Vastaukseni jälkeen myös väitteesi sisältö muuttui, ja nyt tuli kuvaan jos-sana eli tolppien siirtely kentältä katsomoon.
Väite ei muuttunut mihinkään. Jos nyt luet tuon oman edellisen viestisi uudestaan, niin saatat huomata pari olennaista asiaa.
Ensin minä kirjoitan siitä, että käsitykseni mukaan monet luulevat, että tämän kaltaiset tilaisuudet vaativat
luvan poliisilta. Ja minä olen korjannut että
poliisilta ei tarvita lupaa. (HUOM! Tämä ei tarkoita sitä, että mitään lupaa ei tarvita keneltäkään.)
Sitten sinä tulit paikalle kertomaan poliisille tehtävistä
ilmoituksista. Ilmoitus on ihan eri asia, kuin lupa, vai kuinka? Jo tässä vaiheessa kirjoitit siis ihan eri asiasta, kuin mistä minä kirjoitin.
Sitten minä kerroin, että pienet tilaisuudet eivät tarv
itse edes sitä ilmoitusta,
JOS siellä ei metelöidä liian myöhään. Myöhemmässä yhteydessä vielä tarkensin, että ämyreitä ei saa huudattaa ihan mahdottomasti tjsp.
Tämän jälkeen muokkasit väitteeni sellaiseen muotoon, että ämyreitä huudatetaan täysillä ja liian myöhään. Jos tämä ei ole olkinukke, niin mikään ei ole.
Lopuksi vielä pähkäiltiin, että pitääkö tehdä ilmoitus poliisille, jos käyttää ämyreitä ulkona. Kaiketi lopputulos on se, että Espoossa pitää, mutta Helsingissä ei.
Olisko tää nyt vihdoin ja viimein tässä?