Jos korona saadaan kuriin ennen kesää, veikkaan vaikutukseksi 0-5% laskua, jos pandemia jyllää vielä heinäkuussa jossain, veikkaan 5-9% laskua.
Voidaan ottaa vaikka viskipullon veto, minä sanon alle 15% ja sinä yli, tulokset tiedossa sitten ensi vuoden alussa.
Miksi minä antaisin sinun lukemalla - 14,99 voittaa mahdollisen vetomme, kun mielestäsi -17,7 oli huumorivastaus ja oma pahin skenaariosi lukema oli vain 9.
Ei, kyllä veto pitää olla niillä lukemilla, joita siinä tilanteessa piti todennäköisimpänä ja lähimmäksi osunut olisi voittanut.
Ennustit siis viime viikolla vielä mahdollisesti tulevaa nollatulosta. Tuskin ennustat enää. Ja lopulta mennään kohtaan 5-9 miinusta ja sitten sen yli.
Sitten ei naurata kumpaakaan, vaikka minulla olikin huumorivastaus.
Oma arviosihan on oikestaan 0-14,99 % kun otetaan huomioon tuo nollatuloksenkin mahdollisuus ja tarjoamasi veto, jossa -14,99 toisi sinulle voiton. Huikeaa ylimielisyyttä tarjota tuollaisia puheita ja vetoa.
No oikeasti ei tietenkään lyödä vetoa. Uskon silti lukemiin enemmän, kuin sinun lukemiisi, enkä pidä edelleenkään omaani huumorivastauksena. Sen sijaan tuota mahdollista nollatulosta pidän huumorivastauksena.