Dee Snider
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jatkoaika Cancer Fighters
Voimia ja jaksamisia opposition edustajille. :(
Kiitos samoin demokratiaa näköjään halveksivalle shitbäg-ylhäisölle!
Voimia ja jaksamisia opposition edustajille. :(
Kiitos samoin demokratiaa näköjään halveksivalle shitbäg-ylhäisölle!
Omivathan Vihreätkin ekologisuuden itselleen, kuten demarit työläisaatteen, ym... Niistä et kyllä motkota pätkääkään.
Korkeaan gallupkannatukseen voi olla syynsä. Pitääkö persujen viime kevään jytkystä vetää samat johtopäätökset, tyhmät lähtivät gallupien perään ja Soinin revohkan kannatus lähti lumipallovyöryyn? Kyllä kansa tietää, Veikkokin sanoi.
Et vielä vastannut tähän imaamikoulutusta koskevaan referointiisi. Menikö artikkelista tekemäsi tulkinta mielestäsi putkeen?
Pahin esimerkki tästä oli heittämällä Soinin kampanjapäällikkönä toimivan Jussi Niinistön aiheeton teilaaminen.
Peukkua siitä että jaksat olla vanhimman Paavon takana vaikka asetelmat eivät enää paljoa lupaa. En tulkitsisi tentissä tapahtuneen mitään erityistä pesemistä. Jos pesuhommia tapahtui niin hitaansorttinen Lipponen pesi korkeintaan nyrkkipyykkiä. Ne ovat toiset miehet jotka linkoavat kanssa.
Minun vastustuksillani ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä. Itse en kannata minkäänlaista valtion kustantamaa pappiskoulutusta, olipa uskontokunta mikä hyvänsä. Valtio voi kansalaisten halutessa tukea tätäkin toimintaa eri tavoin, esimerkiksi kuten tänä päivänä teologisen tiedekunnan muodossa.Kyllä Niinistö tuon linkin perusteella selvästi suhtautuu myönteisesti imaamien yliopistokoulutukseen. Mitäs siihen sanot, kun muistaakseni vastustit luterilaistenkin pappien yliopistokoulutusta? Halusin tehdä linkin kuvauksesta sellaisen kuin tein, koska halusin sitä kautta asettaa Niinistöön negatiivisen leiman. Halusin sillä myös osoittaa, että Niinistö ei ole mikään Halosen vastavoima, joksi hänet on täälläkin usein asemoitu.
Omivathan Vihreätkin ekologisuuden itselleen, kuten demarit työläisaatteen, ym...
Juu en, koska vihreät nostivat ekologiset teemat suomalaiseen poliittiseen keskusteluun, ja demarit olivat 1900-luvun alussa työväenpuolue. Miksi motkottaisin historiallisia tosiasioita vastaan? Lue enemmän, luulet vähemmän.
Mutta Niinistö ei tekstin mukaan ilmaissut suoraan kannattavansa imaamien yliopisto-opetusta kuten ei kukaan muukaan, joten tältä osin (=kaikilta osin) postauksesi oli eduskuntatermein ns. muunneltua totuutta.
Lipposen kuuluukin olla sosialidemokraatille paras ehdokas. Näin ei kuitenkaan näyttäisi olevan kaikkien sosialidemokraatteja tavallisesti tai viime aikoina äänestäneiden mielestä. Mielestäni "oman" jengin tehtävä on seisoa ehdokkaansa takana, tuli mitä tuli.Enpä ole ikinä ollut gloryhunter enkä aloita nytkään. Paskat siis asetelmista, minulle vanhin Paavo on ilman muuta paras ehdokas. Enkä edes väitä olevani aina objektiivinen, mutta ei se nyt ole muidenkaan vahvimpia ominaisuuksia täällä. Paavo toiseksi vanhin on ihan pihalla kun puhutaan presidentin valtaoikeuksista, eikä ole ujostellut kertoa miten presidenttinä vaikeuttaisi hallituksen elämää. Tällainen saattoi olla mahdollista ja muotia Kekkosen aikana, sääli ettei Väyrynen noussut silloin presidentiksi. Nyt se on auttamattomasti liian myöhäistä.
Ja jopa vihreä historiantutkija Aslak Aikio on todennut tutkimuksissaan, että kansallisosialismi oli vihreän aatteen alku ja juuri? Perustaja ja mentor Linkolan visiot massamurhista vesijohtojen myrkytyksineen ja Afrikan väestön tuhoamisineen tukevat kyllä vahvasti tätä väitettä. Göring pisti eläinrääkkääjät välittömästi keskitysleirille. Porvaristoliitto-Paavokin joutuisi etsimään uuden taiteilijan ja mahtoiko Hitlerillä olla samoja kasvisruokasuosikkeja, mitä Haavistolla?
Niin tai näin, kaikkia ei voi miellyttää. Jos Niinistö olisi tuolla sanonut jyrkästi ei, niin mitä olisit silloin tullut postaamaan?Kyllä minusta Niinistö otti selkeästi myönteisen suhtautumisen asiaan. Toisaalta mitäpä Niinistö ilmaisi suoraan kannattavansa tai vastustavansa. Ukko jaarittelee ilmeisesti kannatuksen menettämisen pelossa, eikä uskalla ottaa kantaa oikein mihinkään.
Sen verran on luettu muutakin, kuin Alpo Suhosen Facebookia, että voin kyllä nauraa noille "historiallisille tosiasioille".
Ymmärrän, että "voit nauraa" historiallisille tosiasioille, koskapa ne eivät sinua mielipiteen muodostamisessasi kiinnosta, olethan myös harrastanut Jatkoajankin keskusteluissa valehtelemista muiden kirjoituksista. Se ei minua sinänsä häiritse, kertoohan tuo vain perussuomalaisesta suhtautumisesta faktoihin, keskusteluun ja käytöstapoihin. Kyllä minua silti tuolla asenteella hieman hävettäisi siteerata jokaisen viestini lopuksi jalkaväenkenraali Ehnroothia.
No, taisi osua nyt kipiään kohtaan, kun alat itse jauhaa skeidaa...
Yrittääkäpäs nyt pojat saada se keskustelussa olevan henkilön sukunimi edes oikein. Lainatessa ainakin luulisi sen verran vaivaa näkevän.
Sinä huomasit, ja minä kun niin odotin Dee Sniderin huomaavan sen itse.
Samoilla linjoilla, mutta miinuksen annan Väyryselle tuon loppukevennyksen pilaamisesta. Kaikki muut kykenivät kuvailemaan, miksi kuvan ehdokas olisi hyvä presidentti. Väykkä ei kuitenkaan voinut edes kevennysmielessä kehua Saulia, muuta kuin kehumalla itseään.Väyrynen kieltämättä veti kohtalaisen hyvin. Esiintymistensä perusteella ymmärrän hyvin miksi kerää suurehkon kannatuksen.
Lipponen hyvksynyt jo häviäjän paikkansa ja oli normaalia vähemmän kiukutteleva, höpöttäen kuitenkin mistä huvittaa. Lähinnä tuntui yrittävän pitää demarilippua esillä. Sinänsä ymmärettävää tuossa vaiheessa.
Biaudet oli tuttuun tyyliin oma hössöttävä ja typerä itsensä. Jussi Halla-ahon sanoin: Eva Biaudetin paras ominaisuus on se, ettei hänestä tule presidenttiä.
Maikkarin tentti oli jo parempi kuin viimeiset YLEn ja Nelosen pohjanoteeraukset.
Muutoin olen analyysistasi hyvin pitkälle samoilla linjoilla, mutta en tuota maikkarin toteutusta hirveästi kehuisi. Ehkä olen vain vanhoillinen, mutta en ihan jaksa ymmärtää, miksi vaaliohjelmista yritetään tehdä viihdettä.
Ei hirveästi kiinnosta jonkun Twitterissä lausumat "paavo rules"-tyyliset kommentit, mutta niitä vaan pitää kovasti esille nostaa ja käyttää ohjelma-aikaa sellaisiin. Keskityttäisiin asiaan!