Lätty-ylämummo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IFK
Satoja? Paskapuhetta.Tämä nyt on silkkaa paskaa. Olet jo viikkojen ajan ohittanut tässä ketjussa varmaan satoja kysymyksiä ja vastauksia viesteihisi. Joka kerta kun argumenttisi kunnolla kyseenalaistetaan, niin vastauksesi siihen on hiljentyä. Tämä kertoo kaiken oleellisen siitä, että olet tässä ketjussa vain ja ainoastaan hämmentämässä ja vänkäämässä. Maalitolpat siirtyvät joka välissä ja löydät uusia "ongelmia" eri paikoista, kun edelliset argumentit on todettu paskoiksi.
Nyt olet valikoinut Artikla 5:n ongelmaksi, vaikka aiemmin pidit sitä ongelmana päinvastaisesta syystä. Aiemmin Artikla 5 oli sinulle ongelma, koska se velvoittaisi Suomea puolustamaan muita, mutta nyt se on ongelma, koska se ei velvoita mihinkään. Puhut itseäsi pussiin niin pahasti, ettei ole tosikaan.
Yleisin vasta-argumentti on, että olen trolli. Olet oikeassa, niihin olen hiljentynyt.
Nato-sopimus on helvetin iso kokonaisuus. Odotahan kun jäsenyysneuvottelut on käyty, ja aletaan tosissaan pohtimaan, että liitytäänkö vai ei... Silloin odotan eduskunnaltakin todellakin syvällisempää ja monipuolisempaa keskustelua, kuin turvallisuuspoliittisesta lausunnosta syntynyttä läpihuutoa.
Olen moneen kertaan todennut, että ilmaisia lounaita ei ole. Suomi joutuu sitoutumaan johonkin, josta ei vielä tiedetä varmuudella mitään. Miten nämä sitoumukset vaikuttaa Suomen lähiympäristön reagointiin, on mielestäni miettimisen arvoinen asia. En ole mielestäni kokenut ongelmaksi sitä, että Suomi joutuu puolustamaan muita, koska se on hinta siitä, että olemme Naton jäsen.
Sensijaan olen useampaan kertaan todennut sen, että Nato-sopimuksen myötä astutaan isojen poikien hiekkalaatikkoon, mikä ei välttämättä ole aina hyvä idea. Jos löydät kohdan, mikä tukee väitettäsi, niin pistä linkki.