No koitappa löytää kärsämäkeläinen naiskitaristi.Ihme sovinisti tää Vesala. Miksei tytöt muka soita kitaraa, onko se joku miesten soitin häh?
Ainahan se löytyy näiden naisartistien takaa koskettelemassa. #metooOliko se perkele Lenni-Kalle koskettimissa?
Ei jonnet muista Hytösen showta ja Marzia. Kovan luokan muusikkohan toi on.Oliko se perkele Lenni-Kalle koskettimissa?
Darude soitti Sandstormin vai Sandstorm soitti Daruden?Olen nähnyt Daruden kerran livenä yökerhossa. Oli viimeisen biisin, Sandstormin vuoro. Soitti jonkun paskan remixin siitä. Sai pitää tunkkinsa. Farssi koko Darude.
Olihan se yks juttu missä Mariah Careyn joku avustaja tms kertoi Careyn ahdistelleen tätä, ihmisiä kiinnosti ehkä sekunnin ja kommentti oli "homo".Onko miehillä omaa #metoota vielä tulossa, siis ei samanlaista, vaan voi heittää häshtägin jos on ite kosketellu. #metoo. Mutta se nainen kouri mua ensin joten en tiedä lasketaanko.
Darude ei ainakaan soittanut Sandstormia.Darude soitti Sandstormin vai Sandstorm soitti Daruden?
Simo!
Onko miehillä omaa #metoota vielä tulossa, siis ei samanlaista, vaan voi heittää häshtägin jos on ite kosketellu. #metoo. Mutta se nainen kouri mua ensin joten en tiedä lasketaanko.
Ei jonnet muista Hytösen showta ja Marzia. Kovan luokan muusikkohan toi on.
Ei muuta ongelmaa kuin playback-setit (ainakin räppiosuudet suoraan nauhalta).Jännä että porukka ei tykkää Semmareista, minusta aivan loistavaa settiä.
Sitä ei lasketa jos on itse kosketellut itseään.
Mitäs jos perustettaisiin kaikille jotka on ottaneet naisilta potkun munille oma #meetoo juttu? Traumat jäi, mitään syytä ei ollut.Sitä ei lasketa jos on itse kosketellut itseään.
Juhani Tamminen on jumala ja järjestelmän uhri.Jumalaa ei ole, ihminen on vain hetken ja luonto on ikuisesti.
Erkka Lapanen