Kyllä minä vaan hallitsen nämä liveseurantaketjut.
Jatkoajan Cheek. Ensi vuonna rokkaat oman ketjun näille turhille juhlille?
Kyllä minä vaan hallitsen nämä liveseurantaketjut.
No eipä siinä enää ollut paljoa raiskattavaa sen Vesalan vinkumisen jälkeen.
Ei.Eikös se hyvin vetänyt sen jo eilen harjoitteluna ottelun lämmitelyksi?
No eipä siinä enää ollut paljoa raiskattavaa sen Vesalan vinkumisen jälkeen.
Aa tää oli se Vesku Loiri -ilmiö. Siellä tulkittiin.Paula jätti hienolla tulkinnallaan
Oikeesti vai, jäi tämmönen näkemättä.. Mistä löytääJa siellä Ylen lähetyksessä Saksan nykyinen valtakunnan valtakunnankansleri onnittelee Suomea ja kiittää yhteistyöstä 1939-45.
No saattoi olla pikkusen myös omaa värikynää tuossa.Oikeesti vai, jäi tämmönen näkemättä.. Mistä löytää
YLE taktisesti sensuroi kohdan jossa frau Merkel spesifioi minä vuosina hedelmällistä yhteistyötä oli tehty. Sama kuin natsimarssilaisten kanssa että puheet jätettiin kesken juuri kun tykitys oli alkamassa.No saattoi olla pikkusen myös omaa värikynää tuossa.
Ei ole ainakaan syntyisin Mouhijärveltä. Tuliko puheeksi asuuko siellä nykyään?Meillä ei edes naisväki halunnut seurata linnan juhlia, mutta vilkaisin sen verran, että bongasin Seela Sellan, jonka kanssa olen väitellyt lätkästä Steissin Pystybaarissa. Kova tapparafani muuten.
Silloin oli lähdössä Nääsvilleen, mutta asuu kuulemma nykyjään Stadissa.Ei ole ainakaan syntyisin Mouhijärveltä. Tuliko puheeksi asuuko siellä nykyään?