Viestin lähetti Shane
Postissa työskennelleenä pakko kysyä VH87:lta ihan ensimmäisenä, että onko nimet ja osoitteet kunnossa sekä postilaatikossa että myös sinne toimitettavissa ja odotettavissa olevissa lähetyksissä?
On, aina ollut. Satun kantamaan samaa nimeä kuin eräs yritys, ja minun postiani on lähetetty myös sinne, vaikka kuoressa on helvetin selvästi lukenut minun nimeni ja osoitteeni, postinumeroineen päivineen. Eli näinollen ainoastaan on katsottu tarpeelliseksi jättää etunimi ja osoite katsomatta. Tätä on tapahtunut useammin kuin viisi kertaa, miksi?
En myöskään pidä siitä että tiliotteitani kärrätään jollekin samannimiselle henkilölle joka asuu eri kadulla kuin minä, tai että ne menevät postitie viiden sijasta kuutoseen tai viiteentoista. Yhden kerran voin antaa anteeksi mutta kun tätä pientä tapahtuu toistakymmentä kertaa, niin alkaa jo keittämään! Voisi toki ajatella että eihän se nyt paljon vaadi naapurilta viedä postia toiselle, kun vahinko mikä vahinko, mutta posti on kuitenkin tästäkin vastuullinen. Ei minua kiinnosta saavatko osakkeenomistajat osinkonsa yrityksen ollessa liiketaloudellisesti kannattava jos palvelu on paskaa, vaan palvelua ja vastinetta omille rahoilleni.