Kiinaan tai Intiaan. Hell f*king no!Ei onnistu. Tumma-ihoiset ovat huomattavasti herkempiä kylmälle, varsinkin jos on asunut Afrikassa koko ikänsä. Ei tänne haluta mihinkään 20:n asteen talvipakkasiin.
Itse keskittyisin enemmän esim. Kiinaan tai Intiaan. Saman verran potentiaalista osaamista ja tulijoita, muttei kylmyys ota niin pahasti.
Jos afrikkalaiset eivät ole tottuneet kylmään, niin intialaiset ovat vielä pahempia ruikuttajia, kun lämpötila putoaa alle +15 asteen. Tosin kiinalaiset Suomessa eivät mene edes ulos kuin pakottamalla, jos lämpötila menee miinukselle. Sitten niiltä on kiva kysellä miksi eivät ole saapuneet työpaikalle.
Unohda nuo ja poimi nepalilainen it-osaaja. Kuten itse tein jo todella kauan sitten. Suunnilleen samaan aikaan selvisi, että nepalilainen räätälini ei ole koskaan nähnyt lunta livenä siten, että olisi voinut siihen koskea. Siis niinku miten...
Olin todella hämmentynyt, koska Mt. Everest kuitenkin sijaitsee Nepalissa ja eihän siellä ole muuta kuin lunta, eihän? Suomessa sitten it-koulutuksessa syötiin lunta, ei edes keltaista, uitiin avannossa ja hiihdettiin myös ilman suksia.
Toivottavasti nepalilaisten tai nepali lasten työllistyminen on seuraavan presidentin tärkein tehtävä.
Tai ainakin tämän päivän tentin perusteella se tehtävä voi olla ihan mikä muu tahansa...