Se vois kutitella mun poskea sillä sivusiilillä.Saara Aalto ja muodikas sivusiili.
Onko tuolla Marzi Nyman bändiä liidaamassa. Näyttää ja kuulostaa siltä, helvetin tiukasti vetävät.
Lolalla ja Pate Laineella sama ravintovalmentaja? Paisunut ainakin samaan tahtiin :D vittu mikä pötkö ei saatana :D
Joko Darude on muuten esiintynyt jatkoilla?
Saara Aalto ja muodikas sivusiili.
Se vois kutitella mun poskea sillä sivusiilillä.
Mikä tahansa on hyvää Saara Aallon jälkeen.Jännä että porukka ei tykkää Semmareista, minusta aivan loistavaa settiä.
Olen nähnyt Daruden kerran livenä yökerhossa. Oli viimeisen biisin, Sandstormin vuoro. Soitti jonkun paskan remixin siitä. Sai pitää tunkkinsa. Farssi koko Darude.Joko Darude on muuten esiintynyt jatkoilla?
Ihan aikuisten oikeesti.Oikeesti? Eiköhän se kutittele sillä Merin siiliä.
No se nyt ei valitettavasti ole paljoa.On tää Semmarit nyt parempi kuin joku vitun Profeetat, vai mikä se Cheek&Elastinen räp-änkytys oli...
Jännä että porukka ei tykkää Semmareista, minusta aivan loistavaa settiä.
Voin vain kuvitella. Pyhät teokset pitäisi olla koskemattomia.Olen nähnyt Daruden kerran livenä yökerhossa. Oli viimeisen biisin, Sandstormin vuoro. Soitti jonkun paskan remixin siitä. Sai pitää tunkkinsa. Farssi koko Darude.
Juu, huomattavasti mieluummin kuuntelee.On tää Semmarit nyt parempi kuin joku vitun Profeetat, vai mikä se Cheek&Elastinen räp-änkytys oli...
En ymmärrä tätä vihjettä. Ainoa mistä mä en tykkä on rap kun se ei ole musiikkia ja nyt sentään Semmarit liippas likeltä, mutta teki siitäkin musiikkia.Jos humpasta tykkää niin mikä ettei.
Siis eikös tuo Sandstorm ole alunperin yli 7 minuuttia pitkä biisi, mutta toki siitä on tunnetumpi se lyhyt versio.Voin vain kuvitella. Pyhät teokset pitäisi olla koskemattomia.