.
Sanna Marin on osoittanut pääministerikaudellaan poikkeuksellista johtajuutta kyllä. Ensin korona ja sitten Nato. Jos politiikasta joskus jättäytyy pois niin duunia ei tarvitse etsiä. Voi valita että minkä kansainvälisen jättifirman CEOksi alkaa.
Kiitos Sauli! Kiitos Sanna!
Täytyyhän se natokahvit keittää. Tosin mulla ei ole kuin ruotsalaista Löfbergsiä, mutta jos se auttais ne mukaan? Kokeilen.Minä juon nyt Nato-kahvia. Ensi viikolla kenties shampanja vihdoin ja viimeinkin auki?