On. Suomen Kuvalehdessä oli laaja artikkeli. Tuli luettua ja sekaisin se koko nainen on, ei siitä nyt mihinkään pääse, vaikka lääketieteellistä diagnoosia ei olekaan.
Kiihottavaa :3Tuli luettua ja sekaisin se koko nainen on, ei siitä nyt mihinkään pääse, vaikka lääketieteellistä diagnoosia ei olekaan.
Minua pelottaisi vielä enemmän olla mm. Haataisen johtamassa valtiossa jossa kaikki elää satumaailmassa ja rajoja ei tarvita ollenkaan. Yhdessä voimme sitten maksaa tänne "laittomasti" tulleiden kustannukset.. mutta voihan se sylkikin joillekin olla pelottavaa..Oikeasti pelottaisi olla samassa tilassa kun Huhtasaari puhuu silmät kiiluen siitä miten ihmiset pitää käännyttää rajalla. Äsken taisi lentää vähän sylkikin suusta.
Joo. Adolf Hitler tai Josef Stalinkaan eivät olleet sekaisin, ajattelivat asioista vaan eri tavalla.Ajatteli vissiin eräillä tavalla kuin sinä? Mua häiritsee toi ajattelutapa, että jos henkilö on asioista eri mieltä, hän on idiootti ja sekaisin
Jokainen kuka väittää, että ei haluaisi rakastella häntä villisti valehtelee...
En ottanut nyt kiinni Huhtiksen poliittiseen agendaan vaan tuohon ulkoiseen habitukseen. Haatainen nyt on varmaan huonoin ehdokas mikä on hetkeen mukana ollut, tai ainakaan omaan makuuni on varmaan viimeinen ketä näistä äänestäisin.Minua pelottaisi vielä enemmän olla mm. Haataisen johtamassa valtiossa jossa kaikki elää satumaailmassa ja rajoja ei tarvita ollenkaan. Yhdessä voimme sitten maksaa tänne "laittomasti" tulleiden kustannukset.. mutta voihan se sylkikin joillekin olla pelottavaa..
Haavistolla hyviä pointteja turvapaikanhakijoiden kohtelusta. Miksi tänne juurtuneita kohdellaan samoin kuin niitä, jotka ei tee mitään kotoutumisen eteen?
Tuossa Huhtasaaren pistävässä tuijotuksessa on kyllä jotain vaarallista mutta samalla mielenkiintoista. Jos olisin yhtään perverssimpi niin saattaisin jopa kiihottua siitä.
Höpö höpö, gradu on tutkimus jonka tulee täyttää tieteellisen tutkimuksen tunnusmerkit. Näin ei valitettavasti usein ole, mutta se kertoo lähinnä yliopistosta ja sen käytännöistä. Kai tällä huikealla logiikallasi myöskään väitöskirjat eivät ole tutkimusta? Nehän ovat niin ikään opinnäytteitä. Ja kuten viisas nimimerkki ylempänä totesi, "Opinnäytetyö on opinnäytetyö, ei tieteellistä tutkimusta".
Fiksu vertaus. Ehkä tämä kertoo argumenteistasi kaiken. Pelottavaa jos kaikki ajattelisivat noin vai miten sen pelon kanssa nyt olikaan..Joo. Adolf Hitler tai Josef Stalinkaan eivät olleet sekaisin, ajattelivat asioista vaan eri tavalla.
Ajatteli vissiin eräillä tavalla kuin sinä? Mua häiritsee toi ajattelutapa, että jos henkilö on asioista eri mieltä, hän on idiootti ja sekaisin
Tuskin kukaan Huhtasaarta noin poliittisessa mielessä pelkää, koska tuskin tulee koskaan pääsemään mitenkään erityisen merkittävään asemaan poliittisessa pelikentässä.Fiksu vertaus. Ehkä tämä kertoo argumenteistasi kaiken. Pelottavaa jos kaikki ajattelisivat noin vai miten sen pelon kanssa nyt olikaan..
Tämä on väärä ketju tälle keskustelulle, mutta kerran vielä. Maisteritason opinnäytetyö, gradu hyväksytään harvoin gradun lähteeksi, koska kyse on harvoin tieteellisestä tutkimuksesta. Kyse on opinnäytteestä, jolla opiskelija osoittaa osaavansa tieteellisen ajattelun ja tutkimuksen perusteista. Gradusta ei yleensä kirjoiteta artikkelia tieteelliseen julkaisuun, koska kyse on aniharvoin oikeasta tieteellisestä tutkimuksesta. Väitöskirja puheesi on varmaan hassuttelua, joten jätän sen kommentoimatta. Ehkä siirrymme sopivampaan ketjuun jatkamaan keskustelua.
Kertoi olleensa Mikronesiassa tekemässä vapaaehtoistyötä opettajana ja neuvotelleensa koulun tontin omistajan kanssa onnistuneesti tilanteessa, jossa koulu oli suljettu. Olisihan se kuuntelemalla selvinnyt, mutta ehkä korvissasi oli ideologista vaikkua?Huhtasaari ja miten johtajuutta on testattu paineen alla... Siis mitä hittoa se yritti sanoa?
Luottaako sitten siihen että kerää toiseksi eniten ääniä tällä nykyiselläkin menolla, ja pääsee sitten toiselle kierrokselle jos niikseen tulee. Periaatteessa ihan fiksukin valinta, mutta onhan tuo aika väritön verrattuna kuuden vuoden takaiseen.Haavisto on yllättävän vaisu tässä pelissä. Ihan järkevä, mutta ei paljon kentällä näy miestä.
Siinä vaiheessa, kun luulee maapalloa viisituhatta vuotta vanhaksi, niin ei paljon muut mielipiteet enää kiinnosta.
Olisi kiva tietää mistä presidentti Huhtasaari juttelisi vaikka opetusministerin kanssa tai tapaisi jossain tilaisuudessa tiedemiehiä.
Joo mutta monien mielestä maapallo ei ole 6000 vuotta vanha. Saa tuota mieltä olla minun puolestani, mutta minä en sellaisia henkilöitä älykkäinä pidä.Eikös aika monet muutkin ´uskovaiset´ usko siihen, että jumala on luonut tän maapallon? Ei kai me aleta rajoittamaan uskonvapautta, niinkö vaikkapa Venäjällä?
Sain selvän lakkautettavasta koulusta, mutta osuus johtajuudesta paineen alla meni ohi. Se meni ohi juontajiltakin. Mutta joo, minun syytäni.Kertoi olleensa Mikronesiassa tekemässä vapaaehtoistyötä opettajana ja neuvotelleensa koulun tontin omistajan kanssa onnistuneesti tilanteessa, jossa koulu oli suljettu. Olisihan se kuuntelemalla selvinnyt, mutta ehkä korvissasi oli ideologista vaikkua?
Huhtasaari antaa kyllä älypuolella aika paljon tasoitusta muille. Halla-aho, mikäli olisi pystyvä kestämään tällaisen vaalin paineet, olisi aivan toisen tasoinen argumentoija.