Suomi 100 vuotta juhlat & lieveilmiöt liveseuranta

  • 104 291
  • 1 441

Ralph

Jäsen
Ihme sovinisti tää Vesala. Miksei tytöt muka soita kitaraa, onko se joku miesten soitin häh?
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko miehillä omaa #metoota vielä tulossa, siis ei samanlaista, vaan voi heittää häshtägin jos on ite kosketellu. #metoo. Mutta se nainen kouri mua ensin joten en tiedä lasketaanko.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onko miehillä omaa #metoota vielä tulossa, siis ei samanlaista, vaan voi heittää häshtägin jos on ite kosketellu. #metoo. Mutta se nainen kouri mua ensin joten en tiedä lasketaanko.
Olihan se yks juttu missä Mariah Careyn joku avustaja tms kertoi Careyn ahdistelleen tätä, ihmisiä kiinnosti ehkä sekunnin ja kommentti oli "homo".
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No nyt tuli tälle illalle sitten pohjat.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt on kovaa musiikkia. Painosanalle musiikkia. Huikeaa soittamista. Pojat tehny kovemman säveltämistyön ku Janne Tsibbelius aikanaan. Räpille vois perustaa oman kategorian, eli erottaa sen musiikista.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Onko miehillä omaa #metoota vielä tulossa, siis ei samanlaista, vaan voi heittää häshtägin jos on ite kosketellu. #metoo. Mutta se nainen kouri mua ensin joten en tiedä lasketaanko.

Sitä ei lasketa jos on itse kosketellut itseään.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ei jonnet muista Hytösen showta ja Marzia. Kovan luokan muusikkohan toi on.

Aika jonnea jos ei muisteta kun vuosituhannen alkupuolella Hanks ohjasi menestyksekkään jatko-osan pelastakaa sotamies Hytönen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis oliko tuossa räpissä joku "sanoma"?

Tai no tietysti saahan sitä sanoman kaikesta. Vedän paskaisimmat verkkarit jalkaan ja jos joku kysyy niin sanon, että otan tällä kantaa #metoo-kampanjaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Näin itsenäisyyspäivän kunniaksi voisin sanoa, että Suomen kannalta olisi ollut paljon hyödyllisempää, jos Viipuri olisi voitu pitää osana Suomea ja antaa Lappeenranta venäläisille. Jälkimmäinen kun on hyödytön ja venäläisten nykyään jo muutenkin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Sitä ei lasketa jos on itse kosketellut itseään.
Mitäs jos perustettaisiin kaikille jotka on ottaneet naisilta potkun munille oma #meetoo juttu? Traumat jäi, mitään syytä ei ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös