sinnepäinsä
Jäsen
Tosta tuli mieleen ku olin Levillä Pojun keikalla nii se veti joku 4 kertaa Poika Saunoo. Hän sentään tajus mistä porukka maksanu sisään.Darude ei ainakaan soittanut Sandstormia.
Esko!
Jutta!
Tosta tuli mieleen ku olin Levillä Pojun keikalla nii se veti joku 4 kertaa Poika Saunoo. Hän sentään tajus mistä porukka maksanu sisään.Darude ei ainakaan soittanut Sandstormia.
Esko!
Kuulin muuten kerran tarinan, että Darude oli joskus ollut jenkeissä jollain keikalla ja baarin omistaja oli tullut pyytämään sandstormia. Darude oli vastannut, että vetää mestariteoksen vasta viimeisenä. Keikka loppui siihen ja Darude lensi baarista pihalle.Darude ei ainakaan soittanut Sandstormia.
Minä olen suuri, minä valloitan, minä tulen.Juhani Tamminen on jumala ja järjestelmän uhri.
Juhani Tamminen
Mitäs jos perustettaisiin kaikille jotka on ottaneet naisilta potkun munille oma #meetoo juttu? Traumat jäi, mitään syytä ei ollut.
Tänäänhän alkoi itsenäisen Suomen sadasensimmäinen vuosi.Mitä nuo kyselee, että millainen satavuotisjuhlavuosi on ollut? Tänäänhän se vasta alkoi, eilen Suomi oli vielä 99-vuotias. En minäkään kolmekymppisiä vietä 29-vuotiaana.
No koitappa löytää kärsämäkeläinen naiskitaristi.
Tämän olisi ehkä voinut jättää näkemättä..
Ihan oikein.Kuulin muuten kerran tarinan, että Darude oli joskus ollut jenkeissä jollain keikalla ja baarin omistaja oli tullut pyytämään sandstormia. Darude oli vastannut, että vetää mestariteoksen vasta viimeisenä. Keikka loppui siihen ja Darude lensi baarista pihalle.
Mitäs jos perustettaisiin kaikille jotka on ottaneet naisilta potkun munille oma #meetoo juttu? Traumat jäi, mitään syytä ei ollut.